Zimowa stylizacja z czapką,szalikiem i swetrem

Cześć 😘

Jak się macie ?

Mi znów zaczął doskwierać brak czasu ,co niestety negatywnie się na mnie odbiło.
Na szczęście weekend był wolny i udało mi się odpocząć trochę (chociaż w sumie przydałoby się trochę więcej tego wolnego...)
Jak narazie ,udaje mi się mimo wszystko tak operowac czasem że blog za bardzo na tym nie cierpi ,z czego jestem bardzo zadowolona ☺




Dziś przychodzę do Was z zimową (mam nadzieję że ostatnią ) stylizacją
Nawet się zastanawiałam czy nie nazwać tego posta ,pożegnanie zimy ale nie chciałam zapeszać 😁 i tytuł jest jaki jest.
Jak się chwilę zastanowić ,to chyba nigdy nie pokazywałam tu ,takich zimowych outfitów - zazwyczaj robiłam foty w domu i chyba dlatego
Teraz jednak trochę się zmieniło i o wiele bardziej wolę robić foty na zewnątrz ale niekiedy pogoda mi na to nie pozwala ( cóż zima dla blogerek ,jest dość ciężkim okresem ) i trzeba je zrobić w domu ,bo są takie stylizacje ktorych zrobienie zdjęć na zewnątrz o tej porze roku ,może nie tyle nie byłoby niemożliwe, co byłoby trudne do wykonania i nie byłabym zadowolona z nich ,nie mniej jednak zdjęcia w domu to dla mnie ostateczność ( nie chce robić zbyt długiego przestoju stylizacji na blogu ) i po cichu liczę że niedługo tła i softboxy schowam na dłuuuugi czas 😉

Samo światło zresztą też jest inne - co innego słońce ,a co innego oświetlenie z softboxów.
Tego dnia gdy robiłam te foty ,świeciło przepiękne słonko ( odwrotnie niż tydzień wcześniej ,kiedy to próbowałam zrealizować tą sesje o czym pisałam TU ) więc aż żal byłoby tego nie wykorzystać 😉
W miarę szybko się ogarnęłam ( aż sama się sobie dziwię ,wolna sobota godzina ósma rano a ja już na nogach 😅) i wyruszyłam na foty.
To czego się najbardziej obawiałam ,to ludzie - ciągle mam jakiś dziwny lęk ,nawet sama nie wiem dlaczego ,wszakże w dobie internetu,blogów i Instagramu sama niejednokrotnie natykalam się na osoby które też tak robią foty ,zresztą nie robię nic złego a jednak...
Cóż pozostaje mieć nadzieję że w końcu się przyzwyczaje...
Mimo pięknej pogody ,niewielkiego mrozu nie było zbyt  dużych tłumów , oczywiście trafiło mi się kilka osób  drugiego planu  😊

Jak już wspomniałam ,słońce tego dnia dawało tak piękne światło że aż żal mi było obrabiać fotki 😞
A co do samej stylizacji ; typowo zimowa.
Kurtkę pokazywałam Wam już TU  , do tego dobrałam czapkę i szalik komin (w jasnych barwach ,aby nie było zbyt ponuro ) - nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam ten rodzaj szalika ,nigdy nie gubię końca ,nie wychodzi mi gdzieś tam on
Pod kolor kompletu ,dobrałam również sweterek beżowy - bardzo lubię sweterki 😍
Za sprawą ciemnych jeansów i czarnych botków wyszedł całkiem niezły kontrast ,a efekt końcowy bardzo mi się spodobał ,a Wam ?


P.S Nie obyło się bez sztucznych rzęs - tym razem od Nyxa 😊




















































Kurtka - H&M 

Botki - DeeZee

Sweterek - ButikLatika

Czapka i Szalik - ButikLatika

Jeansy - no name/lokalny sklep 

Kępki rzęs - Nyx (Ladymakeup.pl)





51 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! :) Też mam nadzieję, że pożegnaliśmy zimę na dobre, bo planuje zmienić opony na letnie hehe :D
    U mnie z czasem na luziku, ale brakuje mi chęci do pisania na blogu. Nie wiem dlaczego. Robiłabym zdjęcia, kompozycje itp ale samo pisanie mnie jakoś nudzi ostatnio..:/ Muszę się za siebie wziąć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter :) bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty pięknie wyglądasz w tym sweterku :)
    Uwielbiam takie swetry :)
    Piękna stylizacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. You look wonderful!
    Love your boots.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajne jeansy. ;)
    Też wolę robić zdjęcia na zewnątrz, ale niestety zimą jest to niemożliwe. Nie wyobrażam sobie paradować w samej bluzce i sweterku podczas, gdy wieje mocny wiatr i jest zimno. :D Czekam więc na wiosnę, ciepełko i lepsze naturalne oświetlenie. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja...a co do zimowej aury to szkoda, że zima się obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się cieszę że dni są coraz dłuższe i światło jest bardziej ciepłe :) ja również mam nadzieję że to ostatnia zimowa stylizacja bo marzę o sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "pożegnanie zimy", a u mnie od rana typowy zimowy post ze śniegiem po kolana :P hahahaha także lepiej nie zaglądaj :P ;)

