Bluzka khaki ,jeansy rurki ,botki na szpilce + kurtka i szalik

 Witajcie w 2021 😘

Jak Wam mijają pierwsze dni ,tego nowego roku ?

Ja skończyłam już wolne i dziś wróciłam do pracy,w przyszłym tygodniu wybieram się do fryzjera ( swojego sprawdzonego ,ale i tak się boję.Po ostatnim zabiegu został mi jakiś uraz ) a jeszcze wcześniej planuje kolejne fotki 😊

Dziś za to mam dla Was stylizacje ,jeszcze z zeszłego roku -były to ostatnie fotki robione na zewnątrz w 2020 roku .

Dokładnie robiłam je 11 listopada.Co ciekawe w 2019 ostatnie fotki na zewnątrz,również robiłam 11 listopada (chyba jakaś nowa tradycja)

W 2019 świeciło piękne słoneczko ( TU są te fotki ) ,w 2020 padał deszcz - szkoda że nie udało mi się uchwycić pięknej jesieni z kolorowymi ,liściami oraz promieniami słonecznymi (wiosny w 2020 też nie udało mi się uchwycić ,mam nadzieję że w tym roku to nadrobię 😊)

Tym razem postawiłam na bluzkę w kolorze khaki  - bardzo lubię ten kolor 😍

Do tego jeansy rurki ,botki na szpilce oraz - niezbędnik obecnej pory roku - zimowa kurtka oraz szalik komin ,jak dla mnie zdecydowanie lepszy niż zwykły ( nie rozwiąże się nagle ,nie spadnie ) 

Całość utrzymana w ciemnych kolorach ,czyli moich ulubionych ( zarówno jeśli chodzi o ubrania jak i o makijaż ☺)















Kurtka - H&M

Szalik komin - Butik Latika

Bluzka - Lipmar

Jeansy rurki - Ascella

Botki na szpilce - wilady


Dajcie znać co myślicie o całości ☺

Do następnego 😘






33 komentarze:

  1. Fajna kurtka i cały zestaw super:) Ślicznie wyglądasz, khaki bardzo Ci pasuje:)
    Mam nadzieję, że wiosnę 2021 uda nam się uchwycić na zdjęciach i przede wszystkim, że będzie już normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne połączenie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie było to osadzone w jesiennej scenerii, sesje zdjęciowe były przepiękne.
    Twoja czarna kurtka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze boję się chodzić do fryzjera, bo też mam uraz:D bardzo ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są naprawdę świetnie. Kocham buty i te również bym pokochała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw :) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful outfit and you look amazing. Happy New Year.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/dior-diorshow-pumpnvolume-hd.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :) I ta jesienna sceneria :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pierwsze dni roku dość stresująco. Oby dalej było lepiej.
    Zakochałam się w tych botkach! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So far, so good. 2021 is going great. Hope it is for you too.
    Ohh I love you jacket and the change to a bit darker colors.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice scarf and boots!
    You look so great!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj ♡
    Ja już do fryzjera idę od dobrych trzech miesięcy (albo i lepiej) i jakoś wybrać się nie mogę. Nie wiem dlaczego tak mi nie po drodze :D
    Świetna stylizacja i urocze zdjęcia! Cudowny klimat i tło z liści :)
    Uroczo i inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi te pierwsze dni Nowego Roku mijają tak jakoś nawet normalnie. Chociaż czasami bywają stresy to myślę, że będzie już tylko lepiej.

    Śliczna stylizacja :) Przyjemna a Tobie w niej bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your outfit! And hairstyle ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy New year Lili!
    You look beautiful in those leaves!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też najlepiej czuję się w ciemnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bardzo lubię kolor khaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna aura jesieni i piękny uśmiech! Może jakieś stylizacje w śniegu? :D Zapraszam w piękne dolnośląskie góry!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym się wybrała i napewno się wybiorę ,niech tylko otworzą branże turystyczną ☺

      Usuń
  20. Piękny uśmiech, ciekawa stylizacja i ukłony za chodzenie w tak wysokich butach, z ciekawości zapytam ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so beautiful...

    Have a great day with a new hope....

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość bardzo mi się podoba, lubię taką kolorystykę kochana.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Wkroczyłam w Nowy Rok z różnymi postanowieniami i na razie się ich trzymam. Zobaczymy jak długo hehe. Życzę, żeby fryzjer spełnił Twoje oczekiwania. Też mam zawsze stresa jak się do niego wybieram :D. A stylizacja super. Jak zwykle świetnie wyglądasz ;). Też wolę kominy od szalików. Wygodne są :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na luzie, wygodnie i co najwazniejsze - uroczo ;)
    tez chcialam wybrac sie do fryzjera, ale... nie mam takiej mozliwosci ;( a co do przykrych doswiadczen i urazow ; ahh, tez takie mam... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Lili :)

    Stworzyłaś bardzo ładną stylizacje w której świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kurteczka, taka pasująca do wszystkiego 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/12/zimowa-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana najlepszego na nowy rok :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)