Czerwony kombinezon i złote szpilki

 Witajcie kochani :)

Mama nadzieję że jakoś się trzymacie, w trakcie tych upałów.  

Ja z niecierpliwością, odliczam dni do urlopu, chociaż w tym roku nigdzie nie wyjeżdzam.

Znaczy się na dłużej, bo pewnie gdzieś nad wodę się wybiorę (pisząc to, uświadomiłam sobie że w tym roku, jeszcze się nie kąpałam. )

Dzisiejszy post, będzie bardziej weselny, niż nad wodę ( mam nadzieję że w tym roku, uda mi się zrobić fotki w stroju kąpielowym), a tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć, najświeższej stylizacji.


Sama nie umiem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego ta stylizacja kojarzy mi się z weselnymi klimatami. Być może przez piosenkę, którą dodałam do rolki z tą stylizacją na Instagramie( spokojnie, jest ona również dostępna w tym poście, tu na blogu), a być może dlatego że chciałam napisać, że kombinezon może być fajną alternatywą dla sukienki, właśnie na weselu. 

Wszystko to zostawiam do oceny Wam 😀






























Kombinezon- Mohito

Złote sandały na obcasie- Renee.pl






Dajcie znać co myślicie o całości.
Do następnego :)


10 komentarzy:

  1. Złoto i czerwień super do siebie pasują 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon jest faktycznie fajną alternatywą dla sukienki, a złote szpili są szałowo-balowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się ten kombinezon :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ten kombinezon :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień, świetny jest ten kombinezon i super w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czerwień i ekstra buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie upały są dość męczące, no ale nie ma wyjścia, jakoś trzeba dawać sobie radę. Choć poza domem, ile tylko się da, staram się przebywać w cieniu.
    Kreacja jak zawsze u Ciebie, bardzo gustowna. Wyglądasz super.
    Pozdrawiam w ten upalny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny kombinezon, mega ma kolor! Cudownie Ci w nim! Z resztą uwielbiam twoje eleganckie stylizacje i jak zawsze podziwiam za wysokie szpilki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22 lipca

    Genialne połączenie. Czy ja wiem czy taka weselna? Nie myślę że nada się na różne okazje. Zazdroszczę Ci tych zgrabnych nóg. Super wyglądasz w.tej kreacji.

    Buziaki

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)