Neonowa bluzka, czarne tregginsy, Sandały na obcasie +Kilka nowości

Witajcie 😚


Dziś wreszcie udało mi się znaleźć chwilę i napisać dla Was luzniejszy post.
Zanim jednak się rozpisze to chciałabym Wam przedstawić dwie nowości




Pierwszą z nich będzie Thermocolor tym razem od Semilac.
Wcześniejsze moje Thermocolory pochodzily od firmy NeoNail.
W przypadku Semilaca zdecydowałam się  na odcień Orange/Peach 640







Kolor zmienia się pod wpływem temperatury





Kolejna nowość to koszulowa sukienka z Sensual Atelier-mojego odkrycia na Instagramie



Niestety ta sukienka nie nadaje się do noszenia solo,
Albo w parze z legginsami,spodniami albo spódnicami.
Nie mam pojęcia czy to wina rozmiarówki czy być może mojego upodobania.


Dość długo wstrzymywalam się z robieniem zdjęć ale to z powodu remontu.
Pamiętam jak podczas planowania tego nawet się cieszyłam,ale teraz to dostaje gęsiej skórki na samo wspomnienie pyłu, kurzu oraz sprzątania, wrr😠
Nigdy więcej...



Zdjęcia udało mi się zrobić, ba musze się nawet pochwalić że zaczęłam się zagłębiać w różnych programach do obróbki i choć tym zdjęciom jest daleko to bardzo dobrej jakości to i tak przyznam Wam że uważam je za lepsze od tych poprzednich.
Zresztą i tak jeszcze w tym tygodniu planuje sesje w plenerze,jestem tylko ciekawa jak będzie z pogodą bo choć od kilku dni mamy wakacje,kalendarzowe lato  to u mnie panuje pogoda bardziej jesienna niż letnia.
Mi to naprawdę nie przeszkadza bo lubię taką pogodę ,ale osobom które zaczynają urlop lub mają wakacje może to być nie na rękę.

Jeśli chodzi o stylizacje to mam dla Was neonowa bluzeczke,którą już dawno chciałam Wam pokazać ale w parze ze skórzanym legginsami.
Skórzane legginsy i sandaly na obcasie to nie moja bajka jednak ,nie widzę się w takim połączeniu i postawiłam na moje ukochane,nieśmiertelne tregginsy a połączenie tej bluzki i skórzanych legginsów napewno Wam zaprezentuje wraz z jakimiś fajnymi botkami,










Co myślicie o tej stylizacji???
Macie jakieś plany wakacyjne?
Jaka u Was pogoda??


Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😚





56 komentarzy:

  1. Paznokcie są śliczne! Sandały też mi się podobają, bo lubię taki paski, sznurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki świetne, choć wyobrażam sobie jak by się w nich stopy opalały :D Miałam kiedyś takie z tyloma paseczkami i chodziłam jak zebra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam thermokolory od semilaca. Sama mam ciemny róż/biel oraz żółty/pomarańcz. Są naprawdę genialne!
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! This colour is so perfect on your nails. I like it! Your outfit is so cool. I like your t-shirt :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki ten lakier z Semilaca! Jakoś tak nie mogłam się do nich przekonać, myślałam że efekt jaki dają na paznokciach nie będzie zbyt powalający i estetyczny - ale się myliłam :)

    Piękne sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje buciki!

    Masz swoje naturalne paznokcie?Mega zazdroszczę, takie piękne i zadbane <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja na każdą okazję - dla mnie bomba:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba za duzo wyostrzylas zdjecia:). Fajna stylizacja, chociaż spodnie totalnie nie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek lakieru :) U mnie była trochę jesienna pogoda, ale teraz na szczęście wychodzi już słońce.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki mega- ten kolor też :-)
    Tez nienawidzę remontów i tego całego syfu dookoła :-P
    Stylizacja fajna - te buty <3
    Ta pogoda mnie za to denerwuje- zdecydowanie wolę 30oC :-D
    Do wakcji jeszcze mi zostało- planuje je w listopadzie- jakis dalszy wyjazd w nieco cieplejsza aurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie prezentują się bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor lakieru! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji wypróbować lakierów z firmy Semilac. Co do stylizacji to swietnie w niej wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pazury ☺ Stylizacja nie w moim stylu, ale widzę że świetnie się w niej czujesz, a to najważniejsze 😚
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne paznokcie może głównie paznokciami się zajmij bo bardzo mi się podobają jeśli chodzi o stylizację totalnie nie w moim stylu
    zapraszam do mnie :
    https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek paznokci!

    Zapraszam na swojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello darling Lili
    Wowww a nail polish that changes color depending on the temperature is a great idea, and the color is beautiful. As for your look, I like the neon color of the blouse combined with these pants, you look very elegant.

