Podkład Rare Beauty Liquid Touch Weightless Foundation -moja opinia

 Cześć ☺ 

Korzystacie z tej słonecznej pogody ?

Ja niestety,jedynie w drodze do pracy ,i ewentualnie z pracy -dlatego mam nadzieję, że to dopiero przedsmak ,pięknego lata ,jakie przed nami ☺


Z racji tego że,póki co ,odpoczywam od stylizacji , dziś zapraszam Was na recenzje:



Rare Beauty  (Selena Gomez)

Liquid Touch Weightless Foundation 


W zeszłym roku,na moim blogu, pojawiła się stylizacja - inspiracją do niej , był jeden z teledysków Seleny.Przyznaje że gdy byłam młodsza,byłam wielką fanką Seleny ,jednak z czasem mi chyba przeszło - jej dwie ostatnie płyty Rare i Revelacion ,nie przypadły mi do gustu.Nie mogłam sobie jednak odmówić ,sprawdzenia jej kosmetyków Rare Beauty 
Na pierwszy ogień poszedł podkład ,a o tym czy się sprawdził ,poczytacie poniżej -tak więc ,zapraszam do lektury ☺





Od producenta :

Marka Rare Beauty stworzona przez Selenę Gomez rzuca wyzwanie nierealistycznym standardom doskonałości! To makijaż stworzony z myślą o dobrym samopoczuciu, bez ukrywania tego, co czyni Cię wyjątkowym. Przewiewne i oddychające, przyjazne dla skóry formuły są łatwe w użyciu oraz zapewniają regulowane pokrycie i świeże wykończenie, które zawsze wygląda jak Ty. 
Podkład o działaniu nawilżającym to produkt, który musisz mieć w swojej kosmetyczce, jeśli twoja cera jest sucha lub dojrzała. Oprócz właściwości kryjących i wygładzających, taki kosmetyk ma także działanie pielęgnacyjne i zapobiega powstawaniu suchych skórek. Chcesz, by podkład radził sobie z większymi niedoskonałościami, a jednocześnie nie wysuszał skóry? Wybierz podkład nawilżający kryjący – efekt na pewno cię zaskoczy!  Podkład to dla wielu kobiet podstawowy kosmetyk kolorowy. Znakomicie wymodeluje twarz, pozwoli ukryć niedoskonałości i przebarwienia, nada twarzy jednolitego koloru. Dobry podkład potrafi wystarczyć za cały makijaż, szczególnie w wersji na dzień. Rare Beauty Liquid Touch Weightless Foundation to podstawa makijażu każdej kobiety. Wzbogacony został botaniczną mieszanką lotosu, gardenii oraz białej lilii wodnej dzięki czemu Twoja skóra będzie ukojona i odżywiona!

- Nieobciążająca i niezwykle gładka formuła szybko się wchłania.
- Można budować krycie w zależności od potrzeb.
- Wyrównuje koloryt skóry!
- Nie zatyka porów i nie zbryla się na skórze.
- Nie wysusza skóry.
- Dzięki wygodnemu aplikatorowi można dozować odpowiednią ilość produktu.

Zadaniem podkładu jest wygładzenie i wyrównanie skóry, nadanie jej jednolitego koloru, ukrycie przebarwień i plam. Rare Beauty Liquid Touch Weightless Foundation niweluje widoczność drobnych zmarszczek oraz odmładza wygląd skóry. Sprawi, że cera będzie wyglądała gładko i świeżo, a Ty będziesz mogła cieszyć się perfekcyjnym wyglądem przez cały dzień!








Skład :


Isohexadecane, Isododecane, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Polyisobutene, Isononyl Isononanoate, Synthetic Fluorphlogopite, PEG-10 Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Silica, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Gardenia Florida Fruit Extract, Nelumbo Nucifera (Sacred Lotus) Flower Extract, Nymphaea Odorata Root Extract, Phenoxyethanol, Achillea Millefolium Flower/Leaf/Stem Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Panax Ginseng Root Extract, Passiflora Edulis (Passion Fruit) Fruit Extract, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract, Tussilago Farfara (Coltsfoot) Leaf Extract, [+/- May Contain/Peut Contenir: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].









Podkład, otrzymujemy w małej ,przezroczystej buteleczce,na której jest nazwa marki Rare Beauty.Podkład dodatkowo jest zapakowany w kartonik ,na którym mamy skład ,oraz numer odcienia ,który został przez nas wybrany,a kolorystyka jest naprawdę bogata - każdy ,powinien bez problemu znaleźć odcień dla siebie.Wizualnie ,samo opakowanie, tez jest bardzo miłe dla oka.


Do kosmetyku (nie wiem czy do każdego) mamy dołączoną też karteczkę ,na której mamy kilka słów od Seleny, pozdrowienia  (po angielsku ) oraz jej podpis.Za to kolejny plus ,bardzo miły gest ze strony Seleny ☺ (niewiele gwiazd na to się decyduje )



Różową kulkę ,którą jest zakończony podkład ,odkręcamy i mamy aplikator :



Nie lubię takich aplikatorów, wolę gdy podkład można aplikować np.z tubki, pipetki- tak mi się lepiej maluje i jest o wiele bardziej  higienicznie.Oczywiście próbowałam wydobyć podkład z opakowania, szpatułką (tak robiłam w przypadku podkładu Estee Lauder Double Wear ),lecz otwór w buteleczce jest strasznie mały i szpatułka się nie zmieściła.
Podkład jest bezzapachowy, o gęstej konsystencji 





