#Zima2021; kurtka,szalik ,czarne botki i ciemne jeansy rurki

 Cześć 🙂


Mamy ostatni dzień stycznia -pierwszego miesiąca 2021 roku.

Jak on Wam minął?

U mnie ,pomijając to że koniec miesiąca był niezbyt dobrym pasmem wydarzeń, całkiem nieźle.

Cieszę się że ten styczeń się już kończy; strasznie mi on się ciągnął(mam wrażenie że trwał on nie cztery tygodnie a cztery miesiące) i dodatkowo był on zdecydowanie bardziej zimowy niż np.rok temu co zaowocowało to zimowymi fotkami ,które dziś publikuje (pierwszy raz, odkąd prowadzę bloga zrobiłam takie zdjęcia 🙂)


Zdjęcia te były robione ,gdy ta słynna bestia ze wschodu nas opuszczała.Fotki planowałam zrobić w weekend ,jednak mroźne powietrze w połączeniu z wiatrem zniechęciło mnie do tego ,i zdjęcia na zewnątrz zrobiłam kilka dni później.

Trochę inne miałam wyobrażenie tych zdjęć, a wyszło jak wyszło i doszłam do wniosku że do takich fotek w śniegu raczej się nie nadaje- gdyby było choć trochę cieplej ( te -5 stopni to dla mnie maksymalnie  najniższa temperatura zimowa,przynajmniej  do zdjęć) i gdyby świeciło słońce ( śnieg + słońce, takie zdjęcia byłyby przepiękne ) 

Mam nadzieję że podczas następnych zdjęć pogoda dopisze ( myślę że będę je robiła za tydzień lub dwa ,tym razem w moich rodzinnych stronach).


W tej zimowej, śnieżnej sesji zdjęciowej postawiłam na proste zestawienie ;czarne botki,ciemne jeansy rurki ,obowiązkowo zimową kurtka ( zanim mi się rozerwała) oraz szalik który upolowałam na wyprzedaży w Reserved -miły gest marki z darmową dostawą ,gdy większość sklepów była zamknięta ( kto się wybiera jutro na zakupy?) 

Całość, oczywiście zostawiam do oceny Wam ☺












Kurtka -H&M

Szalik -Reserved 

Botki -Hers.pl

Ciemne jeansy rurki-No name/lokalny sklep 

Kępki rzęs-Luxury lashes 




Do następnego 😘













27 komentarzy:

  1. Ja pamiętam jeszcze takie zimy z dzieciństwa, gdzie śnieg i mróz to była norma :)
    A co do jutrzejszych zakupów - ja odpuszczam. Poczekam, aż minie pierwszy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohso cute photos darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31 stycznia

    Super stylizacja i bardzo ładna kurtka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również cieszę się, że styczeń reszcie się skończył. Twoja stylizacja przypomina mój codzienny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :). ależ Ty masz nogi .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, klasyczny zestaw, a Ty wyglądasz w nim pięknie!:)
    Zdjęcia zimą bywają ciężkie, już kilka razy było tak, że wyszliśmy z aparatem i nie daliśmy rady - kilka pierwszych fot nam nie siadło, a wiatr i mróz zniechęcił. Ale faktycznie, gdy jest niewiele poniżej zera i świeci słońce to śnieżne foty są przyjemnością:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool outfit and interesting post! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, przede wszystkim super, że na fotografiach widać śnieg. :D Dla mnie styczeń był początkiem dłuższego urlopu, więc miło go wspominam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykła prosta stylizacja, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby luty zaczął się dla Ciebie lepiej :) w Gdańsku praktycznie cały styczeń był śnieg i nadal jest :) Lubię takie ciemne rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz chyba kochana widzę Cię na takim płaskim:D Ale w takim śniegu szpile to chyba raczej odpadają 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna kurtka i szkoda, że się rozerwała. Botki też bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciepła kurtka w takie mrozy jest niezastąpiona. Szkoda, że się rozerwała. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Aura bardzo zimowa. Ale pech zta kutrtką- dobrze ,że udalo się chociaż ją uwiecznić na zdjęciach. Styczeń mi jakoś minął, ale miałam wrażenie takiej monotonnosci przez ten covid. Oby luty był lepszy :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zimową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda tej kurteczki, bo jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwykła prosta stylizacja, czyli taką , która lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja :) Taka normalna, może ją serio gdzieś założyc i się pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry Kochana!
    Oj tak, powiem Ci, że i ja nie pamiętam, kiedy ostatnio śnieg sypał tak intensywnie. Cudowny klimat, ja uwielbiam zimę, a Twoje zdjęcia wyglądają przepięknie! A botki super :) Trzymam kciuki za cieplejszą pogodę w takim razie! (chociaż ja kocham zimę jak napisałam) Jeśli chodzi o styczeń, to ciężko było mi się zebrać w sobie po Sylwestrze. Nauka szła mi z początku nieco "ślamazarnie", dlatego ten miesiąc był dla mnie takim miesiącem, w którym wracałam do siebie :D Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale zimowo <3 fajna stylizacja! u nas w norwegii tez tak zasypało fajnie! az przyjemnie sie patrzy za okno na ta białą pokrywę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Styczeń zamienił się w luty… Jest jeszcze zimno. Chociaż tutaj nie ma śniegu.
    Twój wygląd jest nadal piękny i modny w śnieżną zimę.
    Miłego tygodnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Lili :)
    Wyglądasz pięknie w tej kurteczce na tle zimowej aury :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Kochana :)
    Superową masz tą kurteczkę :) Uwielbiam takie czarne klasyki :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)