Vollarè Cosmetics krem BB - moja opinia

Cześć ☺ 

Jak Wam mija weekend? 

U mnie jest piękna,słoneczna pogoda i korzystam z niej na maksa 😉 ( nie tylko robiąc zdjęcia czy myjąc okna 😊)

Mam nadzieję że u Was też pojawiła się wiosna ,mam też nadzieję ,że ta pogoda się utrzyma i zimowa aura nie wróci -wbrew temu co wskazują prognozy pogody- przydałoby się trochę ciepła i słońca na dłużej ,wszakże astronomiczna wiosna się już zaczęła ,a niebawem astronomiczne lato 😊

Jeśli chodzi o lato to wiem że wielu z Was zmienia nie tylko garderobę ale i kosmetyczkę zastępując podkłady kremami  BB.Sama osobiście do nich należę; nie ma nic gorszego niż bieganie w ciepły dzień ze spływającym z twarzy ciężkim podkładem;co innego wieczorne spotkanie ze znajomymi wtedy lubię zrobić sobie mocniejszy makijaż 😉
Zostajemy jednak przy kremach BB ,bo dziś właśnie na blogu recenzja:

Vollarè Cosmetics
Krem BB




Twarzą marki została Aniela Bogusz, znana jako Lil Masti a wcześniej Sexmasterka.
To był tylko dodatkowy powód abym przetestowała coś od Vollarè,zresztą sama nazwa brzmi ciekawie i chyba wcześniej nie słyszałam o niej 😉
Długo sterczałam na półką w Hebe ,zastanawiając się co by tu wybrać do przetestowania (W asortymencie Vollarè znajdziemy nie tylko ten krem BB ,ale też m.in podkład,korektor)Zdecydowałam się na ten krem, ewentualnie później wypróbuję coś innego- a czy zdecyduje się na kolejny kosmetyk tejże marki, przeczytacie w poście poniżej
Miłej lektury 😊





Od producenta:

Lekki krem BB poprawia wygląd i koloryt cery, zapewniając jej jednocześnie odpowiednią pielęgnację. 
Skład został wzbogacony o kwas hialuronowy, witaminę C oraz zieloną herbatę, które nawilżają skórę i dodają jej sprężystości.
Produkt jest w 100% wegański. 





Skład:

Aqua (Water), Triethylhexanoin, Propylene Glycol, Dimethicone, Isododecane, PEG-10 Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Isostearyl Isostearate, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, PCA Dimethicone, Octyldodecanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, Hyaluronic Acid, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Cyclopentasiloxane, Octyldodecyl Myristate, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Parfum (Fragrance), Triethoxycaprylylsilane, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Sodium Bisulfite, Disodium EDTA, Propylparaben, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499.






Krem BB otrzymujemy w przeuroczej różowej tubce , z białą zakrętką      Jeśli chodzi o kolorystykę to jest ona bardzo uboga i raczej przeznaczona dla osób które mają jasną karnacje- do wyboru mamy dwa odcienie:Light Ivory (odcień na który ja się zdecydowałam) i Soft Beige.




Krem ma gęstą konsystencje i po zaaplikowaniu niemal natychmiast wtapia się w skórę ,zostawiając na niej delikatny blask.Krycie jest naprawdę bardzo słabe, ale  od kremów BB nie ma co oczekiwać krycia,ma on jedynie poprawić wygląd i koloryt  cery; nie wiem czy to przez moją cerę czy przez ten kosmetyk ale jedna warstwa nie dała żadnego z tych efektów.Dopiero przy drugiej warstwie zauważyłam lepszy efekt tj. skóra wyglądała o wiele lepiej - chodzi mi tu głównie o wyrównanie kolorytu bo o mocnym kryciu nie ma mowy chociaż przy tej drugiej warstwie jest ono wyrazniejsze to nie jest ono dla mnie satysfakcjonujące.Poprzestałam na tych dwóch warstwach dlatego że, jak już wspomniałam wyżej, krem BB nie jest od mocnego krycia ,nie jest to podkład czy korektor  który ma ukryć niedoskonałości (by nie przedłużać postu ,zainteresowanych odsyłam do artykułu gdzie są wyjaśnione różnice między kremem BB a podkładem)                                           Ze względu na słabe krycie ,ciężko mi jest ocenić trwałość ; coś około 2-3 godzin bo gdy robiłam demakijaż po całym dniu ,wacik po przetarciu buzi był niemal czysty 

Tak więc skupiłam się na obserwowaniu mojej cery ; jak ona zareaguje na ten krem.
I nie mam żadnych zastrzeżeń;Krem nie podrażnia cery, nie uczulił mnie.Nie zapycha  cery ,nie wysusza jej a osobiście odnoszę wrażenie że odkąd się nim maluje to moja cera jest bardziej nawilżona (chociaż nie wiem czy to zasługa tylko tego kremu ,czy też innych kosmetyków a konkretnie pewnego toniku, o którym już niedługo pojawi się oddzielny post ).
W każdym razie ten krem nie zaszkodził w najmniejszym stopniu mojej cerze.Daje  on błyszczące wykończenie ,jednak po przypudrowaniu się, niezbyt lubiany błysk na twarzy przeze mnie ,znikł a całość dała mi efekt makeup no makeup.

