Recenzja żelu do mycia pędzli Ibra Brush Cleaner

Cześć
Odkąd postanowiłam się zająć makijazem, zaczęłam zwracać również uwagę na pielegnacje pędzli.
I tak oto przez moje ręce przewinęło się  trochę produktów do mycia, dezynfekcji, pielęgnacji pędzli.
Najpierw myłam je w olejku Isany- niestety olejek ,niszczył pędzle (do gąbek, blenderow jest świetny).
Później miałam krótki epizod z płynem z Kryolanu - chociaż nieźle się sprawdzał, to źle mi się go używało o zapachu nie będę wspominać...
Później trafiłam na spray z Inglota - i trwałam przy nim przez pół roku (świetnie czyści pędzle ,a alkohol w skladzie je odrazu dezynfekuje ) aż pojawiła się nowość marki Ibra 
Brush Cleaner żel do mycia pędzli - i to o tym dziś będzie;dzielę się z Wami recenzja :

Ibra 

Brush Cleaner 

Żel do mycia pędzli 









Markę Ibra kojarzę m.in z kępek rzęs, oraz blenderow do makijażu.
Charakteryzuje się ona dobrą jakością (gąbeczek, używam od niemal pół roku i są nadal w dobrym stanie )I równie dobrą ceną.
Czy tak samo jest z Brush Cleaner ?

Zapraszam do recenzji ☺






Od producenta:



Antybakteryjny żel do mycia pędzli Ibra Makeup

Żel do mycia pędzli z substancją antybakteryjną pozyskiwaną z olejku drzewa herbacianego. Ten profesjonalny żel dezynfekuje pędzle, usuwa zanieczyszczenia oraz bakterie. Produkt nie niszczy włosia i nie wysusza go. Żel świetnie sprawdza się zarówno w pielęgnacji syntetycznego jak i naturalnego włosia. Może być używany również do mycia Makeup Blenderów i wszystkich gąbeczek do nakładania makijażu.

Zalety żelu Ibra Makeup:

- skutecznie usuwa wszystkie zanieczyszczenia z pędzli i gąbeczek,

- wydajny,

- posiada działanie antybakteryjne,

- posiada wygodne opakowanie z pompką.





Skład:


Aqua,Cocamidopropyl Betaine, 
Vegetable Glycerin,Sodium  Lauroyl, 
Methyl Isethionate, Sodium Methyl Oleoyl Taurate,Lauryl Glucoside ,Coco-Glucoside,4-Terpinol,Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Citric Acid ,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate ,Perfum 



















Moja opinia :

Kosmetyk otrzymujemy w ciemnej butelce (wiem że coraz więcej osób przywiązuje wagę do takich opakowań) z bliżej mi nieznanego tworzywa ;ni to szkło, ni plastik...
Opakowanie posiada naklejkę, z logiem marki Ibra oraz informacje o żelu, a także pompke.




Po naciśnięciu na nią otrzymujemy żel który jest przezroczysty





To co mi się spodobało to zapach;większość żeli, płynów do mycia pędzli nie pachnie zbyt przyjemnie ;wszystko za sprawą alkoholu (no niestety ,jest on najskuteczniejszym środkiem dezynfekcyjnym)
Żel marki Ibra pachnie bardzo przyjemnie ;olejek herbaciany za to (chyba ) odpowiada ☺
Żel ,pięknie domywa pędzle z wszelkich kosmetyków ; ale żeby nie było że to puste słowa/czy pewnie tak pisze bo jej zapłacili ,przygotowałam dla Was kilka krótkich filmików na których pokazuje też m.in jak myć nim pędzle ☺


Tutaj mam pędzelek (Hulu Brushes ) na którym jest mój ulubiony cień maledives z paletki Affect In the spothlight ( ci którzy mnie śledzą na Instagramie,już pewnie dawno o tym wiedzą 😉)




Na dłoń nabieram ,odrobinę żelu Ibra Brush Cleaner i delikatnie w nim maczam samo włosie pędzla 






Już na filmiku widać że cień świetnie schodzi z pedzla.Gdyby tak nie było ,powtarzamy czynność ,aż do momentu gdy pędzel będzie czysty.Nastepnie delikatnie płucze samo włosie ,pod bieżącą wodą (nie gorącą!) I aby upewnić się że pędzel ,jest czysty jeszcze raz przejeżdżam wlosiem po dłoni - tak jak na filmie ☺









