Biała koszula, czarna skórzana minispódniczka ,bordowe szpilki i czarne cienkie rajstopy

 Witajcie 😘

Jak się macie ?

Melduje się po niemal ,tygodniowej nieobecności spowodowanej moim pobytem w Krakowie ( czekają mnie jeszcze dwie wizyty w tym roku ,w tym mieście ) i zapraszam Was na ostatnią porcje ,zdjęć stylizacji na cieplejsze dni - w tym roku 😁

Miniony tydzień ,był bardzo intensywny i w większości spędzony poza domem (bardzo szybko się zaklimatyzowałam w obecnym mieszkaniu ,w przeciwieństwie do poprzedniego )

Wizyta w Krakowie ,zdjęcia ,powrót do Kielc ,wyjazd do Chęcin ,zdjęcia i wczorajszy dzień wiadra i mopa oraz kolejne foty -tym razem kosmetyczne ,bo zgodnie z zapowiedzią z mojego InstaStory ,już niedługo na blogu pojawi się sporo postów o tematyce beauty w tym dwa ;jeden z nowościami kolorówkowymi ,drugi gdzie pokaże swoje zamówienie z Aliexpress 

W pracy też zapowiada mi się gorący i intensywny okres - co prawda moje problemy z bezsennością,o których wspominałam jakiś czas temu na Instagramie,minęły ale może dzięki takiemu zmęczeniu raczej nie powrócą 😉


Stylizacja ,która dziś pokazuje ,jest niejako powiązana z nowościami w mojej kosmetyczce.

Nie pamiętam już co pojawiło się pierwsze :paletka do konturowania twarzy Hean Cosmetics

Cocount modeling Palette której użyłam do pomalowania powieki (nie pytajcie skąd ten pomysł ,jako cienie były tragiczne ,strasznie słaba pigmentacja ,ale za to piękny kokosowy zapach 😉) czy może rzęsy ,a konkretniej kępki rzęs które zamówiłam na Aliexpress- byłam mega z nich zadowolona ,dopóki nie okazało się że zamówiłam tylko te o długości 14 mm;cały czas byłam przekonana że do koszyka wrzuciłam nie tylko te 14  ale i kilka opakowań 12 mm.

Cóż moja wina,mój błąd ,dlatego przy kolejnym zamówieniu uzupelniłam ten zapas i te o długości 12 mm-dotarły do mnie ,kilka dni temu 😉


Wracając jednego ,do zdjęć ;cóż ,makijaż tego dnia nie był ,zbyt udany- kolory na powiece bym przeżyła , natomiast kępki rzęs ,w sumie też przeżyłam choć lekko nie było ; przykleiłam trzy rzędy tych 14.Może i ładnie to wyglądało ,ale praktyczne nie było ,bo rzęsy ograniczały mi pole widzenia (zazwyczaj przyklejam sobie dwa rzędy -12mm i u góry 14 mm).


Czy to widać na zdjęciach -to już zostawiam do oceny Wam,podobnie jak moją stylizacje ,składającą się z białej koszuli ,czarnej skórzanej minispódniczki ,czarnych cienkich rajstop i bordowych szpilek ☺






























Koszula - Wyspa mody

Spódniczka  - Wassyl

Rajstopy - Gatta

Rzęsy-Aliexpress 

Buty -Wilady.pl 

Makijaż oka -Hean Cosmetics ,Cocount modeling palette 



Do następnego 😘


















39 komentarzy:

