All In Blue - dwie stylizacje

Cześć ☺

Kilka dni temu ,(Ci ,co są ze mną na Instagramie,już wiedzą ) dotarło do mnie kilka paczek ,w których były długo wyczekiwane przeze mnie akcesoria fotograficzne;tła ,statywy oraz softboxy.
Ostatni weekend ,niemal w całości poświęciłam na robienie zdjęć ,i tak oto  ,zgodnie z obietnicą daną na Instagramie (gdy rozkladałyśmy z koleżankami tła i softboxy ,śmiałam się że przeniosę się z bloga na Instagram) przychodzę do Was z dwiema stylizacjami.


Gdy włączyłam swój aparat fotograficzny,zerknęłam na datę zrobienia ostatnich zdjęć.
Minęło dwa miesiące.



Dwa miesiące to dość dużo czasu ,w każdym razie wystarczająco dużo by odzwyczaić się od pozowania.
Zawsze gdy wrzucałam na bloga nowe stylizacje ,lubiłam tutaj napisać parę słów od siebie.
Więc niestety będzie mi nieco ciężko ,tak z pozowaniem jak i zapisywaniem swoich luźnych myśli 
Pierwsze zdjęcia (dokładnie te o których była ankieta na moim InstaStory )
To była jakaś totalna porażka .
Dlatego ich tu nie wrzuciłam
Przeglądając je ,aż mi się przypomniały moje początki w blogowaniu.(i pomyśleć że we wrześniu minie już trzy lata mojego blogowania...)
Wtedy też lubiłam wstawiać po dwie stylizacje ,stąd właśnie pomysł na dzisiejszy post ☺


Dwie stylizacje,w których króluje kolor niebieski-jeden z moich ulubionych kolorów.

Pierwsza stylizacja ,jest nieco luźniejsza (jak dla mnie ),coś w stylu weekendu ze znajomymi.
Niebieska podkoszulkę ,połączyłam z jeansami ,kolczykami i zegarkiem ,nie zapominając o typowym dla mnie akcencie ,czyli szpilkach a konkretniej czarnych sandałach na obcasie









Bluzka - Allegro 

Jeansy - Reserved

Buty- Wilady.pl

Zegarek - Capitola (z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu )



Druga stylizacja ,jest nieco bardziej ,jakby wieczorowa .
Niebieską sukienkę połączyłam z niebieskimi sandałkami Weston ze sklepu DeeZee.pl






Sukienka - no name (lokalny sklep )

Buty - DeeZee.pl



Dajcie znać co myślicie o stylizacjach ,jak i o zdjęciach (wiem ,wiem czeka mnie jeszcze trochę nauki jeśli chodzi o oświetlenie )


Do następnego 😘












40 komentarzy:

  1. Stylizacje są świetne! Pozowanie wychodzi CI super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tła się super sprawdzają :)
    Te sandałki w drugiej stylizacji mnie bardzo urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskie sandałki wymiatają! ;) chciałam kupić takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że również i Ty masz słabość do odcieni niebieskiego :-) W sukience wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy25 czerwca

    Bardzo ładnie Ci w kolorze niebieskim :D Super stylizacje!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie wysokie buty! pieknie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Lili
    Sorry, but I'm not a big fan of blue!!
    But you look lovely in both looks in the second one you are very sexy!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jeansy z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja jak dla mnie The Best! Buty najbardziej mi się podobają;)

    ps. Noga już lepiej dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski to Twój kolor kochana, pięknie Ci w nim! Oba zestawy super, cudownie wyglądasz w tej sukience!:)
    Zegarek tez bardzo fajny (klik;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie sukienka i te sandałki dobrane do niej - są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam niebieski:D połowę szafy mam w tej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylówka bardziej do mnie przemawia:) Ładnie Ci w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz szałowo:** Jak ty sobie dajesz rade na takich szpilkach, mi by stopy chyba odpadły hehe:D :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Unas fotos preciosas! Espero verte pronto por mi blog! Feliz día ! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  18. W drugiej stylizacji wyglądasz pięknie :)
    Te buty sama chętnie bym przygarnęła!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  19. Super , ze się rozwijasz . Ależ Ty masz nogi . Ładne stylizacja obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje. Zdecydowanie jest mi bliższa pierwsza stylizacja ;) u mnie takim ulubionym kolorem jest czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje bardzo mi się podobają!:) Pięknie Ci w niebieskim. Buty do sukienki są naprawdę ekstra!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome blue, I like your blue sandals so much !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje! Druga bardziej wpadła w moje gusta, ale i pierwsza jest super. Najbardziej w twoich stylizacjach lubię buty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wysokie buty. Niekotre kobiety to pozabijałby sie w takuch szpilach

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacje :) Super, że się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pretty. I love this blue shade and the tight fitting dress.

    OdpowiedzUsuń
  27. Okay,I will write in English 😄
    I love both pairs of shoes so much! It's an absolute must for me 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka jest świetna, w moim guście :D
    No i przede wszystkim super figura!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. te drugie niebieskie buty wow piekne

    OdpowiedzUsuń
  30. blue is Pavorite colour

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)