Beżowa koszulka, jeansowe spodenki i beżowe sandałki na koturnie

 Cześć ☺ 

Dzisiaj post na szybko, bo trochę się śpieszę- za kilka godzin będę już w Warszawie, niemal całą elektryke zostawiam w domu( telefon oczywiście zabieram, będę na Instagramie)

Na blogu, zostawiam Was ze stylizacją 😊 

Przez niemal rok, nie ruszałam się na długo, z domu- ewentualnie jakiś mały wypadzik do innego miasta, czy do siebie na wieś,

Cóż, branża turystyczna była zamknięta, później gdy już została otwarta to z kolei inne sprawy, nie pozwoliły mi na wyjazd.

W końcu jednak udało mi się wyrwać, i trochę dziwnie się czuje-odzwyczaiłam się od wyjazdów, chyba...

Chciałabym się wybrać jeszcze, gdzieś za granicę- południowa Europa odpada (trochę za gorąco dla mnie), inny kraje ciepłe odpadają też ze względu na to że za gorąco.

Planowałyśmy z koleżankami wybrać się do Czech, dokładnie do Pragi, ale zmieniające się obostrzenia, sprawiają że odechciewa się takich wyjazdów- wracasz, a tu kwatrantanna, no to ja dziękuję.

Wracając jednak do stylizacji- pogoda wtedy dopisała. Było ciepło, może aż za bardzo. 

W ostatnich dniach upały odpuściły, zrobiło się trochę chłodniej, co mnie cieszy.

Pojawiły się też deszcze- trochę mniej mnie to cieszy. 

Całą niedziele padało, trochę mi to pokrzyżowało plany, ponieważ miałam jechać na wieś i zrobić zdjęcia, a skończyło się na tym że zdjęcia zrobiłam w domu, a całą resztę dnia spędziłam na oglądaniu Opowieści podręcznej.

Przeczytane recenzje w Internecie, oraz opowieści koleżanek, o tym serialu, sprawiły że musiałam go obejrzeć. No więc po obejrzeniu pierwszego sezonu, jestem trochę zawiedziona-  po przeczytaniu recenzji oczekiwałam czegoś innego, a tu dostałam połączenie filmu akcji, z czymś, jakby na kształt romansu???

Inna sprawa że serial wciąga, mimo wszystko...

Post miał być ze stylizacją, a ja tu wyskakuje z recenzją serialu 😊, więc teraz już naprawdę wracam do stylizacji.

Krótkie jeansowe spodenki, połączyłam z beżową koszulką, oraz sandałkami na koturnie, w podobnym odcieniu.

Tego dnia, robiąc makijaż do tej sesji zdjęciowej, sięgnęłam po rzęsy na pasku.

Dokładnie dwa lata temu, pierwszy raz sięgnęłam po rzęsy na pasku, jednak ich przyklejenie, zakończyło się porażką, a ja wtedy zaczęłam się uczyć kleić kępki rzęs.

Teraz gdy już opanowałam klejenie kępek, obejrzałam kilka filmików na YouTubie, zdecydowałam się spróbować przykleić rzęsy na pasku.

Poszło mi na tyle dobrze, że narazie, pożegnałam się z kępkami, bo te na pasku klei mi się szybciej 😉























Koszulka - Ascella.pl

Spodenki- no name/lokalny sklep 

Sandałki na koturnie- Deezee.pl, CCC


Blogowe zaległości, nadrobie po powrocie ☺

Do następnego 😘 











































17 komentarzy:

  1. Piękna bluzka i koturny. <3
    U mnie też się ochłodziło i co dziennie pada. W sobotę miałam wybrać się na zdjęcia, ale miałam lenia. Stwierdziłam, że pójdę w niedzielę. Niestety spadł deszcz i moje plany legły w gruzach.

    Życzę Ci udanego wyjazdu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty:) Fajna stylizacja, a serialu Opowieści Podręcznej nie oglądałam;) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie na każdych zdjęciach wysokie obcasy. Podziwiam bo ja nawet na malusich nie umiem chodzić.
    Bardzo ładna stylizacja jak i otoczenie.
    Niestety mi ostatnio też z pogodą jakoś tak nie idzie w parze.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie się zastanawiam nad obejrzeniem tego serialu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy04 sierpnia

    Życzę miłego pobytu w Warszawie :D Przez pandemię i obostrzenia to raczej większość ludzi woli nie wyjeżdżać za granicę. Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing in that outfit. I like your sandals.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    W Warszawie byłam tylko raz, to bardzo daleko ode mnie. Zakochałam się w tym mieście jak tylko je zobaczyłam, mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję tam pojechać :)
    Śliczna stylizacja, taka wakacyjna, letnia, piękna :)
    Chciałabym umieć naklejać rzęsy :D Niestety, w ogóle mi to nie idzie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka Kochana :)

    Jak ja dawno byłam w Warszawie. Minęło już 5 lat od mojego ostatniego wyjazdu tam :)

    Życzę Ci miłego pobytu :)

    Świetna, letnia stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz :) Dzinsowe spodenki to klasyka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z doklejanymi rzęsami jestem kompletnie na bakier ;) Zresztą, pod okularami zbyt długie rzęsy niestety bardzo przeszkadzają więc zostaję przy moich naturalnych. Super stylówka i piękne zdjęcia :) Dżinsowe spodenki to must have w szafie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w te wakacje też byłam w Warszawie. No teraz podróżowanie niestety jest utrudnione. Do Pragi też bym chciałam polecieć. Świetne te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Eee, wolę szpile, tylko że do spodenek bardziej mi pasują koturny 😉

      Usuń
  13. Super spodenki :) Ja tak tesknie za noszeniem szortów:(
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... that outfit is simple
    and so comfy. Those are the best ones
    to wear.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, lubię takie proste i wygodne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)