Czarna narzutka ,czarne skórzane spodenki ,czarna t-shirt i czarne rzymianki

Witajcie w niedzielę

Mam nadzieję że wykorzystaliście wczorajszą pogodę na maksa - w dzień było pięknie , wieczorem (zresztą ,tak jak się spodziewałam ) pojawiła się burza ,później przeszła w deszcz i taki stan pogody póki co się u mnie utrzymuje ...
Dobrze że zostały nam letnie wspomnienia i zdjęcia 😊- ja mam ich jeszcze trochę  w zapasie , będę publikować tu na blogu (na Instagramie też 😁)
I tak dziś przychodzę do Was z pierwszą częścią zdjęć z Wrocławia


Zanim do nich przejdę ,zapytam Was ;jak sobie radzicie z tą nową wersją bloggera?
Ja nie przyzwyczaiłam się,jakoś niezbyt mi się podoba więc wróciłam do tej starszej ,ale niestety ona (podobno )wkrótce ma zniknąć ...
Więc niestety ,chcąc- nie chcąc ,będę musiała się przyzwyczaić do tej nowej ...

A na zdjęciach ,poniżej jak widać lato.
Podróż do Wrocławia była strasznie długa a co za tym idzie męcząca
Przed podróżą też nie było lekko ,spaliłam śniadanie ,wietrzenie mieszkania trochę trwało przez co lekko spóźniona i z duszą na ramieniu jechałam na dworzec .
Niemal w ostatniej minucie wbiegłam na peron i okazało się że ...pociąg ma 30 minut opóźnienia.Zazwyczaj mnie to irytuje ,gdy pociąg/autobus się spóźnia ale tym razem ;uff ,odetchnęłam z ulgą.
Za chwilę pojawiła się burza ,tak więc w towarzystwie deszczu ,błyskawic i ze strachem (strasznie się boje burzy ,zwłaszcza gdy jestem na tzw otwartej przestrzeni )czekałam na pociąg.
Po jakichś pięciu godzinach ,dotarłam do Wrocławia i przywitało mnie słońce.
A jeśli chodzi o miasto ;no przepiękne 😍
Dużo osób chwali Wrocław ,i będąc tam (o ile dobrze sobie przypominam) pierwszy raz w życiu przekonałam się dlaczego .
Niestety dzielinca w której znajdował się mój apartament ,no nie należała do zbyt bezpiecznych -ale o tym napiszę więcej przy okazji publikacji kolejnych zdjęć z Wrocławia
Sam apartament ,też całkiem ładny (tylko te drzwi ,strasznie ciężko funkcjonuje zamek ,siłowałam się z nim 5 minut zanim je zamknęłam/otworzyłam), szczególnie jeśli chodzi o korytarze
Dla zainteresowanych podaje link :

www.booking.com/hotel/pl/apartament-lux-ostra3w-tumski.pl.html


Natomiast ,co stylizacji i zdjęć ;już od kilku lat ,miałam ją w głowie
Chciałam ją zrobić w nocy ,no ale ze względu na oświetlenie nie było to możliwe
 Inspiracją do tej stylizacji ,był pewien teledysk :jestem ciekawa czy zgadnięcie co to za teledysk ?

Zgodnie z pomysłem fotografa ,zdjęcia były robione o zachodzie słońca - efekt mi się podoba ☺
Stylizacja zrobiona na czarno ;czarne skórzane spodenki ,połączyłam z czarny t-shirtem ,czarnymi rzymiankami (marzyły mi się takie buty ,już od kilku lat i jakimś cudem udało mi się je znaleźć no i kupić 😉)oraz czarną narzutką z którą też miałam przygodę : otóż zamawiałam ją tydzień przed wyjazdem do Wrocławia i dotarła do mnie ale w kolorze jasnym
Myśle że i tą w kolorze jasnym zakupie ,ale do tej stylizacji pasowała mi czarna.
Tak więc po kontakcie ze sprzedawcą ( bezproblemowym ) zrobiłam wymianę i tą czarną zamówiłam już do Wrocławia.
Bałam się że nie dotrze , szczególnie że dostałam informację o możliwym opóźnieniu w dostawie (shic!)  z powodu tego nieszczęsnego koronawirusa.
Na szczęście paczuszka czekała na mnie w paczkomacie , dokładnie w dniu mojego przyjazdu 😊


Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć i oceny stylizacji 😉

























Narzutka -e-mikos

Spodenki -Charlotte Fashion 

T-shirt - Wyspa Mody 

Buty -buu.pl


Make up - Natalia Zając

Do następnego 😘


















58 komentarzy:

