Czarna hiszpanka, jeansowe spodenki i czarne płaskie sandałki

 Cześć ☺ 

Żyjecie podczas tej fali upałów?  

Nie roztopiliście się?

Mimo że ostatnie dni upływają mi dość intensywnie, i nos wchylam z domu, gdy zmrok zapadnie (trochę jak wampir, ale wieczory są chłodniejsze) skłamałabym, twierdząc że upały mi nie przeszkadzają.

No ale, równowaga w naturze musi być, więc z racji tego że zima była długa i zimna (nie pamiętam kiedy ostatnio było tak długo i tak zimno, a kwiecień 2021 był podobno najzimniejszy od dwudziestu paru lat) czas więc, na fale  afrykańskich upałów, jak to nazywają dziennikarze/meteorolodzy.

Dawno nie było tu żadnej stylizacji, a że mam już przygotowane dwie sesje zdjęciowe, i racze nimi swoich obserwatorów na Instagramie, przyszła więc pora by jedną z nich opublikować na blogu ☺

Outfit pod obecną aurę, czyli gorące dni.W rolach głównych, oczywiście jeansowe spodenki,  wraz z płaskimi sandałkami, oraz czarną bluzką hiszpanką.

Pomysł na tą sesje, chodził mi już od dawna po głowie.Marzyły mi się fotki na huśtawce, toteż podczas długiego czerwcowego weekendu, wzięłam aparat i ruszyłam do parku, by zrobić wymarzone zdjęcia.Nie wzięłam pod uwagę, że może tam być sporo ludzi- co zresztą widać na zdjęciach. Musiałam je więc przerobić, i muszę przyznać że nie jestem fanką, aż takiego  retuszowania- owszem kontrast, temperatura, jakieś nasycenie, jak najbardziej ale chyba  tyle.


Drugą część zdjęć wykonałam w innym miejscu, gdzie później użyłam już swojego standardowego pakietu przerabiania zdjęć 😆

Mimo wszystko, jestem zadowolona z tych wszystkich zdjęć ☺





















Buty- CCC

Bluzka- Pakuten.pl 

Jeansowe spodenki- no name/lokalny sklep 




Do następnego 😘 




20 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że ta bluzeczka mi sie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja nie lubię upałów i ciężko je znoszę. Tak jak Ty staram się wychodzić tylko wieczorem. Super, że mam pracę taką, że jak wejdę do budynku po 6 rano tak wychodzę po 18 wieczorem :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo gustowna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się nie roztopiłam, ale nie jest łatwo. Lubię, gdy jest ciepło, świeci słoneczko, ale nie cierpię takich upałów, duchoty, od razu moja motywacja do działania spada o 50%, staję się senna, boli mnie głowa. Stylizacja super, choć czuję, że ja bym ugotowała się nawet w tym, moim sposobem na taką pogodę są sukienki i spódnice a na górę topy na ramiączkach albo leciutkie t-shirty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U innych takie bluzki mi się podobają, a sama ich nie zakładam. Mam problem z dobraniem stanika...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Super stylizacja na letnie dni :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21 czerwca

    Ja to prawie się rozpuściłem, ale zjadłem loda i po kłopocie.
    Outfit w sam raz na wypad nad Morze Śródziemne, może Korsyka? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato się dobrze nie zaczęło, a przyznam szczerze, że już mam dość upałów.. roztapiam się :D i czekam na jesień haha
    Zdjęcia super, takie na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21 czerwca

    Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ratuje sie prenosna klimatyzacja, wydaje sie drogie ale warto.Bluzeczke masz rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym obcasy dała albo sandałki na obcasie:) fajnie by nogi wydłużyły jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. Sandałki sztosik :) sama mam podobne i kocham w nich chodzić. Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute photos! You are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos! Looks like you had a great time.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja, sandały bardzo mi się podobają i sama bym chętnie w takich chodziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie stylizacje, są wygodne ale przy tym dziewczęce/kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  17. BArdzo podoba mi się ta bluzeczka- tak w hiszpańskim stylu Ole! :-)
    JA się cieszyłam ,że wreszcie było troszkę ciepełka- skorzystałam i pojechałam nad jezioro ze znajomymi troszke się schłodzic :-)

    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so beautiful. Enjoy in beautiful sunny weather.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello piękna super wyglądasz w tej bluzce i tych włosach 😍 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)