    Kisses

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolorek lakieru :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolorek na paznokciach a ty wyglądasz cudnie jak zawsze :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor lakieru :) lubię te termiczne zbajerowane mani :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana jakie ty masz ładne paznokcie:*

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta koszulowa sukienka super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27 czerwca

    Kolor paznokci jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne buty :)
    kolorek na paznokciach obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Też kiedyś myślałam o tym, żeby kupić taki lakier zmieniający kolor :) Bardzo ciekawie to wygląda na paznokciach!
    Jako osoba, która interesuje się fotografią i ma jako tako pojecie na ten temat, to polecam zmianę kadru :) Na pewno masz w domu jakąś ładną ścianę, która będzie stanowiła idealne tło dla Twoich stylizacji :) I jeszcze jedna ważna sprawa! Staraj się robić zdjęcia na wprost, nie od dołu. Myślę, że będą wyglądać korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za porady,bo na fotografii to ja się znam jak świnka na gwiazdach ☺
      Chętnie z nich skorzystam ☺

      Usuń
  29. Śliczny kolorek na pazurkach :) Wygląda to świetne! I świetna stylizacja, jak zawsze kolorowa, przyciągająca wzrok, wyglądasz super i bardzo pozytywnie, tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten lakier bardzo mi się podoba *.*
    A co do stylizacji to bardzo fajna. Czekam na sesje w plenerze :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Paznokcie super! Fajnie rozwiązanie a jedno mani ;) buciki ekstra! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny czerwcowy letni dzień Spoglądam przez okno i widzę ciężkie szare chmury oznaka deszczu pewnie dziś będzie padało spoglądając nieco bliżej widzę bez a raczej jego listki wiatr kołysze listki bzu bardzo mnie to cieszy i relaksuję ale gdy patrzę w okno Widzę coś jeszcze na parapecie siedzi Mój piesek i Spogląda w świat właśnie widzę że czymś się zainteresował lubię taki widok masz przepiękne paznokcie bardzo ładne kolory jeśli chodzi o moje to jestem nałogowym obgryza czym niestety ale od czasu do czasu Bo maluję swoje obgryza na czerwono Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa wspaniałości w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło 🙋

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolorki ajćććć <3
    moja koleżanka ma właśnie ten lakier, co zmienia odcień pod wpływem temperatury :)

    Oczekujemy kochana tej sesji w plenerze :D

    Boskie bucisze ajćććć jak zwykle :) hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Paznokcie wyglądają świetnie!!:)

    xxPozdrawiam,
    https://xpatrycja.blogspot.com/2018/06/estee-lauder-double-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor paznokci jest świetny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor lakieru jak najbardziej wakacyjny :). I idealnie pasuje do zaprezentowanej stylizacji.
    Moje plany na wakacje póki co nie są określone, ponieważ na razie mam naukę na obrony.. A później chyba znajdę pracę. Ale nic nie jest pewne póki co.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna stylizacja :) Paznokcie świetne, muszę kiedyś sprawić sobie taki lakier termiczny bo to super sprawa. Pogoda u mnie taka sobie, chciałabym by wyszło więcej słońca, w końcu są wakacje, a tu tak ponuro i deszczowo.
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Miłego weekendu Kochana - czekam na Twój koleny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  40. So loving these nail colors! Beautiful outfit as well!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładnie Ci w tym kolorze . Ps czy jest jakiś problem z komentowaniem u mnie na blogu. Bo jestem w szoku ze mimo powrotu i komentowania u innych zero komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Nie mam pojęcia czemu tak jest ja nie miałam problemu z dodaniem komentarza na Twoim blogu

      Usuń
  42. Przepiękny lakier, ale buty w Twojej stylizacji absolutnie przebiły wszystko. Podobają mi się Twoje zdjęcia bo zaraziłaś mnie tym uśmiechem co jest bardzo pozytywne.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję 😊
      Nawet nie wiesz jak miło mi się czytało Twój komentarz ☺

      Usuń
  43. Lovely post
    and I love your pics and your style.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również ostatnio na paznokciach miałam termiczny lakier, tylko właśnie od Neonail i nie przypadł mi do gustu - denerwował mnie. W sumie nawet nie umiem uzasadnić dlaczego. W stylizacji buty podobają mi się najbardziej. I taka mała rada staraj się robić zdjęcia przy dziennym świetle. Będą o wiele lepsze

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne paznokietki, jestem pod wrażeniem! <3
    Sandałki również wpadły mi w oko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz,masz przecudne pazurki ❤

    OdpowiedzUsuń
  47. Super odcień. Fajna stylizacja ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne pazurki i bluzeczka cudna! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)