Gdyby pędzelek był brudny ,coś by było na dłoni - jak widać  pędzel jest czysty ☺
Ibra Brush Cleaner świetnie czyści pędzle ,nie niszcząc włosia.
Po wyschnieciu ,włosie jest mięciutkie ,pięknie pachnie tym olejkiem herbacianym ☺
Nie zaobserwowałam aby po jego użyciu ,na mojej buzi pojawiły się nieprzyjemne niespodzianki w postaci wyprysków ,więc to oznacza że żel nie uczulił mnie ,oraz rzeczywiście ma działanie dezynfekcyjne .
Jedyny minus to to że nadaje się tylko i wyłącznie do mycia pędzli ;próbowałam kilka razy nim umyć gąbkę do makijażu ,i niestety nie usuwa zabrudzeń (podkładu ) z gąbeczki - odnoszę dziwne wrażenie że podkład wciska się jeszcze bardziej w blender.
Tak więc blendery radzę myć w olejku  ,a gdy będzie już czysty przemyć w żelu Ibry ,aby zdezynfekować blender - ja tak robię ,i nic mi na twarzy się nie pojawiło ;czyli dobrze dezynfekuje ☺


Podsumowując


Jak najbardziej polecam☺
Piękny zapach, jakość i wydajność swietna no i niska cena -ja za niego zapłaciłam jakieś 18 złotych ☺
Tak jak wspomniałam wyżej, żel świetnie się sprawdzi tylko w przypadku mycia pędzli; jeśli chodzi o gąbki polecam zaopatrzyć się w olejek np.ten z Isany
Żel możecie kupić np tutaj :
makijaz-kosmetyki.pl/pl/p/Zel-do-mycia-pedzli-Brush-Cleaner-300-ml-IBRA-Makeup/1307




Znacie markę Ibra?
Mieliście już ten żel?
Czym myjecie, dezynfekujecie akcesoria do makijażu?


Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego😘

46 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się w taki zaopatrzeć :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam ze specjalnych produktów do mycia pędzli. Używam mydła albo delikatnego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię myć pędzli, ale wiadomo -trzeba :D

    OdpowiedzUsuń

  5. Thanks for the good informative review and for the video)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam tlyko i wyłącznie szamponów z Alteryy i myje świetnie pędzle ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16 stycznia

    Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale skoro polecasz to chętnie przetestuję :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Lili
    I have to buy a brush cleaner too. I don't know if that brand is on selling in Portugal. Thanks for the info.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hm ja do mycia pędzli używam mydełka dziecinnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. That sounds very interesting! I need to try it )

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś fajnego 🤔 jednak firmy nie znam 😅

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi pięknie pachnieć - uwielbiam olejek z drzewka herbacianego.
    Ja pędzle myję szamponem, ale taki żel to faktycznie bardzo dobra opcja:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki nie znam. Sama nie używam pędzli do makijażu, ale chętnie polecę przyjaciółce. Na toaletce ma pełno pędzli...

    OdpowiedzUsuń
  14. This reminds me... I need to clean my brushes.
    Great post Lili!

    OdpowiedzUsuń
  15. O musze go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I just knew about brush cleaner:)
    I always replace my old to the new ones, never clean them.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby mi się coś takiego :p
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy ten żel. Zwykle pędzle myję w mydle i mam jakiś spray do tego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam takiego żelu i przydałby mi sie. Ja do mycia pędzli przeważnie używam mydła w płynie :p

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny taki produkt, przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzli dawno nie używałam. Jednak uważam, że taki żel to fajne rozwiązanie do mycia pędzelków :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam myję pędzle tym, co jest pod ręką. Przeważnie był to żel do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzle? Mycie ?
    Nie miałam pojęcia o myciu, bo rzadko się maluję.
    Ile też człowiek się dowie, czytając blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy produkt, chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do mycia pędzli używam łagodnego mydła. Nie przyszło mi do głowy nawet, że jest jakiś specjalny specyfik!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam marki, dzięki za polecenie, bo muszę się rozeznać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, ale sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fjana sprawa, przydałoby miśe tez cos do dobrego mycia pedzli, musze spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. useful brush cleaner....great

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w taki płyn zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18 stycznia

    Taki żel do mycia pędzli na pewno byłby dla mnie bardzo przydatny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja myję mydłem w kostce bo najszybciej ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Totalnie nie znam marki ale świetnie, że działa:D :**Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzelki myje zazwyczaj mydłem w kostce, jest to dla mnie najwygodniejsza opcja. Ten żel natomiast wydaję się być ciekawą inicjatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. estupendo ! Espero tu opinión en mi última entrada! Feliz noche! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o takim produkcie, ale cena nie jest wysoka więc może wyprobuje jeśli będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nawet nie mam pędzli w domu, więc nie skorzystam 😁.
    Przykro mi 😉.

    OdpowiedzUsuń
  39. I need that product because right now I'm finishing my brush cleanser and searching for new one. Thank you for recommendation.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam, ale zapowiada się ciekawie , muszę sprówować - ja obecnie mam płyn Z Kryolan - i osobiście, mimo zapachu go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam o nim nigdy, ale fajnie że recenzjesz! Ułatwiasz szybsze podjęcie decyzji o kupnie lub nie :)
    Zapraszam 🙂
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zawsze myłam pędzle mydłem i wodą. Ale z chęcią chciałabym wypróbować czegoś nowego, aby mieć tę pewność, że pędzle będą dokładnie umyte.

    Pozdrawiam, http://www.carpe--diem.pl/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)