My first week 2018


Cześć kochani 😘


Jak się macie po pierwszym tygodniu 2018 roku?🎉🎆🎊

U mnie było strasznie ciężko powrócić do pracy,po niemal dwóch tygodniach wolnego.😖😧
Strasznie mnie te Święta rozleniwiły i przyznam Wam szczerze że nie lubię Świąt.😒
Z ulgą za to powitałam Nowy Rok gdyż w 2017 udało mi się ze wszystkimi sprawami zaległymi uporać,i teraz uświadomiłam sobie że kolejne tygodnie będą intensywne.
Niemal całą połowę 2018 mam zaplanowaną.📝📆📅





Część z Was mnie za to znienawidzi ale ucieszyłam się gdy po przejrzeniu kalendarza 2018, okazało się że jest dość mało czerwonych kartek czyli po prostu dni wolnych w tym roku których nie cierpię 😬


Ten weekend  miałam wolny więc sobotni wieczór spędziłam ze znajomymi.😉😊
Mam nadzieję że od poniedziałku będzie lepiej tzn..przyzwyczaje się na nowo do  obowiązków.



Zanim pokaże Wam swoją dzisiejszą stylizacje, pochwale Wam się kolejnymi parami butów.😊
Co prawda na blogu ich nie było (przez ten Noworoczno-Świąteczny szał zapomniałam o nich tu wspomnieć)ale za to pojawiły się na moim Instagramie.




O tych wspominałam Wam >>TU<<

Te pojawiły się w mojej szafie kilka dni temu ☺




Tak więc już niedługo stylizacje w nich pojawią się na moim blogu. 😎😉💻










Dzisiejsza stylizacja co prawda nie jest na obcasach ale za to na koturnach  i w dżinsach z kokardkami.
Do tego dodałam moją ulubioną różową bokserkę oraz sweterek ażurkowy który również bardzo lubię.




Jak wam się podoba?


Buziaki i do następnego 😘




















42 komentarze:

  1. to szykuje sie w nowych botkach stylizacja?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak można cieszyć się z braku wolnych dni :D Ja tam lubię troszkę te chwile lenistwa ;)
    Fajnie, że masz zaplanowane już pół roku. Ja jakoś nie mam żadnych planów. Może jedynie na jeden weekend ferii :)
    Buciki - cudeńko :)
    Stylizacja prosta, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste te botki! :* życzę Ci powodzenia w przestawianiu się na tryb pracy :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wysokie buty! Zazdroszczę, że potrafisz w takich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacież...jak się chodzi w botkach na TAKICH obcasach?! Jakoś chyba bym nie potrafiła...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To , że wolnego mało nie ważne - Tylko czemu ten czas tak goni :/ .
    Piękne buty kupiłaś tylko czekać na stylizację w nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te nowe buciki ;) Wyglądasz jak zwykle zjawiskowo ♥

    Pozdrawiam :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buciki i piękne zdjęcia <3
    buziaki kochana :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa stylizacji w tych botkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naucz mnie w takich szpilach chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja- ja zawsze ciesze się na wolne dni....
    Super ten ażurowy sweterek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne botki:) super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  13. The boots are beautiful, and you seem to be very friendly. Beautiful songs...
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja:)
    Piękne są te botki-czekam na stylizacje
    W nich :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie czeka jeszcze tydzień wolnego i również wracam do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze spodnie i botki bardzo fajne:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne są te botki! Ja niestety kompletnie nie potrafiłabym w nich chodzić ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz:*
    Bardzo fajna, przyjemna i słodka stylizacja:**

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne botki:*
    Wyglądasz rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się strasznie rozleniwiłam mimo, że przed świętami byłam w pracy i po również :D Dwa dni wystarczyło żebym się wybiła z rytmu :D Fajna stylizacja!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ale szpile;)
    Są cudne ale nie dla mnie -zabilabym się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam się cieszę, że ten czerwony dzień przypada w niedzielę, bo w tygodniu i tak mam za to dodatkowe wolne :D

    Buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są cudowne kochana <33 Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja bardzo sobie chwalę dni wolne :)
    Zabójcze szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post! You are so beautiful ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie te święta również rozleniwiły;)
    Nie mogę się doczekać weekendu i stylizacji w tych botkach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja:*
    Świetne są te spodnie :*
    Buty również są fajne:)
    Podziwiam Cię że umiesz chodzić w takich szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne botki, bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie buty piękne! Ojj, a czemu tych wolnych dni tak nie lubisz? :D
    Zapraszam :) ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny, luźny set :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Ale wysokie obcasy :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie jak zawsze. Widać, że uwielbiasz buty! <3
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11 stycznia

    Śliczne te buty, ale jestem taką niezdarą, że pewnie bym się w nich polamała, haha❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11 stycznia

    Bardzo ładna stylizacja :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zabiłabym się w tych butach jak nic:D Nie lubię butów na obcasie , a stylizacja fajna dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  36. Botki mega seksowne. Czekam na stylizacje z nimi 😍
    Dopiero zaczynam z blogiem więc zapraszam do siebie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)