Ten krem BB kupić można (tak jak pozostałe kosmetyki marki Vollarè) w drogeriach Hebe (można też zamówić przez Internet) za ok. 19 zlotych.Na promocji można go kupić taniej ; około 10 zlotych.
Kremu używam od trzech tygodni ,nakładając dwie warstwy (raz dziennie ,sporadycznie maluje się nim dwa razy dziennie ) i nie skończyłam go jeszcze tak więc myślę że na miesiąc powinno to opakowanie wystarczyć.

Jeśli więc latem zmieniacie podkład na krem BB czy/i nie potrzebujecie mocnego krycia ,wolicie delikatny makijaż twarzy , ten krem będzie dla Was.
Osoby które wolą mocniejsze krycie raczej nie powinny sięgać po ten krem.
Myślę że sama do niego wrócę, gdy będą upały no i polecam go innym 🙂☺





Mieliście już ten krem?
Znacie markę Vollarè?
Zmieniacie latem podkłady na kremy BB?

Dajcie znać w komentarzach 🙂

Do następnego 😘

30 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego mówi się, że BB kremy są lżejsze.... te koreńskie oryginalne mają czesto potężne krycie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko koreańskie- miałam kiedyś krem BB od Inglota i jak dobrze pamiętam, to też miał dobre krycie 🙂

      Usuń
  2. nigdy wcześniej go nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11 kwietnia

    Nie znałam tego produktu, ale chętnie bym go przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu, jestem ciekawa, jakby się u mnie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej marce slyszalam i przyznaje ze za taka cene chetnie sie skusze na ten krem !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc szczerze zastanawiałam się nad jego kupnem, bo też latem przerzucam się na kremy BB, ale ostatecznie postawiłam na sprawdzony krem
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo myślę, że jest to kosmetyk idealnie dla mnie! Nie potrzebuję mocniejszego krycia, więc z pewnością mógłby się u mnie sprawdzić.
    Jestem ciekawa o jakim toniku zamierzasz zrobić wpis. Czekam z niecierpliwością :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wczoraj piękna pogoda, a dziś zimnica, Dobrze, ze wykorzystałam wczorajszą pogodę na długo spacer. Nie wiedziałam, że Sexmasterka jest twarzą kosmetyków :D Nie miałam jeszcze nic tej marki. Kremy BB bardzo rzadko stosuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks interesting, but I prefer the Korean ones 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá! Hoje o dia está chuvoso aqui, graças a Deus porque estava um sol de 40° a semana inteira rs
    Eu amei o produto que trouxe para conhecermos, achei ótimo e super funciona.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w od piątku do wczoraj było ciepło i słonecznie :)

    Nie słyszałam o tym kremie BB.Bardzo rzadko używam tego typu kosmetyków.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych produktach, ale nie testowałam żadnego. Może się skuszę na któryś, ale to dopiero za jakiś czas, bo teraz ograniczam zakupy kosmetyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor ma. Ja ostatnio stawiam właśnie na lżejsze formuły i nie potrzebuję mocnego krycia. Może wypróbuję, jak trafię na fajną promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kartę do Hebe bo uwielbiam tam kupować różne kosmetyki. Kremy BB to coś co lubię, pewnie wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. I like BB cream. Thank you very much for your nice review and cool photos!

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie kremy BB się nie sprawdzają. Potrzebuję jednak mocniejszego krycia, ale jak ktoś będzie potrzebować takiego kremu z chęcią polecę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. This product looks great!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki, ale fajnie, że krem nie podrażnia i nie zapycha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    U mnie czuć jeszcze zimę. Wczoraj było biało. Mam nadzieję, że wiosna niedługo przyjdzie bo bardzo za nią tęsknię :)
    Wspaniała recenzja :) Jeżeli chodzi o podkład to jest to kosmetyk który mogę ale nie muszę mieć. Zwłaszcza teraz, gdy jestem niemalże non stop w maseczce. Jak już wybieram podkład, to delikatny, najczęściej o słabym, lekkim kryciu ale koniecznie z fajnym składem, nawilżający lub z filtrem uv :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam ani marki ani kremu. w Trójmieście pogoda w kratkę. w niedzielę piękne słońce i ciepełko a następnego dnia szaro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale chętnie go wypróbuję :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/04/wiosenny-look-z-pastelowa-marynarka-w.html

    OdpowiedzUsuń
  23. na lato spoko sprawa do delikatnego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Yesss I totally love bb creams more during the spring and summer. It just easy to apply and the skin takes it better then having a heavy foundation.

    OdpowiedzUsuń
  25. I like bb creams but I didn't try this one. Thank you for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/vichy-aqualia-thermal-rehydrating-rich.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam go, ale powinien być dla mnie wystarczający. Nie potrzebuję mocnego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dzisiaj śnieg z deszczem i wiosny coś nie widać... :)
    Kremów BB używam jedynie podczas wakacji - na co dzień wolę jednak solidniejsze krycie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kremy bb i cc także może się zainteresuje 🤩🤩 Cena też zachęca:D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)