Niebieski top, jeansy i czarno-beżowe sandałki na obcasie

 Witajcie :)

Zgodnie z planami (yoohoo, udało się :D), rozpoczęłam swój „urlop”.

Cudzysłów nie jest przypadkowy, bo tegoroczny urlop, nie przypomina, tych z zeszłych lat. 

Nałożyło się na to kilka powodów: 

1) Zdrowie- w poniedziałek, zmuszona byłam, stawić się w szpitalu, na kontrolnych badaniach. Niby wszystko jest ok, ale wyniki o tym zadecydują, a na te muszę poczekać, jeszcze trochę. Raczej nie potrafiłabym się zrelaksować, na jakimkolwiek wyjeździe.

2) Druga praca- cóż, nie po to, wydałam pieniądze na szkolenie z przedłużania żelem paznokci, aby teraz nie skorzystać z czasu wolnego, i nie ćwiczyć. Wakajki się nadrobi za rok ;) 

Na szczęście, mam też czas by zrobić trochę zdjęć :) 

Po niedzielnej sesji zdjęciowej (którą przerwała burza), planuje już kolejne (nie wiem, czy nie pojadę gdzieś za miasto, czy zrobię fotki nad basenem), a Was zapraszam do oglądania jeszcze wcześniej zrobionych zdjęć :)


Tej niedzieli, słońce niemiłosiernie grzało, więc czekałam na wieczór, kiedy to zrobi się nieco chłodniej.  Nadal było gorąco, ale słońce już nie świeciło, więc dało się wytrzymać. 

Do niebieskiego topu, jeansów i sandałków West, chciałam założyć mój najnowszy nabytek, czyli brązową skórzaną kurtkę. Niestety z powodu wysokiej temperatury, musiałam zrezygnować z tego pomysłu.

Ze zdjęć i tak jestem zadowolona, oczywiście chętnie się dowiem, jak Wy się na to zapatrujecie- czyli kończąć, zapraszam do oglądania i oceniania zdjęć :)















Top- MagMac
Jeansy- no name/lokalny sklep
Sandałki West- DeeZee


Do następnego :)





11 komentarzy:

  1. Hello Lili,
    I'd say you're dressed practically and comfortably, until I see your high heels wow!! I hope the medical tests are all going well! I wish you a beautiful week!

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Cię za tak wysoki buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz w tych dżinsach, stylóweczka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pełna pozytywnej energii, elegancka kobieta w pięknych szpilach! Ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Just passing by to leave you a hug!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Podziwiam za wysokie buty, ja chyba długo bym w takich nie wytrzymała. ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)