Ombre i spółka

Witajcie!😘
Co u Was słychać?
U was też się tak ochłodziło?⛅
Jak się czujecie pr­zed weekendem?
Zawaleni pracą czy wręcz przeciwnie wyp­oczywacie ?
Przyznam że ten tyd­zień był dość intens­ywny jak dla mnie.
Zdecydowałam się w końcu na zamontowanie moskitiery aby w spokoju móc otworzyć okno(o przeklenstwie z owadami wspominał­am Wam i to niejedno­krotnie).
Co prawda moja kochana mamusia się mnie złośliwie zapytała czy nie będę się tam czuła jak w lochu(blok jest ogrodzony no i do tego siatka w oknie😁)😏
Mi to tam jednak nie specjalnie przeszkadza, najważniejsze że będę mogła spokojnie otworzyć okno po ostatnim wydarzeniu,to gdy okno jest otwarte to dostaję agrogofobii no i paranoi-nie urażając nikogo chyba mam zespół stresu pourazowego😥😨
Pomine szczegóły dotyczące kosztów i nerwów aby dogadać się z firmą która zajmuje się produkowaniem i montażem moskitier 😑

Kilka dni temu postanowiłam przetestować u kosmetyczki lakier NeoNail, odcień Bloody Mary który najbardziej mi się spodobał z kolekcji Thermo Color




Zarówno ja i kosmetyczka byłyśmy bardzo ciekawe efektu 😎,bo na stronie internetowej wygląda to tak:



A moje paznokcie po pomalowaniu wyglądały tak:








Dopiero po kontakcie  z wodą uzyskałam oczekiwany efekt:






Przy okazji pokaże Wam kolejną stylizacj­e.W rolach głównych szpilki ombree


oraz kolejna nowość w moj­ej szafie:czerwona bluzka z Lipmaru (fas­on podobny do białej bluzki,a kolor do sukienki -oczywiście z Lipmaru)












I jak wam się podoba ?
Co myślicie o pazno­kciach ombre?
Buziaki i do następ­nego
😘☺









♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się  rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga

60 komentarzy:

  1. Super paznokcie i pomysł na stylizacje :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.hu/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubie te lakiery termo - mam 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. You look beautiful in this red dress and Love your nail colors ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kiedyś efekt ombre był super :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te paznokcie ombre :) Nie czułabym się tylko w takiej długości - przyzwyczaiłam się już do krótkich, niewystających prawie za opuszek palca.

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie!
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25 sierpnia

    Świetne ombre paznokcie! U mnie pogoda jest dziwna. Z rana słonecznie i cieplutko, teraz natomiast zimno i pochmurno.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda jest upalna ale to jak w ruletce, raz tak a raz tak nigdy nie wiadomo do końca czy ubrać t0shirt czy płaszcz :) świetne pazurki, naprawdę śliczne i urocze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardziej lubie kiedy jest chłodno niż upalnie, może to ta holenderska pogoda mnie za bardzo przyzwyczaiła haha pazurki piękne, nigdy nie miałam ombre i nie wiem czy sama bym potrafiła
    pracowniaprywatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten lakier, kolor jest boski:) Cudowne szpilki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie prezentują się bardzo ładnie. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! Thanks for sharing! A great change in western style wear is being experienced recently for the last few years with a large number of people going crazy about cowboy fashion, wrangler Western Dresses Online Shopping India and stylish accessories. And with lots of people discovering the elegance and style of western wear every day, the industry is finding a wider expansion by releasing a whole range of useful accessories every year. It's an unavoidable fact that the way a person dresses up is very much linked to his personality, style and kind of living.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest te ombre!
    Bardzo ładne masz paznokcie :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26 sierpnia

    Bardzo ładne paznokcie ^^ Śliczne ombre ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek paznokci jest boski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne pazurki <3. Rewelacja i buty jak zwykle genialne :D. Takie moskitery są świetnym rozwiązaniem :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda ten efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taki efekt na paznokciach :) Muszę w końcu sprawić sobie kilka kolorów tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie super:)
    Ja też bardzo lubię ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny jest ten kolorek, cały efekt "Wow":-)
    Chyba sama sobie sprawię taki lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się zarówno paznokcie, jak i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your nails look super pretty! Love it!
    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt ombre na paznokciach jest fajny, ale dla mnie zbyt szalone odcienie:) Uwielbiam odcienie nude! :)

    Mój Blog. 💄

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyszły w efekcie końcowym pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne paznokcie :) Długie i zadbane, a ombre wyszło bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ombre jest bardzo ciekawym efektem ;) sama zastanawiam się nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow looks so pretty, I have always wanted to try thermo nail polish :D following you on GFC! xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moskitiera to jedyny sposób na ochronę przed nieproszonymi gośćmi w domu...
    Ten efekt ombre na paznokciach jest świetny, wygląda po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bluzka mi się spodobała :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja:)
    Sama chyba muszę sobie sprawić taki lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne paznokcie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy29 sierpnia

    Nice post!
    Your nails are perfect.

    I follow you, I will be happy if you follow me too: http://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  36. Very interesting post. I like it... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. great post dear do you want follow for follow ?
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślałam, że zrobiłaś ombre włosy :D Ale paznokietki rzeczywiście mają ciekawy efekt ;) Nie wiedziałam, że można go zrobić jednym lakierem. Przeważnie te końcówki robi się innym kolorem namoczonym gąbeczką.
    No i buty oczywiście cudowne! Świetny zakup :)
    Jak u mnie weekend? Hm byłam na grzybach i na ognisku. Zamiast z grzybami wróciłam z ugryzieniami po komorach. Mam ich około 60 ;)) Straszne pasożyty...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo bardzo ładny ten kolorek może jak trafię to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się tam nie śmieje.. mieszkając w domu jednorodzinnym też miałam moskitierę gdzie się dało, a w pokoju to obowiązkowo. Strasznie boje się pająków, a tak przynajmniej czułam się bezpiecznie. A że montowałam to tylko na jednej połówce okna, to jak chciałam wyjrzeć zawsze miałam drugie :) A jedno spokojnie mogłam zostawić otwarte na noc :))
    Świetne pazurki, uwielbiam czerwień ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. No tego lakieru jeszcze nie miałam:)
    Skusze się jednak bo kolorek jest super:)
    Tak samo i bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny jst ten lakier - pierwszy raz o nim czytam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny efekt :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie po lecie czeka chyba malowanie pokoju.. tyle komarów na ścianach... Moskitiera to dobra rzecz:D
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, amazing items, dear! So interesting thing,like it a lot! Amazing review! Dress is fantastic. You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń

  48. Ta czerwona bluzka i szpiluchny są boskie ajććććć <3
    coś ostatnimi czasy mam bzika na punkcie czerwieni, więc od razu szarpnęły mnie za serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow great Post<3
    I really love the nails.
    Have a nice day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne pazurki i bluzka.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3 Właśnie wjechał na niego świeżutki post. ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  51. paznokcie sie swietnie prezentowały:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. te szpilki <3
    zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG Those heels you picked are super cute!! And the music recommendations, I see so many latin songs, I love it! hahaah

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)