Jeansowa koszula, woskowane spodnie, ozdobny top i czarne sandalki na obcasie

 Dzień dobry ☺

Jak tam mija Wam to niedzielne popołudnie?

Koniecznie dajcie znać, zresztą piszcie też, jak Wam mija to lato- minął już prawie półmetek wakacji.


Dziś, znów przychodzę do Was z  kolejną stylizacją- sporo mam tych zdjęć outfitów w zapasie, co chwila robie kolejne, a niektórych kosmetyków nie zdążyłam jeszcze przetestować ( btw. za chwilę będę pisała recenzje kosmetyczną, która na blogu powinna pojawić się za kilka dni).Tymczasem, zapraszam do oglądania zdjęć.


Jest to jedna z tych sesji zdjęciowych, z których jestem zadowolona.

Jeansową koszule połączyłam z wzorzystym, ozdobnym topem, woskowany mi spodniami oraz sandałkami na obcasie.

Zdjęcia te robiłam jakieś dwa miesiące temu, publikuje je dopiero dziś, głównie przez to że w ostatnich dniach upały trochę odpuściły, a takie stylizacje nie nadają się do noszenia, gdy na zewnątrz jest trzydzieści parę stopni w cieniu.























Jeansowa koszula- Kik

Wzorzysty top- no name/lokalny sklep 

Woskowane spodnie- Ascella.pl

Sandałki na obcasie- Deezee.pl 


Dajcie znać, co myślicie o całości ☺

Do następnego 😘 



17 komentarzy:

  1. Super stylizacja, ja nie potrafię chodzić na szpilkach, ale uwielbiam jeans:)

    Zapraszam cię na nowy post u mnie, recenzja wcierki do włosów^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, buty śliczne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very nice and comfy style

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie stylizacje :)
    Świetna koszula. Warto mieć taki klasyk w szafie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing. I like your heels so much.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wakacje bardzo dobrze, ale dziś mam doła bo jutro wracam do pracy po urlopie :P Cieżki wtorek się zapowiada
    Uwielbiam takie woskowane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te spodnie, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacji kompletnie nie czuję, może dlatego, że tego roku nigdzie się nie wybrałam :) Stylizacja mi się podoba, szczególnie buty :) Top nie w moim stylu, ale całość fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, beautiful look! I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jeansowe koszule. <3
    Wybrałaś śliczne miejsce na zdjęcia. ;)
    Kiedy ten czas minął? Ja jeszcze przed urlopem. :D

    Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeansowa koszula ma ciekawy odcień błękitu, super stylizacja👌 Teraz żałuję, że oduczyłam się chodzić w butach na obcasie bo mocno wydłużają nogi. Super, pozdrawiam słonecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  12. jak świetnie wyglądasz! Mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeansowe koszule, a szczególnie w połączeniu z woskowanymi spodniami. Pięknie wyglądasz:)
    Ja już coś uszczknęłam wakacyjnych wyjazdów, ale chciałabym na dłużej gdzieś na południe pojechać, chociaż wątpię czy się uda:/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. MAm dwie koszule jeansowe i bardzo lubię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś takie woskowe spodnie ale u mnie one się zupełnie nie sprawdziły. Wolę jednak naturalne materiały. Stylizacja jednak świetna!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koszula. Dżinsowa to klasyk, warto ją mieć w szafie :) To samo tyczy się czarnych spodni, a woskowane robią robotę w stylizacji :)

    Świetnie wyglądasz! :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)