Stylizacja z botkami Hussy-zielona bluzka i skórzane legginsy

Kochani jak Wam mija tydzień?☺



U mnie zimą rozpakowała walizki:malo śniegu,słonce  i temperatura ok. -12.😮
Sprawdzałam prognozę pogody i do   soboty   mają trwać takie mrozy.
Nie przepadam za upałami, zdecydowanie wolę niskie temperatury ale bez przesady;od kilku dni ponad -10 a odczuwalna jeszcze niższa :mam już tego trochę dość😟😤





Na początek krótkie wyjaśnienie :

Dlaczego tylko zarejestrowane osoby mogą dodawać komentarze???


Wszystko to za sprawą anonimowej życzliwej duszyczki która poradziła mi abym zrobiła coś dla zdrowia i schudła 10 kilogramów.😚


Hm...Nie będę się tu rozwodzić nad tym nie mam z tym żadnych problemów zdrowotnych.
Wogule nie mam z tym żadnych problemów,natomiast dziwię się że mi samej moja figura nie przeszkadza natomiast osobie której nie znam ona baaardzo przeszkadza.😨
Nikogo nie zmuszam żeby tu wchodził,oglądał czy komentował.
Nie chcesz mnie oglądać-nie wchodź na mojego bloga.
Nie mam nic przeciwko krytyce,jeżeli ktoś pisze kulturalnie ale za takie złote rady i to jeszcze anonimowe serdecznie dziękuję.
Tej życzliwej duszy również dziękuję-cieszę się że są tacy ludzie którzy martwią się o moje zdrowie i tak się o mnie troszczą;nie znając żadnych szczegółów dotyczących mojego zdrowia.☺😉





No i dla informacji tej troskliwej osoby:nie zamierzam się odchudzić nawet 10 dekagramów.😁😉

Aby uniknąć takich sytuacji zadecydowałam że skorzystam z porady jednej z Was zamieszczonej pod tym postem (za co już szczerze jestem wdzięczna 😘) i wyłączyłam opcje dodawania anonimowych komentarzy.💻

Ja wiem że to być może nie będzie zbyt pomocne ponieważ jeżeli ktoś będzie chciał napisać coś wrednego,złośliwego to i tak zaloży konto i napisze (OMG wtedy to będę dozgonnie wdzięczna za aż takie poświęcenie dla mnie 😎😍☺czasu i nie tylko) ale wtedy juz będę miała taką jednostkę nieanonimową.



Dobra koniec o anonimkach czas na stylizacje!
Niedawno na swoim Instagramie prezentowałam swój najnowszy łup z Renee.pl

Botki Hussy




Do kupienia >>TU<<
(Nie trzeba klikać)



Dość długo rozmyślałam nad tym z czym je zestawić.
Buty te mają elegancki fason i stylizacja z nimi w jeansach-średnio to widziałam.😏
Stanęło na tym że dół ma być w czerni.
Tregginsy dla mnie odpadały-dość często się pojawiają na moim blogu a po za tym wydały mi się(w połączeniu z tymi butami) za ciężkie.😏
Wybór bluzki również był nie lada wyzwaniem.😮
Miała być najpierw niebieska(nie za bardzo mi pasowała do dołu) później czerwona (będzie,będzie w innej stylizacji😉).

Ostatecznie zdecydowałam się na skórzane legginsy,zieloną elegancką bluzkę.



















Efekt końcowy pozostawiam Wam do oceny.☺


Buziaki i do następnego 😘

67 komentarzy:

  1. Super bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Lubię taki odcień zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your style. These boots are great. I follow you. It would be nice if you follow back ;)
    Have a nice week,
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Wyglądasz cudownie <3 Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w zieleni! Botki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i mega fajne buty i w żadnym razie nie widzę u Ciebie nadwagi wręcz widzę fajną dziewczynę z fajną figurą a ludzka zazdrość niestety nie zna granic. Pozdrawiam serdecznie , obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło się czyta takie słowa ☺
      Dziękuję 😘

      Usuń
  7. Wspaniała stylizacja, olśniewająco wyglądasz :* Nie ma co się przejmować takimi komentarzami

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam napisać, że nie ma się co tymi "życzliwymi" komentarzami przejmować, ale myślę, że to mało pomocna uwaga haha. Ja tam się z żadnym większym hejtem nie spotkałam, więc nie mogę się wymądrzać. Raz tylko przeczytałam, że wyglądam grubo w jakichś spodniach hihi, no ale właściwie to się ucieszyłam, że mój post wzbudził, aż tyle emocji, ze komuś chciało się to komentować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne uczucia mi towarzyszyły gdy czytałam takie komentarze u siebie.☺

