Czarny t-shirt ,jeansowe spodenki i sandały na koturnie

Witajcie ☺
Jak minął Wam weekend?
Jak przez tą czerwoną kartkę w kalendarzu w sobotę ,czuje się jak by to nie były dwie niedziele ,dzień po dniu...
Ale pogoda dopisała (okej ,dają w kość te upały ,ja  bym chętnie sobie tak dla odmiany ,ponarzekała że jest zimno 😅) ,letnie temperatury nadal się utrzymują ,dlatego dziś mam dla Was kolejną letnią stylizacje ,btw jest to pierwsza część zdjęć robionych kilka tygodni w Krakowie


Sobota - jak to się mówi dzień wiadra i mopa polegający na sprzątaniu ,zakupach i ogólnym pośpiechu co by uwinac się ze wszystkim i iść jak najszybciej do sklepu aby móc cokolwiek jeszcze kupić ,zanim inni wykupią wszystko przed niedzielą ,kiedy to większość sklepów jest pozamykanych...
Ta sobota minęła mi jednak spokojniej ,z racji tego że w piątek zrobiłam zakupy-wbrew moim obawom piątek wcale nie był dniem nerwowym.
Nawet wieczorem udało mi się wyjść do pizzeri ,co pokazywałam na moim InstaStory.
Pierwszy raz byłam w tej pizzeri ,ale tą wizytę zapamiętam na długo ; gdy kelner przyniósł mi moje zamówienie i życzył mi smacznego ,zamyślona palnełam dziękuję ,nawzajem ...
Jak widać niekiedy bycie kulturalnym ,może byc nieco szkodliwe ??? 😅


Dzisiejsza stylizacja ,jak już wspomniałam wyżej ,jest  w iście wakacyjnych klimatach
Zdjecia byly robione w apartamencie ,w Krakowie w którym się zatrzymałam.
Juz na zdjęciach mnie on zachwycił ,a gdy dotarłam na miejsce byłam jeszcze bardziej byłam zachwycona
Tu podaje link -byc może ktoś z Was będzie się wybierał do Krakowa ,bardzo polecam (nie jest to link sponsorowany,żadna współpraca ,popsrotu mieszkanie bardzo mi się podobało):

www.booking.com/hotel/pl/jack-apartment.pl.html?aid=866831;label=postbooking_confemail;sid=4a0f75dba626ae05a02c8a46ed9bec61;dist=0&keep_landing=1&sb_price_type=total&type=total&




Dużo zdjęć było robionych na balkonie ,i nagle okazało się że jednak mam lęk wysokości 😅
Czarny t-shirt i jeansowe spodenki ,to uniwersalne połączenie ,świetnie się sprawdzi podczas tych ciepłych letnich dni (bo wieczory są już chłodniejsze ,i wtedy myślę że lepiej ubrać spodnie )
Buty to moje ulubione,sandałki na koturnie ale z powodzeniem można je zastąpić płaskimi sandałkami ,trampkami czy balerinkami (co kto lubi 😊) i można ruszać ,np.na popołudniowy spacer ☺









Make up -Magda Szumera

Tshirt - Wyspa Mody 

Spodenki - no name/lokalny sklep

Sandały na koturnie -Lovet 



Juz jutro wybieram się do Wrocławia 😊 ,po powrocie pojawi się kolejna część zdjęć z Krakowa 
Tak więc życzę Wam udanego tygodnia 😘
Koniecznie dajcie znać co myślicie o ,tej stylizacji ☺



Do następnego 😘





55 komentarzy:

  1. Miała być Czantoria a wyszło wielki nic u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O lał, to chyba najlepsza sesja dotychczas :o Stylizacja w moim stylu ;)
    A co o pizzerii to lepsze ,,dziękuję, nawzajem'' niż nie powiedzenie nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandały ekstra, bardzo fajna stylizacja na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez miałam wrażenie, ze były dwie niedziele :D na upały póki co nie narzekam a raczej korzystam z nich jak tylko mogę :D uwielbiam jeansowe spodenki i do tego koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja zdjęciowa <3
    Mój weekend całkiem fajnie, bo spędziłam go w Pieninach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hello Lili
    You look beautiful on that balcony !! I don't feel comfortable wearing shorts !! Did you go to a pizzeria? Courageous!! I haven't been to any restaurant yet !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! ;)

    Miałam dokładnie tak samo. Całą sobotę miałam wrażenie, że jest niedziela. Nawet komuś na IG życzyłam pięknej niedzieli w sobotę. :D Cóż, zdarza się. :D

