Beżowa koszula, beżowa minispódniczka, beżowe szpilki i cieliste rajstopy

 Cześć ☺ 

Chciałabym napisać że witam się z Wami gorąco, czy tam ciepło, ale biorąc pod uwagę to że nad nasz kraj zawitała kolejna fala upałów,  raczej będzie nie na miejscu trochę...

Jeszcze przed tą falą upałów, udało mi się zrobić zdjęcia stylizacji która, będzie odpowiednia na dni z nieco niższą temperaturą- dziś je właśnie publikuje, tu na blogu.



Dość długo czekałam na to by móc wskoczyć w takie właśnie szpilki- powodem była ponowna kontuzja nogi, którą udało mi się już wyleczyć, i mogę już śmigać w takich szpilkach, oraz intensywniej ćwiczyć, co bardzo mnie cieszy.

Sprawa której finał się przeciągał przez pandemie, też się już zakończyła, ale kosztowało mnie to sporo stresu, i tak sobie funkcjonowałam przez dwa lata,  spychając ten stres czasami mniej skutecznie, czasami bardziej skutecznie.

Teraz gdy już po wszystkim, chciałabym wrócić do tej swojej wersji sprzed dwóch lat, ale nie wiem czy to się uda.

Wiem za to że ja sama się zmieniłam.

Wracając jednak do zdjęć, tym razem średnio jestem z nich zadowolona, i to sama nie wiem dlaczego. Najprawdopodobniej miejsce do robienia zdjęć wybrałam, chyba zbyt przereklamowane, albo odzwyczaiłam się robić zdjęcia w miejscu gdzie jest zbyt dużo ludzi...

Kolejne fotki zrobię w innym miejscu, jeszcze wcześniej, najprawdopodobniej pojawią się tu inne zdjęcia, z zapasu ( a jest ich całkiem sporo, śledzący mnie na Instagramie, pewnie o tym wiedzą), a  Was zostawiam z, całkiem świeżymi zdjęciami.

W tej stylizacji połączyłam beżową minispódniczke, beżową koszule, beżowe szpilki i cieliste rajstopy. Każdy z elementów tej stylizacji, pojawił się już na moim blogu- staram się jednak kombinować z tym co mam w szafie 😉
















Koszula - Candytm.pl

Spódniczka- Modomania 

Rajstopy - Marilyn.pl

Szpilki - Czasnabuty.pl



Dajcie znać, co myślicie o całości ☺ 


Do następnego 😘 









24 komentarze:

  1. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne. ;)
    Super, że udało Ci się wyleczyć kontuzję i znów możesz śmigać w szpikach. ;)

    Ślę serdeczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że noga wyleczona :) Ładny zestaw :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie wszystko fajnie ze sobą współgra ale ta spódniczka troszkę za bardzo Cię opina na brzuszku. Gdyby była nieco luźniejsza to dużo bardziej stylizacja uwydatniłaby twoje zgrabne nogi 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne nogi, te kolory bardzo ładnie współgrają, ale moim zdaniem spódniczka jest za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your nude combination. You look very beautiful.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się zarówno spódniczka jak i koszula. Zresztą szpilki też super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09 lipca

    Super stylizacja! Podobają mi się buty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory ciuchów! Ostatnio poznalam ten sklap Candytm i jestem zachwycona tym co tam mają. Ta spódniczka dla mnie jednak troche za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje długie i zgrabne nogi są stworzone by chodzić w szpilkach! :D Wyglądasz rewelacyjnie kochana.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Spódniczka bardzo przypadła mi do gustu, uwielbiam takie zapięcia z przodu. ;) Zakończenia rękawów w bluzce też mnie zaintrygowały. U mnie w Niemczech od kilku dni deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja. Bardzo odważna, ale do Ciebie pasuje jak najbardziej. Ja zakochałam się w butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana dobrze, że wyleczyłaś nogę. Jakoś nie wyobrażam sobie Twoich stylizacji bez szpilek :)

    Ślicznie Ci w tej kolorystyce :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że Ty masz problem z tym obszarem, nie znaczy że inni również.
      Za takie złote rady dziękuję serdecznie, ale raczej z nich nie skorzystam.

      Usuń
  14. Kochana Lili,
    całkowicie nie rozumiem, dlaczego jesteś średnio zadowolona ze zdjęć! Moim zdaniem są prześliczne plus te kolorki beżowe tak ładnie pasują do tych ciepłych barw za Tobą, naprawdę. Tworzy to cudowną, letnią kolorystykę.
    Dobrze, że kontuzję nogi udało się już wyleczyć i życzę Ci, aby takowa już nie miała nigdy miejsca!
    Buziaki, promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że z nogą jest już dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne, długie nogi, super, że starasz się je eksponować, szkoda zakrywać ich :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie wszystko tutaj do siebie pasuje! Masz nogi do nieba, więc warto eksponować swoje atuty :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle zazdroszczę umiejętności chodzenia w szpilkach :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, do twarzy Ci w tym kolorku :).
    Nie przejmuj się hejterami, masz prawo nosić to, na co tylko masz ochotę, więc głowa do góry i uśmiech poproszę :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz super w tej stylizacji, zawsze cudownie łączysz kolory i wzory. Bardzo podoba mi się ten kolorystyczny look.
    Całe szczęście że już z nogą wszystko dobrze. Życzę zdrówka :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. To dobrze, że udało Ci się zakończyć tą sprawę. Rozumiem Cię całkowicie- pandemia niestety zmieniłą życie niemalże kazdego z nas....
    Twoje nogi super prezentują się w mini i szpilkach <3


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super połączenie, mega wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)