Wydawałoby się, że będzie miał dobre krycie,tymczasem jest ono bardzo słabe - osoby które chcą ukryć niedoskonałości, za pomocą podkładu ,nie powinny po niego sięgać.Nie da się budować krycia - przy drugiej warstwie, podkład daje efekt maski ,wygląda strasznie nienaturalnie.
Na szczęście nie wysusza cery ,nie podrażnia jej ,nie uczula ,nie ciastkuje się -można go stosować bez zabezpieczania cery, bazą czy kremem ,nawet nakładając, te dwie warstwy (odradzam Wam ,bo naprawdę te dwie warstwy ,brzydko wyglądają ).Podkład trzyma się na buzi około 5 godzin - dotyczy to jednej warstwy, bo w przypadku tych dwóch jest to jakieś 7-8 godzin.Wykończenie ma lekko satynowe, wygląda bardzo naturalnie (jedna warstwa )

Podkład testuje ,od dwóch miesięcy, nakładając niekiedy dwie warstwy ,dwa razy dziennie i nie zużyłam go jeszcze -tak więc minimum na dwa miesiące,powinien wystarczyć.Cena to 199 złotych - niestety ,dla mnie jest to za drogo, biorąc pod uwagę słabe krycie i to że nie za bardzo,da się je budować.
Z dostępnością tego podkładu ,czy innych kosmetyków Rare Beauty , jest ciężko -przynajmniej w Polsce.Produkty marki Seleny Gomez, można kupić w Sephorze lub na Rarebeauty.com - niestety ,na obydwóch stronach nie ma możliwości wyboru dostawy do Polski. Można je zamówić w sklepie Looktop.pl - jeśli na stronie internetowej,nie ma wybranego kosmetyku ,lub jego odcienia , śmiało można pisać DM ,na Instagramie.W treści wiadomości,wpisujecie nazwę kosmetyku który Was interesuje i jego kolor.Na produkt ,trzeba trochę poczekać , szczególnie jeśli nie ma go w Polsce (w przypadku ,tego podkładu czekałam miesiąc )
Tak więc sklep polecam ,ale ten podkład-niekoniecznie , szczególnie osobom które lubią mocniejsze krycie .











Mieliście już ten podkład? 
Używaliscie innych kosmetyków Rare Beauty? 

Dajcie znać w komentarzach ☺ 
Do następnego 😘 








25 komentarzy:

  1. Anonimowy11 maja

    Nie miałam nigdy tego podkładu, ale lubię testować nowości.
    Być może u mnie ten podkład dobrze by się spisał.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your honest and detailed review. Am always on thelook for reviews on new products.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt nie dla mnie ale za to świetna rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam o tej marce 😊 bardzo fajne ma opakowanie ten podkład 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy slysze o tej marce.Musze sprawdzic jakie inne produkty oferuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że korzystamy z ładnej pogody :D
    Nie znałam wcześniej tego podkładu.
    Pozdrawiam i dużo słońca!
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego produktu tej marki. Szkoda, że nie można budować krycie, ja jednak wolę bardziej kryjące podkłady. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz go widzę. Ale przy tej cenie oczekiwałabym po nim znacznie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tried a few of her beauty products before and they are pretty good. The only one I didn't like as much is the foundation.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystam z tej pogody ile się da, każdą wolną chwilę spędzam na spacerach lub przejażdżkach rowerowych, więc mój blog cierpi;)
    Podkładów nie używam, więc tego nie znam, ale dobrze, że chociaż cery nie wysusza i nie podrażnia, bo cena dosyć wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I never before try that foundation. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/dior-rouge-458-paris-988-rialto.html

    OdpowiedzUsuń
  12. The shade and texdture are very good
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Super recenzja, ale niestety produkt nie dla mnie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten podkład. Nie miałam pojęcia, że Selena ma swoje kosmetyki. Też nie lubię takich aplikatorów przy podkładach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie sposób aplikacji nie należy do moich ulubionych, choć pewnie łatwiej wydobyć produkt, niż w przypadku pompki, gdzie wiele zostaje w butelce po zużyciu. No ale i tak wolę pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak chodziłam do gimnazjum byłam wielką fanką Seleny Gomez :D Teraz już nie :)

    Nie wiedziałam, że ma swoją linię kosmetyków. Szkoda, że słabo kryje. Od kosmetyków sławnych osób plus za taką cenę oczekiwałabym czegoś więcej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na bardzo ciekawy produkt. Chętnie bym wypróbowała bo lubię nowinki i nadal nie znalazłam podkładu idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie słyszałam, że ten podkład średni ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoneczka brak. Ciągle pochmurne niebo i deszczowo. Niemniej między kropelkami - czyli pomiędzy jedną falą ulewy a drugą - ruszamy na spacer.

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety kosmetyki gwiazdeczek mnie kompletnie nie korcą:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś szczerze mówiąc ta jej marka mnie nie przekonuje i trochę mnie już męczy ten celebrycki makeup:D Mam wrażenie, że teraz każdy ma swoje kosmetyki Kesha, Madonna, Selena, JLo aż dziw że jeszcze Biber nie ma hehe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Texture is so beautiful and I like packaging. Enjoy using it.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/wella-system-professional-luxe-oil.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się opakowanie z aplikatorem, ale jakoś cena i podkład mnie nie kuszą. Prawdziwy podkład można nakładać kilkakrotnie, a ten już przy drugim nałożeniu robi jakieś szopki, pozdrawiam i jestem ciekawa następnych recenzji☺️🌞

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się z tą marką. W opisie producenta ktoś miał niezłe natchnienie ;-)))
    Szkoda, że aplikator taki dziwny. też wolałabym tubkę.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)