Affect Korektor Eye Retouch - moja opinia

Cześć ☺

No i mamy czerwiec...
Maj pożegnał nas deszczem ,pogoda bardziej jesienną niż wiosenną ,która bardziej zachęcała do spacerowania po mieszkaniu niż ulicach co irytowało trochę ,tym bardziej że można było chodzić już bez maseczek...
No nic oby czerwiec był lepszy ,i to nie tylko pogodowo...

Moje weekendowe plany odnośnie zdjęć ,runęły a może raczej utonęły w deszczu.
I tak oto zamiast na zdjęcia ,wymalowana w sobotnie popołudnie ,ruszyłam najpierw rozwiesić pranie ,a sobotni  zakończyłam z ulubionym serialem i pizzą (a raczej dwoma.Z racji kontuzji byłam zmuszona przestać ćwiczyć w domu i trochę się obawiam że jeszcze kilka takich wieczorów i nie zmieszczę się w drzwi siłowni 😅)

Jednak jak to mówią : co się odwlecze ,to nie uciecze i zdjęcia zrobiłam w poniedziałek (jedno już się pojawiło na moim Instagramie)
Idąc tropem tego powiedzonka ,publikacje tych zdjęć odkładam a dziś zapraszam Was na recenzję :


Affect 

Korektor 

Eye Retouch






Kosmetyki marki Affect pojawiają się dość często i w mojej kosmetyczce,i tu na blogu i na moim InstaStory - nie trudno zgadnąć że polubiłam się z marką Affect
Korektor Eye  Retouch jest nowością i jest mój pierwszy korektor tej marki ☺

Jak się sprawdził ?

O tym w dalszej części ☺





Od producenta :



Korektor EYE RETOUCH CONCEALER stworzony do makijażu delikatnej skóry wokół oczu. Posiada przyjemnie kremową, lekko zastygającą konsystencję, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu krycia i trwałości bez efektu przesuszenia.Wzbogacony o cząsteczki sferyczne, które silnie rozpraszają światło optycznie wygładzając niedoskonałości skóry. Minimalizuje widoczność cieni pod oczami oraz oznak zmęczenia. Długotrwała formuła została skomponowana, tak aby jednocześnie zapewnić skórze pod oczami odpowiednie  nawilżenie oraz przedłużoną trwałość korektora.

Dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych.

Pojemność: 4 ml

Kolory: 2

Zalety:

-  formuła odpowiednia  dla wrażliwej okolicy wokół oczu

- lekka przyjemna w aplikacji konsystencja

-naturalne matowe wykończenie bez obciążania skóry 

-maskuje cienie i przebarwieniazdolność rozpraszania światła -efekt soft Focusoptyczne wygładzenie skóry i niedoskonałości


-doskonale kryje cienie pod oczam i nawilża i pielęgnuje skórę







Skład :


Aqua ,Cyclopentasiloxane ,Cyclohexasiloxane , PEG-10 Dimethicone ,Phenyl Trimethicone ,Glycerin ,Disteardimonium Hectorite ,Methyl Methacrylate Crosspolymer , Polymethylsilsesquioxane , Xylitylglucoside , Anhydroxylitol ,Polysorbate 80 , Dimethicone Crosspolymer ,Xylitol , Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer 









Moja opinia:


Korektor otrzymujemy w opakowaniu wraz z aplikatorem - duży plus ode mnie ;zresztą chyba już wiecie że bardzo lubię korektory z aplikatorami 😉





Wszystko jest zapakowane w mały ,różowy ,bardzo ładny kartonik.






Kolejny plus ,to odcienie :mamy tylko dwa odcienie :light i medium ,więc nie powinno się mieć większych problemów z dobraniem koloru .
Ja wybrałam odcień light 





Korektor ma dość gęstą konsystencję ,więc należy go aplikować oszczędnie , ponieważ przy większej ilości kosmetyku ,może być problem z rozprowadzeniem go.
Jak wyżej wspomniałam ,mój odcień to light jednak po zaaplikowaniu go pod oczami ,zauważyłam że nie jest on taki jasny ,tylko ...żółty 




Niezbyt ładnie to wygląda ,dlatego jeśli się zdecydujecie na jego zakup ,najlepiej go przypudrować - wtedy wygląda idealnie.
Kolejnym wielkim plusem jest jego krycie ; zmarszczki ,zasinienia - wszystko zakryje ,i to przy pomocy jednej warstwy.





Korektor nie jest też ciężki : nie obciąża delikatnej skóry pod oczami 
Nie zbiera się też nigdzie w zmarszczkach ,zakamarkach 
Trwałość ma całkiem dobra ;około 5 godzin
Niestety nie testowalam go pod kątem ,krycia wyprysków na twarz  ,z racji tego że takowych nie posiadam 




Podsumowując :


Jak najbardziej jestem zadowolona z tego korektora ☺
Czy go kupię ponownie?- myślę że tak 
Czy go polecam ?-tak 
Kluczowe jest tu jednak aby pamiętać o przypudrowaniu go - dlatego myślę że w przypadku porannego , zazwyczaj szybkiego makijażu może to być nieco kłopotliwe ,ale przy jakichś większych wyjściach (tzn w sytuacji gdy mamy więcej czasu na makijaż ) sprawdzi się , szczególnie ze względu na świetne krycie ☺
Cena korektora waha się w granicach od 40 do 60 złotych ,w zależnosci od drogerii.
Nie należy on do najtańszych ,jednak biorąc pod uwagę wydajność (spokojnie powinien wystarczyć na te 6 miesięcy ) myślę że można w niego zainwestować



Mieliście już ten korektor?