  1. Kurde nie mam pojęcia z jakiego teledysku, ale jest h o t B)
    Mnie tak irytuje ten blogger nieraz, że omg
    We Wroclawiu byłam raz i baaardzo mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś słonecznie za to wczoraj połowa dnia była deszczowa. Mi nowa wersja bloggera też słabo odpowiada :/ Raz próbowałam na niej dodać post to wszystko się porozjazdzało. Nie przepadam za takimi butami ale ogólnie stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Lili :)
    ciężko jest mi odgadnąć na jakim teledysku wzorowane są Twoje zdjęcia :) Bardzo mi się podoba ta czarna narzutka. Sporo miałaś z nią zachodu ale w końcu dotarła i to jest najważniejsze. O Wrocławiu marzę, nigdy tam nie byłam. Twoje zdjęcia są piękne, a Ty wyglądasz bardzo promiennie :) Buty robią wrażenie :)

    Życzę Ci przyjemnego dnia :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. I love aesthetics of your photos, so cool! ANd your outfit is stunning too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your photos look like a piece of art. I like them so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/vichy-ideal-soleil-velvety-sun-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość zawinięta na czarno, efekty tej sesji o zmierzchu są bardzo fajne, Lili.
    Efekt koloru wieczornego słońca wzmacnia fotografię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym dodała że na imprezkę w ciepłe dni:D

      Usuń
  9. Lili jak Ty pięknie eksponujesz te długie kończyny
    Rzymianki są stworzone dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czarne ubrania więc jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pomorzu od dwóch tygodni pada codziennie a lata było dokładnie dwa tygodnie dla mnie to jest naprawdę tragedia. Ale za to ty kochana prezentujesz się bosko i czerń to zdecydowanie twój kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjecia świetna. Stylizacja też mega mi się podoba- taka z pazurem. To prawda ,że Wrocław to bardzo ładne miasto :-)
    Co do Bloggera to tez mam mega mieszane uczucia :-(
    Jeśli chodzi o teledysk to nie mam zielonego pojęcia :-D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Lili
    I prefer the old blogger, I already tried the new one, but I think it is not as functional as the old one, especially when it comes to uploading photos. You are a big wow, beautiful, an impeccable make up and I love your gladiator sandals !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty rzucają się w oczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty sztos chociaż pewnie u mnie by się nie sprawdziły. Co do nowego bloggera nienawidzę wstawiać zdjęć. Latają po całej stronie z postem i nie dają się ustawić tak jak wtedy chciałam. Trochę to u mnie widać po ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo oryginalne buty:D czadowe iście xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram się korzystać z ładnej pogody ile tylko się da i nie przeszkadzają mi nawet chmury zwiastujące co chwilę deszcze i nadmiar pracy, która odkładam na później. Wizja jesieni tak działa :P
    Z nowa wersją bloggera radzę sobie całkiem dobrze, od razu do niej przeszłam. Za to ciągle wracam do starego Facebooka. No po prostu nie potrafię na tym nowym xD
    Lubie Wrocław, nie mam do niego tak daleko, więc zdarzało mi się tak jeździć na jeden dzień :).
    Stylizacja cudna a zwłaszcza te buty no zakochałam się w nich <3. Musisz zdradzić, o który teledysk chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy07 września

    Świetna stylizacja :D Podobają mi się buty, ponieważ są oryginalne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak już pisałam na ig, ten outfit skradł moje serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty super! Ja tez wole starsza wersje bloggera

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) i super look. No i nie dałaś znać jak byłaś we Wrocku - nie ładnie . Jest jedna dzielnica bardzo nie bezpiecznie przezywana jest trójkątem bermudzkim .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam 😘
      Następnym razem ,mam nadzieję że uda się spotkać , ale bałam się nosa wychylac ,następnym razem zatrzymam się w centrum 😉
      A co to za dzielnica?
      Czy to gdzieś w okolicach ulicy Prusa?

      Usuń
    2. O trójkącie (Pułaskego-Kościuszki-Traugutta) krążą legendy, ale ta dzielnica zmieniła się przez lata i choć może nie jest najprzyjemniejszą, na pewno nie nazwałabym jej "bardzo niebezpieczną" ;)

      Usuń
    3. Ja akurat byłam na ulicy Prusa
      Dzięki za info-tamte ulice też będę omijać 🙂

