Moje imprezowe kreacje (8)

Witajcie!☺
 Jak wam minął weekend?
 Upały u Was minęły ?
 U mnie tak. 😁
Nawet nie macie pojęcia jak się ucieszyłam gdy tydzień się skończył-te upały mnie poprostu wykończyły. 😥


Dziś właśnie wróciłam z Krakowa z imprezy urodzinowej kolegi  🎂🎁
W tej oto stylizacji






Tak więc dzięki udanej imprezie i ochłodzeniu naładowałam bateryjki na nadchodzący tydzień.😉😀
 Buziaki i do następnego.💞😘










































♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się  rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga


35 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, ale torebka wymiata!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zestawienie i te szpilki są zabójczo piekne :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale wyglądasz ;)
    cieszę się, że imprezka się udała :D
    serio, patrzę na tę stylizację i myślę sobie:"łał! jakie to piękne" ♥
    pierwsze 3 nutki uwielbiam:3
    pozdrawiam ♥
    i w wolnej chwili zapraszam :D
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajna prosta stylizacja i cudowne buty
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz;) obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kochana dokładnie tak samo. Te upały wyssały ze mnie całą energię i dopiero dzisiaj, kiedy temperatura spadła do około 20 st poczułam, że mam czym oddychać ;p świetnie wyglądasz ;** miłego poniedziałku i reszty tygodnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, buty jak zwykle obłędne :D
    Cieszę się, ze imprezka udana :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że impreza była świetna
    Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing shots!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu fiu sztosss po prostu !! jest mOOooc kochana- wyglądasz czadowo :D
    a te szpiluchny są boskie <3

    Też modlę się, aby te upały od nas odeszły, bo umieram :O

    P.S. cieszę się, że masz te zdanie jak ja :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. It´s perfect outfit. This photos looks like professional. I like your shoes! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś świetne piosenki!
    Mi tych upałów bardzo brakuje. Chyba powinnam mieszkać gdzieś w Kalifornii :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy moich zdolnościach połamałaby sobie nogi w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja cudo! Ale ja bym zabiła się w tych butach, a nawet gdyby były o połowę niższe haha :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, buty są obłedne. Zawsze podziwiam osoby, które potrafią chodzić w takich butach i nie zrobić sobie krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie upały się jeszcze nie skończyły, choć według prognoz ten tydzień miał być już chłodniejszy.
    Stylizacja bardzo ładna, zdjęcia też super wyszły. :D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia, a te buty są nieziemskie :)
    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu przepiękne buty <3 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Upały znów do mnie wracają :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna stylizacja:)
    Buty są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buciki, awww! <3
    O tak, w końcu troszkę się ochłodziło.
    Uwielbiam lato i wysoką temperaturę, ale w pewnym momentach nie dało się wytrzymać.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz, a szpile mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne zdjęcia wyglądasz przepięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że impreza się udała;)
    Buty-sztos XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. MariAnna09 sierpnia

    Rewelacja:)
    Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. So interesting post, dear!Great styling, love it a lot!
    You are so amazing.

    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylowo i elegancko! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja jak zawsze buty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this jeans outfit! :)

    Looking sexy in those stiletto heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)