Znacie markę Affect?

Jakich korektorów używacie ?



Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘





42 komentarze:

  1. Jak na markę makijażową bardzo mała kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. I never before didn't try this product. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.bibliothequeduparfums.com/2020/05/summer-fragrances-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego korektora ;D jakoś wolę swój sprawdzony ctarice ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Jedno wiem z pewnością - dobry korektor jest na wagę złota:) W kwestii kontuzji- daj sobie czas, nie forsuj się, bo zamiast wrócić do pełni formy będzie coraz gorzej. Siłka nie ucieknie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie jest ciężki. Mam ochotę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że o nim napisałaś, bo ja szczerze mówiąc spotykam się z nim po raz pierwszy. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę stwierdzić, czy ten krem ​​podkładowy ma dobrą grubość. Wystarczy odrobina kremu, który dobrze przykleja się do skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej firmy. Twoja rekomendacja bardzo zachęciła mnie do wypróbowania tego korektora i prawdopodobnie innych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda to jakiś dramat, a serial i pizza to idealny plan na sobotni wieczór:) My byliśmy na urodzinach u teścia, więc też była pizza, ciacho i do tego whisky;)
    Szkoda, że korektor ma żółtawy odcień, ale tak jak napisałaś zawsze można przypudrować:) Fajnie, że nie obciąża skóry pod oczami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego korektora.

    Mam nadzieję, że uda Ci się w najbliższym czasie zrobić zaplanowane zdjęcia. U mnie dzisiaj świeci piękne słonko. ;)

    Życzę Ci wspaniałego czerwca! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy korektor, będę miała go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cóż, jeśli trzeba go przypudrować, niestety u mnie się nie sprawdzi, bo często korektory nawet bez pudru ważą mi się pod oczami.
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że ma dobre krycie i nie dzieje się z nim nic złego po godzinie czy dwóch. Nie ma nic gorszego, jak kosmetyk, który postarza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio polubiłam korektory z takimi aplikatorami. Muszę go wypróbować, bo ostatnio nie mam szczęścia do dobrych korektorów, szkoda tylko, że nie jest tańszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale bardzo lubię korektory więc mam ochotę go wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy04 czerwca

    Tej marki nie znam, a korektorów rzadko używam.
    Myślę, że pomimo wysokiej ceny to warto w taki korektor zainwestować skoro starcza na tak długo :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji używać tych produktów :-) Ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez mam nadzieje, ze w czerwcu pogoda bedzie lepsza :) Nie znam tego korektora ale skoro piszesz ze świetnie kryje to moze go przetestuje bo mam spore worki pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy, ale korektor mnie zaciekawił. :) Pogoda rzeczywiście jest teraz nieprzewidywalna, ale mnie ta temperatura i tak bardzo cieszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. za krycie mogłabym się pokusić, ale cenę swoją też ma!

    OdpowiedzUsuń
  21. Yep, these kind of concealers are super easy to apply. I haven't tried this brand, yet.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego korektora jeszcze nie miałam... Ale z tego co piszesz warto spróbować. Jeżeli jest dobrej jakości to cena do zaakceptowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię cienie marki Affect więc zaciekawiłaś mnie tym korektorem ;)
    Koniecznie muszę go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale szkoda, ze żółtawy. Ja nie używam korektorów na codzień

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że się sprawdził, ja jeszcze chyba nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tego korektora, ale jeśli dobrze kryje to się za nim rozejrzę :) szkoda tylko, że jest tylko w dwóch odcieniach. nie wiem, czy ten żółty odcień by mi pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że nie znam tej marki. Sama wierna jestem marce TARTE i od lat używam właśnie ich korektora. Jest fenomenalny, spróbuj koniecznie ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, właśnie pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam jeszcze nic z tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej marki. Ciekawy ten korektor, z chęcią bym go przetestowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you so much for sharing review of these product.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/kerastase-resistance-ciment-thermique.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Korektory to moje must have, ze względu na cienie pod oczami :)
    Tego nie miałam, ale trochę dziwi mnie że mają tylko dwa odcienie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks like a good product.

    OdpowiedzUsuń
  33. This concealer doesn´t have a heavy coverage but looks nice
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas też maj pożegnał się z nami deszcze i chłodem. Zaś czerwiec zaczął się ciepło i słonecznie :)

    Nie znam tego korektora, ale ogólnie używam korektorów do makijażu by ukryć jakieś niedoskonałości :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. What a wonderful concealer! It's amazing!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam go kupić, jednakże nie pudruje tej okolicy, zatem odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tej marce, póki co używam korektora Catrice :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro dobrze kryje i tak długo się trzyma, to widzę że zdecydowanie warto go kupić :)
    Mi też zależy na tym, aby tak jak mówisz, nie zbierał się w żadnych zakamarkach, czy zmarszczkach, nie rolował, więc myslę, że jak skonczy mi się moj obecny, przetestuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama nie stosuję korektora odkąd mam dobrą pielęgnację twarzy,ale kiedyś coś affect miałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)