    Ale racja, chyba każdy już odlicza czas do wiosny i marzy o tym, aby pochować na dno szafy wszystkie grube swetrzyska i bucisze :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. super tło do zdjęć z tymi skałkami:D

    OdpowiedzUsuń









  10. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346































































































































































































































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Wszystko fajnie razem zestawiłaś, kurtka i sweterek bardzo mi się podobają, całość genialna!:)
    Co do ludzi, to zauważyłam, że dla niektórych straszną sensacją jest fakt, że ktoś sobie zdjęcia robi, dlatego często wybieram miejsca mało uczęszczane, a marzą mi się takie sesje w centrum (kilka razy już się odważyłam, ale ile mnie to stresu kosztowało;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo codzienna, ale takie lubię najbardziej
    Super Sweterek
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hello lili
    As I understand you, I'm also embarrassed when people are watching when I'm taking pictures on the street.
    I like your winter look, very cozy !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kadzielnia <3
    Ja tam Cię podziwiam, że potrafisz sama foty ogarnąć :D
    Ja bez asystenta który z za aparatu mi mówi czy dobrze czy źle, jestem zerem :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo fajna, taki sweter chętnie bym sobie kupiła. ;) Podoba mi się również otoczenie, w którym robiłaś te zdjęcia. Tworzą świetne tło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh so cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz długie nogi!!! :) Buty świetne są :) Mega wyglądasz Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jak robię zdjęcia to czuję się dziwnie jak ludzie patrzą. Niby nic złego nie robię ale jednak!:) Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. yes, good bye winter...spring is coming

    # love the shoes and sweater

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się sweter :) mam nadzieję, że zima już do nas nie zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia wyszły :) Stylizacja też super. Cudne buty! Dodają stylizacji pazura :) A co do zimy, to u nas pierwszy raz od daaaaaawna pada śnieg! Ale od razu się topi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie dzienne światło robi dobrą robotę, ale i stylizacja fajnie dopasowana. A coś mi się wydaje, że ta niby zima szybko nie minie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Spodnie sa super i ekstra na Tobie leżą :) ja juz czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie takie stylizacje, klasyczne ale jakże modne :) super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Również mam nadzieję, że zima odeszła na dobre, a za zewnątrz będzie coraz piękniejsza pogoda!
    Co do stylizacji to bardzo mi się podoba. Szczególnie buty i sweterek :) Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylówka super, ale nas w tym roku zima nie rozpieściła :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  28. jednak czekam bardzo na wiosnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek a spodnie bardzo fajnie na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome outfit Lili! I love the boots and these cozy pieces.

    OdpowiedzUsuń
  31. U nas wczoraj końcówka zimy zaskoczyła i śniegiem, i takim przepięknym światłem!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przytulna zimowa stylizacja :-)
    swiatło na zdjeciach wyszło pięknie kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sceneria :) Stylizacja bardzo mi się podoba, wyglądasz naprawdę super. Mam podobny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiem że zawsze to pisze ale jak Ty dajesz rady w takich wysokich butach ;D A stylizacja fana taka codzienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czapka jak czapka, ale nogi dlugachne
    https://zolzatexa73.blogspot.com/2020/02/krzyze.html
    Musiałam zmienić bloga

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaha zimą dopiero nadejdzie. Wcozraj i dzisiaj u mnie daje swoje oznaki. Pada deszcz i śnieg w dużej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  37. I tak ma sie wyglądać zimą,uwielbiam kiedy jest ciepło i przytulnie. Też się krępuję robić fotki

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy29 lutego

    Świetna stylizacja i super zdjęcia :D
    Kurteczka oraz sweterek bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna stylizacja. Wygląda na wygodną, na dodatek już czuć w niej ten delikatny powiew wiosny. Ja też się nie mogę doczekać pierwszych promyków słońca :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi! Beautiful outfit. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wszystko skomponowane, czuć cieplejszą woń 😁

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak, niech wreszcie przyjdzie ta wiosna.
    Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, z resztą ty wyglądasz dobrze we wszystkim :D.
    Piękna figura :) Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudowne zdjęcia ale to większa zasługa modelki niż pleneru ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweterek ma śliczny kolor!
    A w czapce Ci zdecydowanie do twarzy :)
    Oby już tylko wiosna do Nas zawitała :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi Lili, I like that outfit you shared. Really nice! :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)