    Weekend minął mi dobrze. Miałam wybrać się na zdjęcia, ale się nie zmobilizowałam. W sobotę byłam w kinie plenerowym i oglądałam film niemy z muzyką na żywo. <3

    Co do stylizacji, to bardzo podobają mi się Twoje sandałki na koturnach. ;) A mieszkanie też ładne. ;)

    Życzę Ci udanego wyjazdu do Wrocławia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a upał daje popalić teraz ciągle tylko w krótkich spodenkach chodzę i od czasu do czasu sukience :)
    Nie przejmuj się to "nawzajem" nie jeden kelner już usłyszał :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a apartament okazał się naprawdę świetnym miejscem do sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love it yourt tshirt is super cute just like your photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17 sierpnia

    Życzę zatem udanej podróży do Wrocławia. Stylizacja w sam raz na lato :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z upałów się cieszę (wreszcie jest mi ciepło;), a co do historii w pizzerii, to ja ostatnio ciągle muszę coś palnąć, później mąż się ze mnie śmieje przez kilka dni;)
    Fajny, klasyczny zestaw, bardzo ładnie w nim wyglądasz, a apartament faktycznie super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really nice selection!
    Great post dear!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podobnie jak Ty miałam wrażenie, że są dwie niedziele :D
    Wyglądasz wspaniale! Do twarzy Ci w czerni :)

    Miłej podróży do Wrocławia życzę :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie miałam jak Ty miałam wrażenie dwóch niedziel. Takie spodenki na te upały to jak znalzł. Balkon faktycznie super wyglada :-)

    A pizza i nwazajem - no cóz zdarza sie :-D

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, bardzo podobają mi się koturny :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja ;) świetne są te sandałki na koturnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny zestaw - szczególnie buty przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sandałki super:) chcę takie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka stylizacja w sam raz na taką pogodę jaka aktualnie u nas panuje. Udanej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja idealna na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygodnie i kobieco czyli idealnie na lato :D Super wyglądasz 🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój weekend był mega, mega, mega udany! :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Black t-shirts, denim shorts, wedges shoes make your style look practically casual but beautiful

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja moj lek wysokości przełamywałam w parku linowym, byłam bliska samobójstwa, wiesz skoczyc w dół, tak się bałam
    A dzisiaj nie moge wygoic ust, popękały mi ze śmiechu, bo co rusz wszyscy mi przypominają jak przytulałam do drzew i te siniaki
    Eh
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  27. W broszurach każde miasto wygląda lepiej niż w realu :-) Wyglądasz zabójczo pięknie w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Very cute! Love denim shorts with a cute tee and wedges.

    OdpowiedzUsuń
  30. your apartment looks very nice place to live

    OdpowiedzUsuń
  31. What a great style!
    Love your wedge!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute outfit and beautiful photos. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/biotherm-biomains-age-delaying-hand-and.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealny letni look. :) Bardzo mi się podoba twój outfit. :):*

    OdpowiedzUsuń
  34. ja Cie podziwiam szczerze za noszenie takich butów ;D ja nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, koturny bardzo ładnie podkreśliły twoje zgrabne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sobie w ostatniej chwili uświadomiłam, że w sobotę sklepy zamknięte i rzutem na taśmę zrobiłam zakupy. Całe szczęście, bo bym musiała wykazać się nie lada kreatywnością kulinarną przez ten (nie)długi weekend.

    OdpowiedzUsuń
  37. Że też Ci się kelner nie przyłączył do tej pizzy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tvůj účes je opravdu nádherný! A vypadáš skvěle!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię takie stylizacje, czasem im prościej tym lepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sesja zdjęciowa i twoja czarna koszulka jest super. Jestem również pod wrażeniem Twojej nowej fryzury. Miłego weekendu, Lili.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kobieco, lubię Twoje zdjęcia z uwagi na to, że nie jesteś wieszakiem, tylko kobietą zadbaną. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłej podróży. W sumie dawno nie byłam we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Buty są idealnym uzupełnieniem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jako kelnerka bardzo często spotykałam się z tym, że ktoś z marszu mówił 'Dziękuję, wzajemnie', zawsze się z tego śmiałam wraz z klientami :D

    Super wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Everything looking very nice! Awesome pics! Thanks for sharing! 🤗🤗🤗 Have a great week! 🏜️🏖️⛱️

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna sesja zdjęciowa, ma swój urok:) Dodaję bloga do obserwacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. You are looking so cute! Lovely outfit.
    Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana życzę Ci miłego tygodnia xx

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna stylizacja! Bardzo podobają mi się Twoje włosy!

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)