      Usuń
  9. Anonimowy28 lutego

    Bardzo ladna stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze to wygląda, a komentarzami się nie przejmuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna bluzeczka, uwielbiam Renee teraz mają dużo nowych pięknych modeli :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie w internecie to czasami wielkie chamy i nie wierzę, co potrafią pisać. Pod moim postem o tym, ze mam najlepszego chłopaka, ktoś napisał, że pewnie jego kochanka myśli o nim to samo, więc... No ręce czasami opadjaą i aż nie chce się czytać takich głupot. Nie dziwię Ci się, że nie pozwalasz na anonimowe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...
      Ludzka zazdrość nie zna granic...

      Usuń
    2. Niestety, na to się nic nie poradzi. Czasami nawet zastanawiam się, czy warto jest walczyć. Ale z drugiej strony - dlaczego niby pozwalać komuś robić nam takie przykre rzeczy. Trzymaj się i nie daj się stłamsić!

      Usuń
  14. Widzę, że uwielbiasz buty kochana! ♥

    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne botki i legginsy:) Cudownie wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. ta bluzeczka jest przecudna - uwielbiam taki odcień zieleni
    A co do "wrednej troskliwej duszyczki" - olej ja , nie przejmuj sie , niektórzy ludzie jak widac maja tak nudne życie,ze aby je troche urozmaicić i nadać mu sens wstawiaja takie kretyńskie anonimowe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze że takim osobom jak te anonimki to troche zazdroszczę nadmiaru czasu.
      Ja niekiedy nie mam czasu na napisanie normalnego komentarza😁

      Usuń
    2. Dokładnie, ale naprawdę nie przejmuj się nimi - to nie jest tego warte - rób co robisz.
      Na szczęście jest wiele dobrych i życzliwych we właściwy sposób ludzi dookoła

      Usuń
  17. Co za obcas! Podziwiam, ja bym chyba nie umiała w takich chodzić!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze zrobiłaś, zablokowanie anonimowych komentarzy na pewno powstrzyma tych życzliwych komentatorów. Jeżeli komuś będzie zależało na skomentowaniu, zaloguje się :) Wyglądasz bardzo ładnie, najważniejsze byś ty dobrze czuła się w swoich stylizacjach. Pewna siebie zawsze będziesz piękna :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mi podsunęło myśl zablokowania anonimowych komentarzy.
      Dziwnym zbiegiem okoliczności wszystkie obraźliwe słowa pojawiają się od osób niepodpisanych...

      Usuń
  19. Wow you look so beautiful in this green blouse, and your boots give you a lot of elegance ...
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. So pretty!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne są te botki :) Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze zrobiłaś zmieniając tą opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie w internecie sieją hejt za hejtem.. I kompletnie się tym nie przejmuj! :* najważniejsze to abyś Ty czuła się dobrze! Stylizacja super! ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Ci pasuje taki odcien zieleni kochana, zarazasz usmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz ślicznie Kochana :) A takimi anonimowymi ciemniakami nie przejmuj się olej :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham skórzane legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. super look, który podkreślił Twoje atuty - nogi wow.

    p.s. nie ma co się przejmować zawsze znajdzie się ktoś "życzliwy" kto doradzi jak żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba bluzeczka i bardzo ci ona pasuje.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się botki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda ze tak słabo widać buciki bo sa super :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Od teraz to jedna z moich ulubionych stylizacji na Twoim blogu. Z chęcią sama bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj się anonimowymi komentarzami, pamiętam jak kiedyś prowadziłam dłuższy czas bloga to jakiś anonim dokładnie do każdego wpisu dawał mi jakieś niemiłe uwagi ale tak to jest jesli ktoś nie ma własnego życia :)

    Świetnie wyglądasz i nie musisz chudnąć nawet 1 kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa 😘
      Takim anonimom to nie wiadomo czy współczuć (braku swojego życia) czy zazdroscic (nadmiaru czasu)

      Usuń
  33. Zakochałam się w butach, są cudowne!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing post, dear! You look very beautiful!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz niesamowicie :) Możesz mnie śledzić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. boskie są te butki Kochana 💜

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing post! you look so cool and I like your shoes!
    have a nice week.

    Giulia
    new post;
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale Ty jesteś szczuplutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie - lubię taki kolor zielonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz naprawdę super figurkę, nie jedna osoba mogłaby pozazdrościć! Buty świetne <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)