Sweterek, tregginsy i mokasyny ze zdobieniem

 Witajcie :)

W dzisiejszym poście będzie zdecydowanie bardziej wiosennie niż jesiennie- zdjęcia pochodzą sprzed miesiąca- jednak z racji braku czasu, wpis z tymi fotkami publikuje dopiero teraz. Tak w zasadzie problem z brakiem czasu zaczął się krótko po tym jak te zdjęcia zrobiłam.  Staram się jednak aby blog ucierpiał na tym jak najmniej- standardowo raz w tygodniu pojawia się nowy wpis, staram się też kilka razy w tygodniu zaglądać na Wasze blogi. Liczę na to że niebawem tego czasu będę miała więcej, tym bardziej że ostatni weekend poświęciłam blogowi ale i nie tylko- zaczęłam poprawiać swoją drugą książkę :)

Ok, żeby się nie rozpisać za bardzo na różne tematy, zapraszam do oglądania zdjęć :)



Sweterek, tregginsy i ozdobne mokasyny które miałam tego dnia na sobie, są idealne na wiosenny (lub wczesnojesienny) spacer.

Być może za kilka tygodni pojawi się na blogu zimowa wersja tego outfitu, zmodyfikowana poprzez odpowiednie dodatki :)

Dajcie znać co sądzicie o lżejszej wersji :)









 




Do następnego :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)