Kylie Skin Foaming Face Wash Pianka Myjąca -moja opinia

 Cześć ☺


Dziś mam dla Was recenzje kosmetyku ,który pochodzi od Kylie Jenner -myślę że chyba większość z Was wie kto to jest Kylie Jenner 😉                           Śledzę ją na Instagramie,nie zaliczam się jednak do jakichś jej zagorzałych wielbicieli.Kylie Jenner już od dawna może się  pochwalić swoją własną marką kosmetyczną-w asortymencie znajdziemy nie tylko kosmetyki do pielęgnacji twarzy czy ciała ale też do  makijażu.Nie jest to moje pierwsze spotkanie z marką celebrytki -na początku mojej przygody z blogiem ,pojawiła się recenzja pomadki Lip Kit by Kylie Jenner ( TU jest recenzja )      Czysta blogerska ciekawość i nutka nostalgii (produkt Kylie był jednym z pierwszych ,który opisałam tu na blogu)  sprawiły że zdecydowałam się przetestować :


Kylie Skin 

Foaming Face  Wash 

Pianka myjąca 



Kosmetyki Kylie Jenner, jak to bywa w przypadku celebrytów  (wystarczy spojrzeć na ceny Fenty Beauty czy Rare Beauty ) nie należą do najtańszych-pianka kosztuje 134 ,99 złotych.
O tym czy pianka jest warta tej ceny ,przeczytacie poniżej -tak więc zapraszam do lektury ☺

Od producenta :

Nasza luksusowa pianka Foaming Face Wash zawiera ultra-nawilżajacy olej z pestek kiwi, witaminę C i E, które pomagają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia skórze oraz elastyczność.
Ta delikatna formuła oczyszcza skórę z makijażu i sebum, jednocześnie jej nie podrażniając.

Kluczowe składniki:
- Olej z pestek kiwi - przeciwutleniacz, bogate źródło witaminy C i E, nawilża i rozjaśnia skórę
- Gliceryna - pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry







Skład :

Water/Aqua/Eau, Potassium Cocoyl Glycinate, Cocamidopropyl Betaine, Potassium Cocoate, Glycerin, Hydroxyacetophenone, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Citric Acid, Polyquaternium-39, Fragrance (Parfum), Sodium Benzoate, Actinidia Chinensis (Kiwi) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol.





Opakowanie to ładny  biało -różowy kartonik na którym mamy logo marki Kylie Skin oraz informacje na temat kosmetyku.Po jego otwarciu otrzymujemy plastikową,przezroczystą,buteleczke  w której mamy piankę.


Butelka, jak to bywa w przypadku pianek ,posiada dozownik zabezpieczony nakrętką -wszystko to, podobnie jak napisy na tej butelce jest w uroczym różowym kolorze ☺



Dzięki temu że butelka jest przezroczysta, możemy kontrolować ile produktu nam zostało.Opakowanie sugeruje że kosmetyk ma kolor...hm....
Ciężko mi go nazwać.
Po naciśnięciu na dozownik (który działa bez zarzutu ) otrzymujemy jednak piankę w kolorze białym ,konsystencja jest leciutka.




Pianka ma delikatny ,śliczny ,pudrowy zapach.Nie drażni on w nos ,czuć go dość wyraźnie ,nie jest jednak nachalny ,mocny.
Wystarczy niewielka ilość by umyć twarzy. Pianka, nawet gdy dostanie się,0 do oczu, nie szczypie.Nie podrażnia cery ,nie uczula.Po zmyciu jej buzia jest gładka ,  przyjemna w dotyku.Pianka nie mam żadnych działań detoksykujacych ,jej działanie oczyszczające to chyba tylko zwykłe zmycie śladowych ilości makijażu oraz sebum z czym sobie świetnie radzi (napisałam śladowych ilości makijażu ,ponieważ zawsze przed umycie twarzy żelem czy pianką robie demakijaż.)
To tyle jeśli chodzi o plusy kosmetyku.Używam jej już od kilku tygodni i nie zaobserwowałam nawilżenia cery czy rozjaśnienia.Za to moja cera zrobiła się ściągnięta i trochę przesuszona.

Jeśli chodzi o wydajność ;używam jej tylko raz dziennie (wieczorem ) i nie zużyłam nawet połowy opakowania.

Pianka nie dość że jest droga ,to jeszcze wysusza cerę.
Tak więc jak dla mnie jest to bubel ,do którego raczej nie wrócę i który odradzam.
Gdyby jednak ktoś chciał kupić piankę;można ją kupić np na stronie internetowej perfumerii Douglas  (nie wiem czy można ją dostać  stacjonarnie,a zamówienia online do perfumerii są ,w obecnej sytuacji,niedostepne)



Mieliście już tą piankę? 
A może używaliscie innych kosmetyków od Kylie Jenner? 
Jakie kosmetyki stosujecie do mycia twarzy? 


Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😙





















41 komentarzy:

  1. Ttotalnie mnie nie kusi ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie sprawdziła się u Ciebie jak powinna. Przyznam, że czytałam kilka opinii na temat tej marki i nie były one zbyt pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20 lutego

    Nie znałam tej pianki, ale mnie nią zaciekawiłaś :D
    Dobrze, że przy dostaniu się do oczu nie szczypie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio oglądałam filmik Red Lipstic Monster, gdzie porównywała kosmetyki (choć makijażowe) i malowała pół twarzy tanimi i połowe drogimi. Różnicy praktycznie nie było widać, więc jestem zdania, że nie będę wydawała dużej ilości pieniędzy na kosmetyki. Kupiłam ostatnio scrub z Avonu za parenaście złotych i jest o wiele lepszy od tego, który kosztował 70 zł...

