Serum pod oczy Estee Lauder

Witam was!Dziś wam napisze o Serum pod oczy Estee Lauder.

Do tej pory używałam serum z Bielendy


Jednak kilka tygodni temu skończyły mi się perfumy Emanuel Ungaro Golden
 

 i postanowiłam wrócić do zapachu Christiny Aguilery Woman.


Perfumy kupiłam w Douglasie i przy okazji dostałam próbkę
Postanowiłam więc dać odpocząć serum Bielendy i pomyślałam że spróbuje tego Estee Lauder.Cena produktu to 275 zł .To dość dużo a więc z tymi próbkami to naprawdę świetny pomysł żeby to przetestować zanim zdecydujemy się na zakup.
Skład:
*)Aqua
*)bifida ferment lysate
*)Methyl gluceth-20
*)Peg-75
*)Bis peg-18 methyl ether dimethyl silane
*)Butylene glycol
*Propnediol
*)Cola Acuminata(Kola) seed ex-tract
*)Hydrolyzed algin
*)Pantethine
*)Caffeine
*)Lecithin
*)Tripep-tide-32
*)Ethylhexylglycerin
*)Sodium Rna
*)Bisabolol
*)Glycereth-26
*)Squalane
*)Sodium hyaluronate
*)Oleth-3 phosphate
*)Caprylyl  Glycol
*)Lactobacillus Ferment
*)Oleth-3
*)Oleth-5
*)Anthemia nobilis(Chamomile)
*)Yeast Extract/Faex extrait de levure
*)Choleth-24
*)Hydrogenated lecithin
*)Ceteth-24
*)Tocopheryl
*)Acetate
*)Ethylhexyl Methoxycinnamate
*)Hexylene Glycol
*)Carbomer
*)Triethanolamine
*)Trisodium edta
*)Bht
*)Xanthan Gumphenoxytethanol
*)Red 4 (CI 14700)
*)Yellow 5 (CI 19140
Serum jest bezbarwne

I jak dla mnie bez zapachowe:)W opakowaniu jest aplikator,a ja swoją próbkę nakładałam patyczkiem do higieny uszu
Serum równomiernie rozprowadziłam pod okiem.Co nam to daje?
PRODUCENT:
Wyjątkowo skuteczne, szybko wchłaniające się serum zmniejsza widoczność kluczowych oznak starzenia się delikatnej okolicy oczu, takich jak: drobne linie, zmarszczki, opuchlizna, cienie czy przesuszenie.
JA:
Hm no cóż....Twarz jest bardzo gładka i nawilżona a zmarszczki(sorry zmartwie was-po 21 roku życia zanikają włokna kolagenowe+jestem strasznym śmieszkiem więc pierwsze zmarszczki już mi się pojawiają:-() już po tygodniu zaczynają znikać.Tak więc można powiedzieć serum sprawdza się no ale z kolei cena mówi sama za siebie...Znacie może jakieś tańsze odpowiedniki?A może używacie go i macie swoją opinie na ten temat?Chętnie poczytam wasze wypowiedzi na ten temat w komentarzach oraz odwiedze i was:-)
Do zobaczenia:-*

LOGO_100x80

24 komentarze:

  1. Nie znam tych perfum..A Serum wcale nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też kiedyś skuszę się na te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze nieźle mnie nastraszyłaś tymi włóknami kolagenowymi...
    Chyba się skusze na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondi05 marca

      zanikanie włókien kolagenowych to jedno ale tak jak Lili pisze-od śmiechu też robią zmarszczki:)Ja tam się zmarszczkami nie przejmuje wolę sobie kupić te perfumy Golden Emanuel Ungaro-moja ciocia je ma i są super;)

      Usuń
    2. Natalia05 marca

      Auć ale cena :p
      Jeślu chodzi o coś tańszego to polecam Yoskine-też z Dauglasa:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Oleńka06 marca

      Ja używam serum rozświetlającegp z Eveline:)
      Też się sprawdza;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ooooo ciekawe te perfumy! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach Augilery <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach Christiny Augilery kiedyś był moim ulubieńcem, w sumie teraz też chętnie bym do niego wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. próbki to faktycznie dobre rozwiązanie :) szczególnie przy takich drogich produktach ;) warto sprawdzić działanie zanim zainwestuje się taką sumkę :)
    a co do zmarszczek- mam ten sam problem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja o tym serum nie słyszałam, ale też nie używam :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może i ja skuszę się na te perfumy <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No cena faktycznie aż głowa boli...
    Mi póki co wystarczy serum z Bielendy-też jest super i cena też jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Vivien06 marca

    Uwielbiam zapachy Christiny Aguilery-są bardzo fajne:)
    Miałam kiedyś zapach Woman ale od niedawna używam Red Sin-fantastyczny i go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie używałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post. I like this perfume from Christina Aguilera. It´s smells very nice :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt :)
    Nie wiedziałam, że tak szybko zanikają włókna kolagenowe.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumy sa cudne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba zapach Christiny :D jeden z moich ulubionych :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)