Szpilki z kokardkami, jeansy rurki i brązowa skórzana kurtka

 Cześć ☺

Na horyzoncie kolejny, długi weekend - standardowo więc, zapytam :jakie macie plany?

Ja liczę na to że uda mi się ,w końcu znaleźć czas na przeczytanie książki oraz zrobienie kolejnych fotek na bloga ☺

A tymczasem, dziś na blogu ,publikuje kolejną porcje zdjęć -sprzed kilku tygodni ☺

O tych zdjęciach ,wspominałam jakiś czas temu ,na Instagramie

W dniu ,w którym robiłam fotki z kwitnącmy drzewkiem, zrobiłam też inne zdjęcia.

Było to moje kolejne podejście do zdjęć - dzień wcześniej, udałam się do parku ,narobiłam sporo fotek ,jednak po powrocie do domu i przejrzeniu ich na większym ekranie ,niż ten od aparatu, uznałam że zdjęcia raczej się nie nadają do publikacji - kompletnie mi się nie podobały. 

Po zrobieniu fotek z drzewkami, za radą przyjaciółki ,zdecydowałam się spróbować zrobić kolejne foty tej samej stylizacji ,co dzień wcześniej.

Te fotki ,również usunęłam i odpuściłam sobie tą stylizacje,zresztą nie jest to pierwsza, i raczej nie ostania taka sytuacja, gdzie zdjęcia zamiast na blogu ,lądują w koszu.Każde zdjęcie ,zanim opublikuje ,oglądam kilkanaście razy -i przed i po obróbce.Nie wyobrażam sobie ,by publikować zdjęcie ,na którym coś mi się nie podoba - czy to mina do zdjęcia ,czy coś w stylizacji  (oczywiście bez  przesady , nie kasuje zdjęć na których np. widać metke ubrania ) 

Później zdecydowałam się ,trochę odpocząć od robienia fotek stylizacji na bloga ( aż sama sobie się dziwię, że kiedyś myślałam, że mogę robić zdjęcia na bloga ,co drugi dzień 😊)  i z satysfakcją stwierdzam ,że to była dobra decyzja ,bo po tej przerwie powstały  zdjęcia, z których jestem bardzo zadowolona i które publikuje dziś☺


Żadne z tych ubrań nie jest nowością w mojej szafie - każda z tych rzeczy ,jest u mnie ,co najmniej kilka lat.Nie widzę sensu kupowania nowych ubrań ,jeżeli te które juz mam ,są w dobrym stanie -lepiej trochę pokombinować,łącząc różne ciuszki.Tak zrobiłam w przypadku tej stylizacji ;brązowa skórzana kurtka ,jeansy, bluzka i te szpilki z kokardkami, pojawiły się już u mnie na blogu ,w innych stylizacjach,Jedyną nowością, jest opaska do włosów -kiedyś miałam kompletną faze na ten dodatek ,i posiadałam kilkanaście opasek do włosów 😉






















Kurtka - Bonprix 

Bluzka -Lipmar 

Jeansy rurki -no name/lokalny sklep 

Szpilki z kokardkami -no name/lokalny sklep 

Rzęsy - Ibra 



Dajcie znać, co myślicie o całości ☺ 


Życzę Wam udanego ,długiego weekendu 😙

Do następnego 😘 

22 komentarze:

  1. Anonimowy02 czerwca

    Na długi weekend nie mam żadnych planów, ale prawdopodobnie będę w tym czasie czytała jakieś książki :) Świetne zdjęcia i super stylizacja!
    Też kilkanaście razy przeglądam zdjęcia, które zrobiłam zanim je gdzieś opublikuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te szpilki, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się całość prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfit! Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buty. <3
    Do do planów, to chciałam porobić zdjęcia na bloga, a zamiast tego muszę się kurować. :D

    Udanego długiego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy04 czerwca

    Ładna stylizacja ale w szpilkach na platformie bylo by jeszcze jeszcze lepiej😉Bedą jeszcze jakies posty z wyższymi szpilkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Będą na pewno ,tylko nie w najbliższym czasie - dopiero udało mi się noga ,po kontuzji ,wyleczyć i nie chce zakładać zbyt wysokich szpilek,aby nie uraz się nie odnowił ☺

      Usuń
  8. Oh so cute style darling
    Great shoes
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem nie wszystko wychodzi za pierwszym razem jak chcemy . Teraz za to są super zdjęcia warto był powtórzyć . Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi długi weekend upływa bardzo dobrze :)
    Jako takich planów nie miałam, wszystko na spontanie :)

    Super są te szpileczki, mega urocze :)
    Super stylizacja <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki z kokardkami sztos! Mi się bardzo podobają, ale pewnie by musiał ktoś sprzątać moją rozwaloną twarz z ulicy XD. Nigdy się chyba nie nauczę chodzić na obcasach jakichkolwiek.
    Stylizacja bardzo fajna, ciekawy pomysł na zdj przy moście :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja długi weekend spędziłam u siebie w mieście. W końcu miałam trochę czasu dla siebie i mogłam się nieco zrelaksować. Szkoda tylko, że już się kończy ten weekend ;( Super szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki i dżinsy zawsze są modne:D

    OdpowiedzUsuń
  14. W długi weekend po prostu odpoczywałam i dobrze mi to zrobiło:) Szpilki z Twojej stylizacji skradły moje serducho!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne szpileczki <3 JA wreszcie miałam okazję odpocząć czego na maksa potrzebowałam bo czułam już wszechogarniające zmęczenie. Obiecałam sobie wrócić do reguralnego blogowania i mam nadzieję,że mi się to uda :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, super stylizacja. Czasem tak jest, że zdjęcia wyjdą słabo i trzeba powtórzyć. Mam tak bardzo często z maskotkami. Niestety bywa, że muszę szybko pstryknąć foty i wysłać do klienta, wtedy już jest jak jest :P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10 czerwca

    Po prostu super. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam podobnej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)