Kamelowe kowbojki, spodenki jeansowe i bluzka ze strapsami na plecach

 Cześć 😃


Dziś, po dwóch dniach deszczu, pogoda wreszcie się u mnie poprawiła, pojawiło się słonko, więc skorzystałam z tego i wybrałam się na foty- nie wiadomo, kiedy później uda mi się zgrać czasowo z aurą.

W dzisiejszym poście, mam dla Was zdjęcia ze stylizacją, które zrobiłam w niedzielę. Wydaje mi się że to już był chyba ostatni dzwonek, na fotki w krótkich spodenkach.

Niedziela była naprawdę ładna i ciepła. Skorzystałam więc z okazji, wybyłam z miasta, zrobiłam fotki i przy okazji spotkałam się z koleżanką, z którą nie będę się widziała przez tydzień, ponieważ pojechała na urlop.

Niedaleko miejsca w którym robiłam fotki, jest zalew- oczywiście miałam ochotę tam pierwotnie zrobić zdjęcia, ale gdy zobaczyłam ile tam jest ludzi , zrezygnowałam. Spodziewałam się że będzie tam sporo osób; weekend, ładna pogoda, przedostatni wakacyjny weekend.

Jeśli o mnie chodzi, to praktycznie w tym roku nie odczułam  wakacji; nie wiem czy to kwestia wieku, zaklimatyzowania  się do nowego grafiku pracy, który zmienił się w maju, czy też może wydarzenia ostatnich miesięcy, które nie były dla mnie zbyt przyjemne...

Zresztą gdy patrzę czasowo wstecz,  to rok 2021 nie należał do zbyt udanych, i nie mogę się doczekać aż się zakończy... Podobnie miałam w 2019 roku, 2020 mimo epidemii, obostrzeń wspominam miło, więc może u mnie co drugi rok będzie taki niezbyt fajny...

Okaże się za kilka miesięcy, gdy powitamy 2022, a tymczasem wracam do zdjęć i teraźniejszości.

Plusem takiej deszczowej aury( dla mnie nic nie jest tylko czarne lub tylko białe, i każda sytuacja ma swoje plusy i minusy ) jest to że ilość insektów się zmniejszyła. Chodzi mi głównie o komary. Jak już wspomniałam, fotki robiłam niedaleko zalewu, teren leśny więc było mnóstwo komarów które i mnie zaatakowały, co chyba widać na zdjęciach. Podejrzewam że im bliżej wody, tym więcej było tych owadów, więc szczerze podziwiam tych ludzi, którzy wypoczywali  nad wodą. 


Jeśli chodzi o stylizacje- miała być na ciepłe, letnie wieczory, ale chyba na to za późno, zwłaszcza że sama wczoraj wieczorem śmigałam w jesiennych botkach 🤣

Kanałowe kowbojki, znane z tego postu, połączyłam z jeansowymi spodenkami, oraz bluzką ze strapsami na plecach- mam już podobną w miętowym kolorze, ta z tego postu, pochodzi z tego samego sklepu, o którym wspominałam rok temu.

Nie wiem czy udało mi się zrobić to serduszko z rąk- zostawiam to do oceny Wam, podobnie jak stylizacje 😉

















Bluzka- Mikos

Kowbojki- Ciara.pl

Spodenki jeansowe- no jasne/lokalny sklep


Do następnego 😘


















15 komentarzy:

  1. Oh very cute style
    Great shots

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26 sierpnia

    Bardzo ładna bluzka i super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety pogoda już się popsuła a komary wciąż szaleją :P. Dla mnie ten rok też taki sobie ale myślę, że lepszy od poprzedniego. Oby następny był super :)
    Stylizacja piękna. Podoba mi się ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice choice ! Looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jednak będziesz mile wspominać ten rok :) W każdym roku są wzlpty i upadki niestety, nic nie poradzimy na to.


    Świetna stylizacja. Kowbojki skradły moje serce :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku odczułam wakacje :D Działo się tego lata! Fajna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy kowbojki, ale karmelowych niestety nie mam. Super stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your boots and denim shorts are rocking.

    Have a wonderful weekend ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie obecny rok, choć jest bardzo wymagający to śmiało mogę powiedzieć, że udany! :)

    Świetne obuwie, ostatnio mam "fazę" na kowbojki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka ma bardzo ładny kolor. ;)

    A serduszko z dłoni myślę, że masz zaliczone. ;)

    Lato jakoś za szybko się kończy...

    Życzę Ci pięknego tygodnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely outfit! You are look cool!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) ja w tym roku też nie odczułam wakacji. Zaczęłam nową pracę, więc nie ma czasu na wolne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kolor karmelowy i taki rodzaj buta. Ja generalnie lubię takie jesienne, cięższe obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your top with the strap back looks amazing. What lovely photos in such a beautiful place.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)