    Co do produktu nie znam, tej Pani też nie znam, znaczy obiło mi się imię i nazwisko, ale nic więcej :D Chyba będę jedyna haha Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Lili, jak się masz?
    Nigdy nie korzystałem z produktu Kyle Jenner.
    To pieniące się mydło na bazie nasion kiwi jest dobre pod względem fizycznym po zapakowaniu.
    Czy skutecznie działa na skórę twarzy po użyciu?
    Czy jesteś zadowolony z wyników?
    Nie wydajesz się nam tego polecać, prawda?
    Dzięki za udostępnienie informacji
    Miłego tygodnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Glad to know about it!
    Thanks for review Lili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam piankę z Nature Queen - jest świetna i kosztuje jakieś 20 zł
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak zwany drogi bubel . Szkoda dla niego kasy tym bardziej ze skład ma tez słaby

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego produktu tej marki, choć pianka wydaje się fajna. Przyznaję, że ja najczęściej sięgam po naturalne i ekologiczne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać, tego produktu ani żadnego innego. Jednak chyba to i dobrze bo nie potrzebne mi wysuszenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie kusi mnie ta marka. Zwłaszcza, że gdzieś na YT oglądałam filmik, podczas którego okazało się, że te produkty są niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie, zupełnie mnie nie kusi. Przy tej cenie oczekiwałabym znacznie więcej. A już na pewno nie powinna szkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice product for beautyness 😁🙏

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie kusiło mnie nic z tej marki.
    Szkoda, że się nie sprawdziła, szkoda kasy, która zresztą jest niemała za ten produkt :/

    OdpowiedzUsuń
  16. uuu no ot jak wysusza cerę to zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na bazie naturalnych, szeroko dostępnych składników można zrobić cuda. Masa jest ciekawych filmików na YT. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że pojawiła się taka recenzja. Produkt nie zachęca do przeprowadzenia osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazwyczaj to co jest wypromowane i stworzone przez celebrytów niezbyt dobrze się sprawdza. Szkoda, że ta pianka Cię rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej unikam kosmetyków celebrytów :P. Już sama cena wystarczająco mnie odstrasza a tu jeszcze okazuje się, że produkt taki dobry nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ze sie nie sprawdzila :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks like a nice foam I like the pink packaging
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam markę, ale nie testowałam nic. Dla mnie to trochę za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam okazji poznać marki.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie korcą mnie kosmetyki tej marki ani trochę:) za drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za ostrzeżenie przed tą pianką. Generalnie lubię formułę pianki do oczyszczania twarzy, ale obecnie stosuję kremowy żel. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc nie dziwi mnie, że to bubel hehe:D Zdecydowanie nie jest to marka, która mnie ciekawi oraz którą chcę wspierać 🙄🙄 Za tą cenę można kupić dużo lepsze kosmetyki do pielęgnacji 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  28. I have never tried anything from her beauty brand. I feel like I already have my favorites in skincare so I like to stick to them. 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie wiedziałam,że ona ma linię kosmetyczną- cena jak na piankę wysoka i jak widzę po Twojej opinii zdecydowanie nie adekwatna do produktu. Oj zdecydowanie nie wypróbuje tego specyfiku. Ostatnio do oczyszczania używam olejku filmy Kiehls :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie nie przemawiają kosmetyki stworzone przez znanych celebrytów.
    Szkoda, że ta pianka okazała się bublem.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod Twoim komentarzem obiema rękami i nogami. :D Jakoś wszystko, co jest stworzone przez znanych celebrytów, do mnie nie przemawia. :D

      Usuń
  31. I didn't have opportunty try any of Kyle Skin products but that face wash look very interesting.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/rodial-dragons-blood-eye-gel.html

    OdpowiedzUsuń
  32. I would like to try some of Kylie skin products. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  33. I did not know about this brand but this looks good! Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja Kochana!
    Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować kosmetyków pod okiem znanych celebrytów ( za wyjątkiem perfum ) w ięc nie bardzo mogę się wypowiedzieć w tym temacie. Po prostu nie ciągnie mnie do tych produktów. Wątpię, bym kiedykolwiek skusiła się na cokolwiek :D
    Szkoda że pianka okazała się bublem, za taką cenę można kupić z 20 pianek do mycia w lidlu :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Lili
    I know Kylie just from being a celebrity but I don't follow her on social media, in fact I don't know anything about her !! As for this soap thanks for the advice, I already know that besides being expensive it doesn't have much quality !!
    Big Kiss

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że bubel :/ Spodobała mi się wizualnie na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Choć wiem, kto to Kylie Jenner, to jednak tej marki wcześniej nie znałam i o niej nie słyszałam. Ale myślę, że mamy sporo dobrych polskich marek, więc nie ma co podążać za sławnym nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam suchą cerę, więc produkty do mycia, które dodatkowo przesuszają skórę, z miejsca odpadają :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że pianka tak działa na skórę.... ja wolę jednak nawilżające kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)