Moje pierwsze zamówienie z Zaful

Cześć

Dziś przychodzę do Was z postem o sklepie Zaful.
Chyba nie ma osoby która nie słyszała o tym sklepie.
Część z Was może waha się nad tym czy tam zamawiać...
Tez miałam takie obawy które okazały się bezpodstawne.

Zamówiłam Tam dwie sukienki










Jeśli chodzi o rozmiar to najlepiej zamawiać zawyżony ;ja noszę S,
     A w sklepie Zaful zamówiłam M-pasował idealnie.
Wielkim plusem tutaj była szybka wysyłka i dostawa :rzeczy zamawiałam na początku Maja a otrzymałam je niecałe dwa tygodnie temu czyli na paczkę czekałam jakieś trzy tygodnie -prawda, że szybko??😊





Jeśli chodzi o to w jakim stanie rzeczy dotarły do mnie :idealny.
Paczka była zafoliowana,





a po zdjęciu papieru obydwie sukienki były zapakowane w oddzielne opakowania.







Po wyjęciu ich nie stwierdziłam żadnych śladów użytkowania,żadnych plam,dziur:Ubrania były w idealnym stanie.

>>KLIK<<




>>KLIK<<






A na koniec mam dla Was stylizacje z tymi sukienkami


Czerwoną sukienkę zestawiłam z czerwonymi sandałkami na obcasie ze sklepu Czasnabuty(wspominałam o nich w ostatnim poście)














Białą sukienkę z chokerem zestawiłam z beżowymi szpilkami na platformie również ze sklepu CzasNaButy

















Kupowaliście kiedyś w Zaful??
Jakie Macie doświadczenia z tym sklepem???
Co myślicie o moim zamówieniu? ??


Czekam na Wasze komentarze ☺ 


Do nastepnego 😘 


40 komentarzy:

  1. Ja też miałam kiedyś od nich propozycję współpracy, ale niestety odmówiłam i teraz żałuję, bo patrząc po tych wszystkich zamówieniach mają naprawdę świetne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwona sukieneczka nie w moim stylu ale ta w kwiatki cudo!
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już z nimi nie współpracuję, bo bardzo brzydko mnie potraktowali chociaż robiłam te ich wishlisty.
    Z sukienek bardziej podoba mi się czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaful ma świetne kostiumy kąpielowe :) Ta druga sukienka podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Both dresses are really cute! i especially
    love the red one :D cute!
    i've started following your blog, would you like to follow mine? :)
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie te sukienki:). Ja sie wciąż zastanawiam nad współpraca ,z nimi

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki przepiękne a szpilki widziałam kiedyś podobne w ZOiO https://zoio.pl/obuwie/szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sukienki wybrałaś, idealne na lato! ♥ Bardzo lubię ten sklep! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpracowałam z tym sklepem i tez miło tę współprace wspominam :-) Czerwona sukienka mega fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ten sklep :) dobrze, że jesteś zadowolona z zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. UWIELBIAM TEN SKLEP ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaful znam, do tej pory byłam zadowolona z ich produktów. Wyglądasz bosko w czerwonej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten sklep, współpracujemy od dawna. Super ubrania!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your dress choices. The floral one is super pretty!
    I like Zaful. They've got great styles!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello Lili
    Zaful is a great brand and prices are very good.
    You look very sexy on these two dresses.
    Have a wonderful weekend.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej czerwonej, buty pasują po prostu idealnie! Fajne zamówienie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kiedyś skuszę się na zakupy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy09 czerwca

    Sukienka w kwiaty jest piękna *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta sukienka w kwiatki :) Pozdrawiam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam sporo rzeczy z tego sklepu i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio zamawiałam w Zaful i jestem bardzo zadowolona.
    Piękne sukienki :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienki nie w moim stylu, ale za to mają w tym sklepie inne, ciekawe ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sukienki ;) I ja chyba potrzebuję w swojej szafie czegoś dopasowanego ;) Wszystkie moje kiecki są rozkloszowane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W szafie mam sporo ubrań ze sklepu Zaful, uwielbiam go :) Świetne zamówienie, obie sukienki są świetne! Zwłaszcza ta w kwiaty, jest bardzo wakacyjna idealna na tą porę roku :) Wyglądasz wspaniale!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienki są śliczne i świetnie na Tobie leżą:) najbardziej podoba mi się ta w kwiaty, idealna na lato:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego nowego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh I love it the floral dress!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Biała sukienka ka śliczny krój ♥
    Jestem trochę uprzedzona do kupowania ubrań przez internet. Zawsze zanim kupię, wolę przymierzyć, żeby mieć pewność, że ciuch pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka w kwiaty super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne sukieneczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  31. So cute!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne sukienki, bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne ciuszki wybrałaś :) Kiedys też zamawiałam z Zaful ale zrezygnowałam :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne sukienki (poklikane;), pięknie Ci w czerwieni:)
    Mam trochę rzeczy z Zaful, niektóre faktycznie fajne, ale czasami zdarzyło się coś słabej jakości;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza sukienka totalnie w twoim stylu :) SUPER

    Buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post z pudrowym topem w roli głównej:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna sukienka w kwiaty. Ciągle słyszę o Zaful i ich ubraniach, ale jeszcze nie miałam okazji nic zamówić. Muszę to zmienić, bo wybierając się na wakacje chciałabym mieć w szafie kilka sukienek z ich strony.

    mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)