Kryolan Eye shadow primer baza pod cienie do powiek- moja opinia

 Cześć 😃

8 dni -tyle właśnie zostało do Wigilii.

Czy u Was już ruszyły przygotowania do Świąt?

U mnie przed Świętami zazwyczaj było nerwowo(trylion spraw w dodatku wszystko w pośpiechu),w tym roku jednak, o dziwo ,jest spokojnie.

Dziś mam dla Was recenzję  bazy pod cienie do powiek- i najprawdopodobniej jest to już ostatnia recenzja kosmetyczna na moim blogu w tym roku (został jeszcze post świąteczny i sylwestrowy ,a większość z Was w te dni będzie raczej spędzała więcej czasu z rodziną niż w Internecie)

Wracając jednak do recenzji ;jest to kosmetyk marki ,która dość często ,ostatnimi czasy pojawia się na moim blogu


Kryolan 

Eye shadow primer

Baza pod cienie do powiek







Jeśli chodzi o markę Kryolan ,miałam już podkład ( TU recenzja ) ,utrwalacz do makijażu ( jeden z najlepszych) oraz wosk i sztuczną krew których użyłam do Halloweenowego postu (no i rewelacyjny klej do kępek rzęs)
Od kilku miesięcy testowałam bazę pod cienie do powiek,a o tym jak mi się ona sprawdziła ,poczytacie  poniżej - miłej lektury 😉


Od producenta :

Eye Shadow Primer marki Kryolan – wiodącej na całym świecie profesjonalnej marki oferującej wysokiej jakości kosmetyki charakteryzatorskie, kolorowe i pielęgnacyjne. Idealna baza pod cienie do powiek. Formuła kosmetyku szybko się wchłania, doskonale podkreśla rzeczywisty kolor cieni i pozwala cieszyć się makijażem przez długi czas.







Skład : 

Talc, Isododecane, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Disteardimonium Hectorite, Nylon-12, Cera Alba (Beeswax), PEG-40 Stearate, Trihydroxystearin, Isostearyl Neopentanoate, Polyethylene, Tocopheryl Acetate, VP/Eicosene Copolymer, Alcohol Denat., Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate


Moja opinia: 

Kosmetyk jest w tubce ,która jest zapakowana w kartonik - obydwa opakowania mają niebieski kolor z nazwą marki i jej logiem czyli maską







Z tyłu mamy napisany skład ( dopiero przy pisaniu posta zwróciłam na niego uwagę ) i słowo od producenta
Baza ma biały kolor 


I jest dość gęsta ,także nakładamy ją w małych ilościach .
Producent nam obiecuje że szybko się wchłania ,jednak nie jest do końca prawdą- trzeba odczekać minutę- dwie zanim zaczniemy malować oko ( zazwyczaj wystarczy kilkadziesiąt sekund ,jednak ta baza nie wchłania się dość szybko ) 
Baza nie uczuliła mnie ,nie podrażniła mi oka ,nie zauważyłam jednak jakiegoś spektakularnego efektu typu podbicie kolorów ,czy to że makijaż oka trzyma się dłużej ( u mnie cienie na oku wytrzymują cały dzień , najdłużej jeśli chodzi o makijaż ) natomiast to co ją wyróżnia ,na tle innych baz ,które się przewinęły przez moją kosmetyczke ( i oczy) to że świetnie z nimi współgrają ciemne ,kolorowe cienie np granatowy ,zielony ,szary czy czarny ; często mam problem z pomalowaniem się tymi cieniami, gdzieś mi znikają a przy bazie Kryolan   świetnie mi się nimi pracowało 

Podsumowując :


Pomijając to że świetnie współgra z kolorowymi ciemnymi cieniami  ,ta baza nie wyróżnia się niczym szczególnym a na dodatek nie należy do tanich ( około 80 złotych ,ale jest bardzo wydajna ,więc minimum na pół roku powinna wystarczyć ) ,polecam ją tym którzy lubią mocniejsze makijaże typu smoke eye 


Bazę marki Kryolan możecie kupić tu :



Mieliście tą bazę ?

