Biały top ze strapsami,jeansy rurki i jasne ozdobne sandałki

 Witajcie :)

Na początek chciałabym Wam podziękować, za życzenia i ciepłe słowa, pod poprzednim postem :*

To naprawdę wiele dla mnie znaczy, dziękuję że jesteście ze mną, bez Was, czytelników, prowadzenie bloga nie miałoby sensu.

Cieszę się że mam swoje małe miejsce w sieci, gdzie mogę się z Wami dzielić, swoim życiem. Choć nie piszę tu wszystkiego, to jednak zerkając na niektóre posty, jestem w stanie sobie przypomnieć, to czym się z Wami nie dzielę. Nie tak dawno pisałam, że postaram się wrócić do regularnego pisania postów, i patrząc na archiwum bloga, mogę śmiało napisać że mi się udało. :)

Dziś też mam dla Was kolejną- i chyba już ostatnią w tym roku- letnią stylizacje.


Za kilka dni powitamy kalendarzową jesień- cieszy mnie to, tym bardziej że już zaczęłam kompletować jesieną garderobę, mam przygotowaną jedną jesienną stylizacje (właśnie te fotki, a raczej część, które robiłyśmy w Krakowie), szykuje się do kolejnej, czekajać aż przestanie być aż tak deszczowo. Taka właśnie pogoda przywitała mnie, gdy wróciłam do Kielc, swoją drogą tak samo było miesiąc temu, gdy wróciłam z Warszawy...

Może i trochę by mi to przeszkadzało, ale sporo się działo i niezbyt sobie tym głowę zaprzątałam- po powrocie z Krakowa, czekała mnie wizyta u stomatologa, wyjście do kina (ostatni raz w kinie byłam dokładnie rok temu, macie pojęcie?), przygotowywanie nowych postów, nadrabianie blogowych zaległości, no i typowe domowe obowiązki- na chwilę obecną, postanowiłam odpocząć od pracy, nie mogę też nie wspomnieć o codziennych ćwiczeniach.

Tak więc, nie narzekam za bardzo, w przeciwieństwie do dnia w którym robiłam fotki z dzisiejszego postu. Miało ich być więcej, ale złapał mnie deszcz, później burza, więc nie było możliwości kontynuowania sesji. Wtedy wymyśliłam że zrobie dwie sesje zdjęciowe, z tymi samymi butami. Oczywiście znów padało, więc zdjęcia zrobiłam w domu. W międzyczasie stwierdziłam że sandałki nie pasują do owej stylizacji, więc zmieniłam je na szpilki. Po zrobieniu, obejrzeniu zdjęć i ich obróbce, zdecydowałam się ich nie publikować. No nie podobały mi się. Mniej znaczy więcej, liczy się jakość, nie ilość, więc publikuje te kilka zdjęć. 

Te zdjęcia, pochodzą z lipca, a robiłam je na podwórku, u siebie na wsi.


W poprzednim poście pisałam, że uwielbiam topy ze strapsami. Jak widać mam ich kilka, w różnych kolorach :) W tej stylizacji, połączyłam je z jeansami rurkami, oraz ozdobnymi sandałkami- aby całość była efektowna ;)

A czy tak wyszło- to już zostawiam do oceny Wam ;)








Biały top ze strapsami- Aliexpress

Jeansy rurki- no name\lokalny sklep

Ozdobne sandałki- Czasnabuty.pl


Do następnego :*


23 komentarze:

  1. Anonimowy19 września

    Sama też muszę wybrać się do kina, bo nawet nie pamiętam kiedy byłam na jakimś seansie :D Bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19 września

    Świetna stylizacja, ale jesienią też będą dobre, jestem tego pewien. Wystarczy tylko coś ciepłego na to nałożyć.
    Mam nadzieję, że film się podobał?
    Pozdrawiam bardzo ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, całkiem udany był seans :)
      Zresztą, niedługo na blogu, pojawi się recenzja :)

      Usuń
  3. Sandałki sztos! Mega mi się podobają. Pozdrawiam Cię serdecznie, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione gratulacje z okazji 5 rocznicy bloga!:)
    Moje kompletowanie jesiennej garderoby jest totalnie w powijakach, kupiłam sobie skórzaną kurtkę, a co do reszty, to chyba wykończę kilka par butów, które mają już kilka sezonów za sobą i może coś tam sobie jeszcze upoluję;)
    Mega fajny zestaw, taka klasyka z pazurem, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały top pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your outfit! Nice choice !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :)
    Idealna na zwieńczenie lata, które się kończy bo astronomiczna jesień już pojutrze się zaczyna :)

    Pięknie Ewo! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ z Ciebie jeszcze letnia dziewczyna :)

    Idealne zwieńczenie lata ta Twoja stylizacja :) Uwielbiam białe koszulki, topy itp są ponadczasowe i pasują do wszystkiego :)

    Cudnie wyglądasz :*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Chyba to jest fajne właśnie w blogach, że prócz głównej tematyki (u Ciebie moda i kosmetyki, u mnie książki i maskotki)mamy też miejsce na swój mały pamiętnik :). Hmm ja też w kinie chyba w tym roku nie byłam :P. Chociaż nie jestem pewna czy nie na początku ale to i tak dawno. Śliczny ten top. Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, jeszcze letnia stylizacja :D
    W kinie też dawno nie byłam. Na mojej liście z tego roku jest jeden film XD i to taki średniawy. Muszę nadrobić :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba niestety już takie ciepełko nie wróci:(

    OdpowiedzUsuń
  12. JA Cie podziwiam za te buty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely casual outfit.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto i wygodnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zatęskniłam za latem! Jesień zdecydowanie mi nie leży. Świetnie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, buty przyciągają uwagę ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeszcze letnia stylóweczka <3
    Jestem ciekawa na co wybrałąś się do kina ( ja obejrząłam na razie jakieś 50 filmów w tym roku w kinie przez tę pandemię - normalnie byłoy koło 100 ...) Ostatnio skończyłąm urlop i już cezkam na kolejny ( po prawie roku wreszczie zobaczę część mojej rodzibki w UK )


    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to ja jestem daleko w tyle, jeśli chodzi o wizyty w kinie- nawet normalnie, bywam tam rzadziej niż Ty, w trakcie pandemii :D
      Narazie obejrzałam „Small World”, ale planuje też obejrzeć „żeby nie było śladów”

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)