Kozaki,botki...

Czas upałów,krotkich spódniczek,mini bluzeczek dawno za nami...
Jednak zima wcale nie musi oznaczać grubych swetrów,jeansów i butów typu emu.Możemy ubierać się i ciepło i ładnie.
HIT!ZAMSZOWE KOZAKI!!
 
Prezentują się ładnie w połączeniu z jeansami,legginsami,spodniczkami mini oraz sukienkami.
Gdzie je dostanę ???Sklepy Deichmann,CCC
W zimie zdarzają się ciepłe dni gdzie w kozakach nie musimy chodzić.Alternatywą będą botki na szplice
 
bądź na słupku.

Do tych butów będą pasować również legginsy,jeansy,oraz tego typu spódnice
 

 




I sukienki.



Na wierzch proponuje założyć czarny,szary lub beżowy sweterek rozpinany

Czemu ciemne kolory?Po pierwsze pasują i do jasnych i ciemnych rajstop.Po drugie wyglądają elegancko i nadają się i do szkoły i do pracy.Nie polecam wam kolorowych mini spodniczek,kolorowych rurek.Zdecydowanie odłożyć na dno szafy niech czekają do wiosny .To samo z szortami,mini spodenkami.Jeśli zależy wam na fajnym połączeniu polecam sklepy z rajstopami.Oto wzory które mam w szafie...



Szukajcie ich w sklepie Gatta.No i zapraszam do komentowania.

21 komentarzy:

  1. A ja tez mam zamszowe kozaki kupiłam u siebie i o połowe taniej niz w CCC..:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bankowy hit tego sezonu-tylko czy da się je jakoś zabezpieczyć przed brudem i wilgocią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrym impregnatem szukaj w sklepach z obuwiem

      Usuń
    2. Raspodia09 listopada

      a czym je czyścić?

      Usuń
    3. ja czyszcze mokrymi chusteczkami dla niemowląt :)

      Usuń
  3. Mi się spodobała część o tych rajstopach wzorzystych...W necie znalazłam hurtownie niedaleko mojego domu i jutro zakupię kilka par to będę miała na imprezę...Dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Lili szacun za te szpilki...Ja bym w takich się zabiła przy pierwszych krokach.
    A nie wiesz gdzie mogę kupić te botki na platformie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moźna powiedzieć lata praktyki:-)
      Szukaj w CCC,Deichmann lub czasnabuty.pl

      Usuń
  5. Fajne mini...ale tych rajstop pierwszych bym nie założyła...jakieś takie krzykliwe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie podobają...
      Wszystkie te wzory mogę dostać w Gattcie?

      Usuń
  6. Hej Lili może ty wiesz gdzie kupię brązowe,skórzane kozaki na tzw płaskim?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09 listopada

    Gdzie mogę kupić te botki na szpilce???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam do pytania,z tym że mnie interesuje kolor brązowy:)

      Usuń
    2. Anonimowy09 listopada

      Buty ekstra ale nic nie przebije tej skórzanej mini ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. http://kokietki.pl/botki/2825-czarne-botki-szpilki-na-platformie-zamszowe.html
      brązowych tam nie ma :(

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)