  1. jakie długie nogi! :D Łądny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jednocześnie bardzo seksownie i elegancko! Przepiękne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tak jest ze jesteśmy zalatani i nie ma kiedy kawy się napić. Stylizacja śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Cool outfit and beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna elegancka stylizacja;) Śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś zrobiłam podobnie z zamówieniem :D Byłam pewna, ze wrzuciłam 10 opakowań patyczków bambusowych a dodałam 10 takich samych pilniczków do paznokci :D Lubie takie klasyczne stylizacje :) Buty są ekstra ale chyba w nich bym nie dała rady chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tygodniowa przerwa? Mnie nie było prawie dwa miesiące...
    Przyszedł czas nadrabiać zaległości, mam nadzieję, że do zimy skończę ;) Stylizacja przepiękna, jak zawsze wyglądasz kobieco, gustownie i ślicznie :) Moje ulubione kolorystyczne połącznia <3 Naprawdę bardzo ładnie kochana.
    Może w końcu zamówię coś na ali... jeszcze nigdy tego nie robiłam, a są tam tak cudowne rzeczy, że aż człowieka korci :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous style! Beautiful skirt and heels!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely wardrobe! Stay beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała koszula jest zawsze w modzie- uwielbiam! A co do kępek na rzęsach, sama kompletnie nie umiem sobie ich naklejać, więc u mnie pozostaje tylko i wyłącznie tusz do rzęs;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie ci w takim zestawieniu <3 Piękne te szpileczki <3 Miłego tygodnia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój wygląd w białej koszuli, obcisłej mini skórzanej spódniczce, czerwonych butach sprawia, że ​​jesienią wyglądasz pięknie i pewnie
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna spódnica i stylizacja:) U mnie teraz też się szykuje gorący okres w pracy:) Damy rade!

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka, kobieca i idealnie biurowa stylóweczka kochana.
    Super,że kłopoty z bezsennościa minęły.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow! You look stunning :)    

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też sporo nie było na blogu, muszę w końcu to nadrobić. super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute outfit! Perfect for warm autumn days!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja i bardzo modna . Ahh te Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biznes woman pełna elegancja:D i sexi do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, elegancka, ale jednocześnie świetna na co dzień :) Ja do dzisiaj nie umiem sobie przyklejać rzęs, nie ważne jak długo czekam, aż klej bardziej zaschnie, to wciąż mam wrażenie, że nie trzyma dobrze i rzęsy mi zaraz odpadną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo się u Ciebie dzieje :) Ja ostatnio prawie nie wystawiam nosa poza dom. Gdy tylko przychodzi jesień czuję odpływ energii. Fajna stylizacja! Sexowna, a przy tym elegancka :) Białą koszulę i czarną spódniczkę warto mieć zawsze w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. white and black are perfect combination...beautiful.
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje stopy wyglądają pięknie.
    A noszenie czarno-białej sukienki ze stopu z czerwonymi butami sprawia, że ​​wyglądasz szykownie i pięknie.

    Pozdrowienia z przyjaźni, Lili.

    OdpowiedzUsuń
  24. DZiękuję za odwiedzinki kochana- cieplutko pozdrawiam i czekam na kolejne recenzję książek :-) Jestem ciekawa czy nowa Chyłka już CI wpadła w ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja. Niby taka zwykła, klasyczna, ale dzięki bordowym szpilkom nabrała charakteru. ;)

    Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie połączenia, wyglądasz mega stylowo i pięknie!:)
    Bezsenność potrafi dać w kość, wiem coś o tym - jakikolwiek większy stres i do czwartej w nocy nie mogę zasnąć tylko chodzę jak zombie po domu:/ Dobrze, że już nie masz problemów z zasypianiem:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty jesteś dłuuuuga :D Pięknie oczywiście, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś piękna, zjawiskowa o niespotykana, bo rzadko która teraz dziewczyna nosi takie szpile 😉jak dajesz rade w nich chodzic po polskich chodnikach? Ile maja cm ?zdarza Ci sie czasami w nich potknąć albo wpaść obcasem w szczelinę, podziwiam Cie 😉wiecej takich postów😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Kilka razy zdarzyło mi się potknąć gdzieś na chodniku ,obyło się bez urazów, na szczelinę nie wpadłam,jak narazie 😃 mają jakieś 14 cm 😀
      Napewno będzie więcej takich postów, ale jest też ich sporo 🙂

      Usuń
  29. Piękna elegancka stylizacja <3 świetne szpilki (choć sama w nich nie potrafię chodzić to się zachwycam :D) Makijażu za dobrze na zdjęciach akurat nie widać. Pozdrawiam i życzę braku problemów z zasypianiem :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Elegancka i niezwykle kobieca stylizacja :)
    Cudowna <3

    Ja ostatnio trochę gorzej śpię, może to przez stres. Dobrze, że Tobie bezsenność minęła :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. A już myślałam, że tylko ja mam przerwę w blogowaniu. Okazuje się, że jest nas więcej! :) Klasyka zawsze na plus, pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Very sexy in black and white!! Love those red heels!! 😍

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne wyglądasz :) co za nogi

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mam białej koszuli, może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)