Ingrid transparentny puder-recenzja

Witajcie 😘

U Was też wróciła zimą?
U mnie biało i mroźnie❄

Kochani dziekuję Wam za dodanie otuchy pod ostatnim postem😘
Ząb ma się zdecydowanie lepiej 😀
Dlatego ją też wracam do blogowania☺


Jakiś czas temu na Instagramie pochwaliłam Wam się swoim nowym kosmetykiem-Pudrem Transparentnym z Ingrid.






Dziś mam dla Was recenzję tego kosmetyku-a tak przy okazji jest to pierwsza moja tego typu recenzja.Wczesniej pisywałam o balsamach, peelingach...



Puder jest w małym opakowaniu bez lusterka i gąbeczki-ode mnie za to minus ponieważ bardzo lubię takie kompaktowe opakowania które mogę ze sobą zabrać do torebki i w ciągu dnia (czy tez wieczoru) przypudrować nosek 😊😉






Przeraziła mnie trochę ta biała barwa pudru.






Spokojnie,puder swietnie wtapia się w skórę.
Ja używałam go jednak na podkład i tu jestem bardzo zadowolona,ponieważ nie tworzył efektu maski,matowił cerę- dzięki niemu makeup wyglądał bardzo idealnie.
Kosmetyk świetnie się zgrał z każdym moim podkładem:
*Rimmel "Wake me up"

*Kiko Milano "Liquid skin second"

*Pierre Rene "Skin Balance Cover"


W tym ostatnim spisał się naprawde rewelacyjnie-wybrałam za ciemny odcień (wspominałam Wam o tym) a puder transparentny lekko go rozjaśnił.



Pudru Ingrid nie trzeba nakładać zbyt dużo ponieważ może zostawić na twarzy biale ślady".
Oczywiście można się z nimi uporać-gąbeczką lub pędzlem (ja go aplikuję pędzlem)
Z trwałości pudru nie jestem zbyt zadowolona-utrzymuje się na twarzy około 2 godzin.
Nie odważyłam się również sprawdzić jak sobie poradzi przy konturowaniu twarzy.



Czy jestem zadowolona?
Powiem Wam że średnio-wolę kompakty,tak jak wspomniałam wyżej.
Mimo to nie jest on najgorszy.
Ani nie polecam ani nie odradzam.
Transparentny puder Ingrid możecie dostać w Drogeriach Hebe



Używał go ktoś z Was???
Wolicie tak jak ja zestaw z lusterkiem i gąbeczką czy może wystarczy Wam sam puder???

Czekam na Wasze komentarze ☺


Do następnego 😘

35 komentarzy:

  1. lubię pudry transparentne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) zapraszam https://vico-style.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder jest bardzo jaśniutki :o

    Mam wielką prośbę, mogłabyś poklikać w KLIKI na moim blogu? Z góry dziękuję to dla mnie bardzo ważne..
    https://luxwell99.blogspot.com/2018/02/my-wishlist-in-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię transparentne pudry, ale raczej już mam ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the brand Kiko Milano...
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zimy niestety nie widać, a o pudrze nie słyszałam ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24 lutego

    Chyba jeszcze nie mialam styczności z tą firmą, ale puder prezentuje się nieźle, ja sama uważam, że gdy do pudrów dodane są jakieś gabeczki to zazwyczaj są niskiej jakości, a lusterka są za małe, dlatego to dla mnie nie minus.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że z trwałością nie najlepiej:/ u mnie niestety zima wróciła na całego:/
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam transparentnego (konkretnie ryżowego) pudru z Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona. Nałożę go rano, a w dniu wcale nie muszę poprawiać. Być może dlatego, że moja skóra nie jest w tym temacie zbyt wymagająca, ale i tak bardzo go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam puder transparentny od Eveline i na żaden inny póki co nie mam zamiaru go wymieniać, bo sprawdza się u mnie super. Niestety ostatnio spadł mi na podłogę i totalnie się rozsypał, więc muszę zainwetować w nowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lubię takiego rodzaju kosmetyki, w ogóle kocham wszystkie kosmetyki, najchętniej przetestowałabym każdy produkt, także zachęciłaś mnie.
    Zapraszam na : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś byłam przerażona takim białym kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy go nie testowałam:) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam żadne lusterko w pudrze nie potrzebne, więc dla mnie to nie wada. Jednak te dwie godziny trwałości to już dla mnie problem. Chociaż, skoro jest tak krótkotrwały, to może jest delikatny i nada się pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey daer!
    Loved your post and followed your blog.

    I want to invite you to visit and follow my blog back *-*
    pimentamaisdoce.blogspot.pt <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zima do mnie też wróciła, strasznie mroźno ;p pudru jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śnieżnych zim na szczęście u mnie nie ma, ale zamarzamy! Mnie również zawsze przeraża biała barwa pudrów transparentnych, bo nie trudno wtedy o niezłą wpadkę... ;) Skoro mówisz, że dobrze wtapia się w skórę, to warto spróbować! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam nigdy takiego transparentnego...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie tez zima brrrr, ale na szczęście w piątek odlatuję na kilka dni w cieplejsze miejsce :-)
    Ja używam pudru transparentnego sypkiego i u mnie się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. na dworze jest zdecydowanie za zimno teraz :( ja na szczęście ostatnio własciwie non stop siedzę w domu :D
    nie używałam nigdy tego pudru
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam go jeszcze, ale z chęcią wypróbuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Unas fotos preciosas!!!Muchas gracias por pasarte por mi blog!!!Feliz semana!!!💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie aktualnie najlepszy transparentny puder jest z eveline:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie używałam tego pudru, pewnie dlatego, że od jakiegoś czasu wolę sypkie. Bardzo polecam puder bananowy z wibo ;)
    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/2018/02/in-forest-white-fur-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastic review
    https://retromaggie.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię transparentne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Unas fotos preciosas! Muchas gracias por tu visita! Feliz día!💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy go nie miałam, ostatnio sobie kupiłam puder transparentny z marki Bell, jest super:) U mnie też zima i mróz na całego:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I don't know company of this product. But it´s look so amazing :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)