Koszula w kratkę, jeansy rurki i szare szpilki

 Cześć ☺ 

Majówka zbliża się wielkimi krokami - jakie macie plany?

Ja mam nadzieję że pogoda dopisze ,planuje się wybrać na wieś i porobić jakieś fotki bo zapas mi się kończy - publikuje dziś te które zrobiłam kilka tygodni temu ,bo od tamtej pory nie mogę się zgrać z pogodą,która szaleje.

Od kilku dni nie rozstaje się z zimową kurtką i zastanawiam się kiedy będę mogła ją schować na dno szafy.Podobnie jak zimowe buty ,które najchętniej bym spakowała do pudełek ,na ich miejsce wstawiając lżejsze buty - mam nadzieje że maj przyniesie już lepszą aurę ,ciepłą i słoneczną 



Fotki z dzisiejszego postu, robione były niedawno -słońce może sugerować że było cieplutko ,niestety okropnie wiało co może też być widać na tych zdjęciach,ale nie zmarzłam😊.Fajnie tez że było to słońce - i humor i zdjęcia są lepsze 😉

W tej stylizacji połączyłam szare szpilki ,jeansy rurki i koszule w kratkę,ze sklepu Kik.Miejscówka zdjęć jest Wam znana ,z poprzedniego posta ze stylizacją,żałuję trochę że tak mało zdjęć zrobiłam  na tle tej wody - park jest tak ogromny że nie starczyło czasu ,następnym razem to nadrobie😉

A tymczasem zostawiam Was z tymi słonecznymi fotkami 













Koszula w kratkę -Kik

Jeansy rurki - no name/lokalny sklep 


Szare szpilki - Renee.pl

Dajcie znać, co myślicie o całości ☺ 

Do następnego 😘 





24 komentarze:

  1. Super koszula. Bardzo lubię takie w kratę. ;)

    I u mnie pogoda płata figle. Dzisiaj na przykład było słonecznie, ale zimno, więc na sesję się nie wybrałam. Na szczęście drzewa zaczęły kwitnąć, więc wiosna daje o sobie znać. ;)

    Mam nadzieję, że podczas majówki pogoda dopisze, bo chciałbym się wreszcie spotkać z koleżankami. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata i jeansy zawsze na topie, a do tego dodać szpilki i mega, super stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też już się nie mogę doczekać, kiedy rzucę zimową kurtkę na dno szafy :P jak się patrzy na zdjęcia (lub za okno) to serio mogłoby się wydawać, że jest cieplutko a jak się wyjdzie to mróz... mam już dość noszenia swetrów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra stylizacja. Pięknie się prezentuje. Cudowne zdjęcia. Zostaje na dłuże- uwielbiam blogi modowe .

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula i dżinsy super połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Ja tez już czekam na cieplejsze dni .

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kratkę, kapitalna stylówka, a Ty wyglądasz super!<3
    Też się nie mogę doczekać, aż pochowam cieplejsze rzeczy, ale powoli zaczynam wątpić w to, że ta wiosna kiedykolwiek nadejdzie;)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna koszula. Mam wielką słabość do kraty :)
    Mam nadzieję, że pogoda zacznie już wychodzić na prostą. Jak na razie mamy niezły rollercoaster. Słońce wymieszane ze śniegiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wpadłabym na to, że koszula w kratę tak dobrze może wyglądać w stylizacji. Wiatru nie widzę, nic nie fruwa na fotkach a Ty wygladasz doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mega lubię koszule w kratkę :)

    Super połączenie jeansów z koszulą i szpilkami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w tej koszuli kochana 💙💙

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie majówka w prawdziwym polskim wydaniu czyli grill lub ognisk
    Twoja stylizacja klasyczna lecz super
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Kochana! Jak mnie tutaj dawno nie było :)
    U mnie majówka wiążę się z 5 rocznicą, więc wyjeżdżamy na Mazury. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze i spędzimy razem dobry czas :)
    Oj tak, pogoda niesamowicie szaleje. Mam nadzieję, że w maju się to w końcu unormuje. Oby fotki się udały! ;) Ja również cały czas chodzę w moim zimowym kożuchu...
    Piękna i prosta stylizacja - podoba mi się. Dobrze, że mimo wiatru humor sprzyjał. Od razu przyjemniej się ogląda uśmiechnięte zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja kochana, podoba mi się ta koszula! :) Majówka zależy od pogody może jakiś grill ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool outfir and lovely photos. Happy spring, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne uśmiechy na zdjęciach :)
    Stylizacja świetna - bardzo lubię koszule.
    Co do majówki to nie wiem, zależy od pogody... ogólnie mówią od paru dni, że ma lać i kilka stopni, a na razie pogoda jest ładna, więc mam nadzieję, że i na majówkę pogodynka się pomyli, bo też pokazuje kiepską pogodę.
    Gdy będzie ładnie to na pewno rower i wycieczka w las, ognisko, czy tam grill i wypad nad morze, a jak kiepska to planszówki, dobry film i książka!
    Pozdrawiam i życzę nam wszystkim odpoczynku i dobrej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. Koszula świetna, nie wiedziałam, że można takie znaleźć w Kiku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomba, to jest mój styl, taki na luzie. Mam słabość do wszystkich koszul w kratę 👍 Pozdrawiam🌞

    OdpowiedzUsuń
  20. Great photos, the check shirt really looks good on you. :-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)