      Usuń
    4. Och, ale naprawdę nie ma potrzeby ich omijać haha

      Usuń
  22. Lubię czarny.
    Jesteś dobry w pozowaniu przed kamerą.
    Rezultatem jest to, że wygląd twojej pozycji po południu jest bardzo interesujący.
    Życzę Ci przyjemnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa stylizacja. ;) Co do bloggera to też ciężko mi się przyzwyczaić do nowej wersji i póki jeszcze mogę to korzystam ze starej. We Wrocławiu kiedyś byłam i bardzo mi się podobało to miasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za nową wersją blogera :) Za to Twoja stylizacja - jak zawsze - jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wróciłam do starej wersji bloggera, ta nowa jakoś nie podpasowała mi :/

    Kochana muszę w pełni przyznać, że ten klimat zdjęć i ten zestaw meeeeega mi się podoba- najlepsza sesja za wszystkich !!
    ZAchwycam się, prawdziwy sztoSssss ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się boję burzy gdy jestem poza domem 😜 ja uparcie wracam do starej wersji bloggera i chyba się zapłaczę, kiedy ta możliwość zniknie ☹️ zdjęcia są super, stylizacja ogólnie mi się podoba ale buty są zupełnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem ostatnio zacofana z teledyskami także nawet nie będę strzelać ;) Zdjęcia wyszły super!Szczególnie to pierwsze mi się podoba- takie tajemnicze... Stylizacja też mi się podoba. Ach, jaka szkoda, że już po wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome photos Lili! Love that they're moody like your all black outfit.
    Happy September!

    OdpowiedzUsuń
  29. dawno nie dodawałam nic na bloga i właśnie dodając zobaczyłam, że ta nowa wersja jest wręcz męcząca i utrudnia pracę!
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawe, oryginalne buty :)! wyglądasz baaaardzo ładnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie ... Pięknie wyglądasz w tych ubraniach ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja nie w moim stylu, ale buty przyciągają uwagę. Super, że udało ci się odwiedzić Wrocław. Też uważam, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. we still have 30 C, but quite lower in the night...comfortable.

    Great style...love your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oł bejbe, buty robią robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post dear!Photos are amazing !   

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie wyglądają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale pazur! Zdecydowanie ten styl to Twoje ja!

    Jeżeli chodzi o Wrocław, to mieszkałam w nim kilka lat i jak dla mnie jedynie nad Odrze jest obecnie dość niebezpieczną dzielnicą, kręci się tam zbyt wiele podejrzanych typów. Natomiast trójkąt Bermudzki obecnie przez lata troszkę się uspokoił i uważam, że jest zdecydowanie bezpieczniejszy niż nad Odrze.

    Nie znoszę tej zmiany w bloggerze! Ile czasu mi zajęło żeby wszystko wyłapać. Denerwuje mnie też fakt, że muszę dzielić dodawanie zdjęć, bo inaczej robi się młyn..

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ale to bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć!!!!:D Mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe zdjęcia, stylizacja bardzo klimatyczna :) Lubię Wrocław, chociaż bardzo dawno tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh so nice photos darling, great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Love these pics so much! You look so stunning in this black look!
    Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  42. Your boots are such a statement piece. I like them so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/laura-mercier-parisian-nudes-eye-shadow.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna, klimatyczna sesja :) Bardzo oryginalne sandałki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzień dobry Kochana Lili!
    U mnie dziś jest słonecznie, ale dzień wykorzystuję na porządki i odwiedzanie blogów, bo niestety mam spore zaległości! Na Twoje zdjęcia w zapasie czekam z niecierpliwością :)
    Jejku, nie miałam pojęcia, ze ta starsza wersja blogera ma zniknąć. Szkoda, że nie zostawią użytkownikowi wyboru, czy chce operować na starszej czy nowej wersji, no ale cóż :/ ja powoli przyzwyczajam się do tej zaktualizowanej wersji i lepiej mi się na niej pracuje niż na samym początku!
    Lili!! jestem zachwycona zdjęciami! Przepięknie na nich wyglądasz, a i same kadry są niesamowite! Niestety, nie domyślam się, o jaki teledysk może chodzić, co nie zmienia faktu, że jestem pod wielkim wrażeniem!
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacja mnie urzekła, wyglądasz zjawiskowo, a rzymianki robią wrażenie. Piękne zdjęcia. :):*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Such a beautiful editorial and photos. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/jo-malone-nectarine-blossom-honey-body.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Też początkowo nie mogłam się przekonać do nowej wersji Bloggera, ale od jakiegoś czasu na niej pracuje i nie jest źle. Tylko widzę, że wciąż wprowadzają jakieś aktualizacje. Ciekawe, kiedy będzie ostateczna wersja.

    Co do stylizacji to faktycznie dostrzegam inspirację Seleną Gomez. <3 Brawo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Awesome photos! Love the sandals!

    OdpowiedzUsuń
  50. So cool! Love the style. Great locations too!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)