Jakich baz pod cienie używacie ?

Wolicie mocniejszy czy delikatniejszy makijaż oczy ?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘














25 komentarzy:

  1. Oh so interesting product darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Lili. Tak się składa, że ​​moja siostra również używa tej bazy do szturchania oczu od Kryolan. Sądząc po efektach aplikacji, rzeczywiście dobrze działa na skórę.

    Witamy w nadejściu Bożego Narodzenia.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie dla mnie. Preferuję delikatne makijaże i przy tej cenie oczekiwałabym znacznie więcej.
    U mnie w tym roku też spokojne przygotowania do Świąt. O dziwo :) Najważniejsze rzeczy zrobiłam, byłam na spowiedzi, prezenty mam od dawna kupione. Nic tylko czekać i świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Would be so great for a night-out smokey eye. Lovely review Lili and happy holidays!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przygotowania do Świąt całkiem niezle, mam już zdecydowaną większość prezentów. Z marki Kryolan nie miałam jeszcze nic. Rzadko używam bazy do cienii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko kiedy używam bazy :) Nakładam po prostu korektor na powiekę, a na twarz kremik nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bazy Kryolan nie miałam i szczerze mówiąc nie wiem czy się skuszę. Ostatnio w tej roli dobrze sobie u mnie radzą korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka baza, szkoda tylko, że jest taka droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie przygotowania do świąt zaczęły się tym, że wyciągnęłam choinkę (ale jeszcze jej nie ubraliśmy) i wykąpaliśmy psa - to była masakra, cały dom w pianie, a dzień późnej i tak się upaprał w błocie, także średnio z tym wszystkim stoję;)
    Baz nie używam i z tą marką styczności nie miałam, ale za taką cenę, to można by się faktycznie czegoś więcej spodziewać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam i nie słyszałam, ja zazwyczaj na szczęście nie potrzebuję bazy pod cienie, a jeśli już to na jakieś większe imprezy, więc mam swoją sprawdzoną z inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Lili,

    Nie używam bazy pod cienie do powiek :D

    Ale kurczę ta Twoja za taką cenę to powinna być naprawdę dobra. Szkoda, że to nie jest niż nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18 grudnia

    Tej bazy nie miałam, ale chętnie bym ją przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro baza się niczym nie wyróżnia to pewnie jej nie kupię. Cena też nie zachęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo, bardzo rzadko używam cieni do powiem, więc taka baza zupełnie by się u mnie nie sprawdziła. Zupełnie odzwyczaiłam się od cieni do powiek :)) Może na sylwstra coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Lili,

    Nie używam u siebie baz pod cienie do powiek. Jakoś jak na razie sam cień wystarcza :D

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj ♡
    U mnie nigdy nie jest nerwowo przed świętami. Pracuję w hipermarkecie i jak widzę jak święta negatywnie wpływają na ludzi, to sama mam dziwne odczucia. Chyba przestałam się nimi przejmować i traktuję je tak jak dni każde inne w roku, tylko są ciut piękniejsze :) Wspaniała recenzja, jak zawsze rzetelna. Niestety nie znam tej bazy, jednak bazy używam chętnie, jak sobie o niej przypomnę :D Obecnie mam jakąś z eveline :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Przetestuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o bazy, to od zawsze używam bazy ArtDeco, bo nigdy mnie nie zawiodła. Choć Kryolan to też świetna marka, więc pewnie są porównywalne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Recently, I learned about importance of make-up base and so now I use it every time.

    Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love Kryolan products.

    Happy Holidays!

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam głównie tej z Inglota❤

    OdpowiedzUsuń
  22. jakoś średnio mi po drodze do kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I prefer stronger make up in the eyes!
    But I guess that brand is not on sell in Portugal!
    I just have everything prepared to Christmas Eve
    I wish you a very happy Christmas in safety!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Daaaaawno temu miałam styczność z tą bazą, ale mnie nie porwała. Niedawno odkryłam świetną bazę z Pur cosmetics i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesting beauty product.  

    I take advantage of this post to wish you Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)