Czarny kapelusz, czarny płaszcz, czarny sweterek, jeansy rurki i botki na obcasie

 Witajcie kochani :)

O ile na Instagramie miałam dość długą przerwę, tak tu na blogu już niekoniecznie, bo wpisy pojawiają się dość regularnie. Trochę problemów miałam z napisaniem tego postu, ale jednak się zmobilizowałam i postanowiłam napisać kilka zdań, aby zająć czymś głowę i myśli- kolejne dni na zwolnieniu, cóż ja nie należę do osób które umieją i lubią zbyt długo odpoczywać :D

Mam nadzieję że już wkrótce , wszystko wróci do normy (użyłabym słowa normalności, ale niezbyt dobrze mi się to kojarzy, podejrzewam że większości z Was również). 

Tak więc zapraszam do lektury postu, który zawiera nie tylko fotki pierwszej wiosennej stylizacji, ale i małą niespodziankę ;)



Mogę się w końcu pochwalić, że skończyłam pisać swoją pierwszą książkę :)

Zanim jednak wyślę ją do wydawnictwa, chciałabym Was poprosić o opinię na jej temat; dwa pierwsze rozdziały opublikowałam na oddzielny blogu, na którego chciałabym Was zaprosić. Wpadajcie i zostawiajcie swoje komentarze: https://bookbyewas.blogspot.com/


Dzisiejszy post to nie tylko demo mojej książki, ale i również zdjęcia pierwszej wiosennej stylizacji. 

Będę szczera, ale nie kojarzą mi się one zbyt dobrze, nawet się wahałam czy ich nie usunąć, ale jednak zdecydowałam się je opublikować :) 

Dzięki tamtemu dniowi, coś zrozumiałam i pewnych błędów nie popełnię po raz kolejny. 

Nie chodzi mi tylko o ten nieszczęsny łańcuszek na kapeluszu (zauważyłam to dopiero przy obrabianiu zdjęć )

Stylówka składa z jeansów, czarnego sweterka, czarnego płaszcza i czarnych botków na obcasie.

Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :)













 







Sweterek- Wyspa Mody

Czarny płaszcz- Charlotte Fashion

Botki- Allegro



Do następnego :)




12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo ładna zmiana na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! ;)

    Gratuluję Ci serdecznie ukończenia swojej książki. To duże osiągnięcie. <3
    Widzę, że zmieniłaś szablon bloga. ;)
    Co do stylizacji: wyszła Ci bardzo fajnie. Gdybyś nie napisała o łańcuszku przy kapeluszu, to nawet bym tego nie zauważyła. :D
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten płaszczyk. :) Gratulacje w temacie książki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się rozwijasz :) Gratuluję napisania książki :) Ja mam pomysł na swoją ale brakuje mi czasu i chęci na pisanie, ale może kiedyś się na to zdecyduję. PIĘKNIE wyglądasz w tej stylizacji ❤️ Do twarzy Ci w kapeluszu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój, bardzo ładnie wygląda ten kapelusz, ale najbardziej podobają mi się buty 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. Z ciekawości zobaczę co to za pozycja. Sama dawno temu napisałam książkę, ale nie wydałam jej. Byłam w drukarni i wydrukowałam kilka egzemplarzy, które rozdałam znajomym. Jeden egzemplarz mam w domu. Kiedyś myślałam, ją wydać ale jakoś plany moje się w tym zakresie zatrzymały.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale stylowo wyglądasz w tym kapeluszu! Pięknie Ci pasuje. Gratuluję napisania pierwszej książki :) Trzymam kciuki za znalezienie wydawcy!

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na swój sposób ten łańcuszek intrygujący - ktoś pomyśli może, że tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancki kapelusz, super pasuje do płaszczyka

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję napisania książki!
    Pięknie wyglądasz w kapeluszu, mega elegancki zestaw<3

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)