Czerwień,czerń i nie tylko

Cześć wam:)Jak się trzymacie w tym tygodniu?Część z was żyje weekendem,część Walentykami,część ostatkami a pozostała część Wiosną.Jeszcze tylko 19 dni i marzec;) Dziś przygotowałam dla was zestawienia ubrań dobranych pod kątem butów.Ta czerwień i moje uwielbienie dla niej to chyba wpływ nadchodzących Walentynek:-D Zakupiłam ostatnio dwie pary butów-czerwonych szpilek.


 Ok zacznę od Ombre.

Moda na ombree trwa już kilka lat a zaczęło się od włosów.



Później były ubrania



a ostatnim hitem są szpilki Ombre


.Od razu mi wpadły w oko ale dość długo musiałam czekać aby pojawiły się szpilki na platformie bo były tylko takie:

Nie widze się w takich butach ale cierpliwość popłaciła i się doczekałam na swój obiekt westchnień;)

Na razie dobrałam tylko jedną stylizacje do tych butów:

 Czarne tregginsy,czerwona bluzka oraz czarna skórzana kurtka






.Oprócz tego te kolczyki:

A oto druga para:klasyczne czerwone szpilki.

Kolor butów które kupiłam to nie jest bardzo intensywna czerwień(na szczęście;))

Ostatnimi czasy polubiłam zestawienie czerwieni i czerni.Wydaje mi się że poprzednie zestawienie też będzie pasować do tych butów ale przygotowałam też inną propozycje:

 Czerwona bokserka i klasyczne rurki jeansowe.



Czarna kurtka skórzana pasuje do wszystkiego więc zostaje.


Kolczyki też będą pasować ale dobrałam też inne

.
 Co myślicie o tych zestawieniach?Macie szpilki,włosy czy coś ombre?Czekam na wasze komentarze.Mile widziane są również adresy waszych blogów-odwiedze was napewno:) Pozdrawiam
  logo


Baner Link do czerwonych szpilek:
Red Shoes


Linki do szpilek Ombree:
Ombre
Shoes

33 komentarze:

  1. Zabójczo piekne szpilki :O wow!!
    Zapraszam Cię do kliknięcia u mnie w linki lub na konkurs :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne stylizacje:-)
    Wyglądasz bosko,masz piękną figure-chciałabym mieć taką:-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie,bardzo ciekawe i ładne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatka09 lutego

    no i w końcu pokazałaś trochę tych swoich kolczyków-świetne:)
    Wyglądasz R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-I-E ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyczne czerwone szpilki to must have w szafie :) jak zwykle prezentujesz się obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty! Od razu kobieta wygląda w takich na bardziej atrakcyjną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone klasyczne szpilki wręcz kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zestawienia :) posiadam takie same szpilki ombre :) a teraz chyba skuszę sie na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ombre na butach jest świetne, wcześniej go nie widziałam ! A co do włosów, to chyba sobie zrobię bo cały czas jest w modzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zrobiłam włosy ombre :) Ale buty też świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam włosy ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy ombre mam ale ta bluzka i buty-śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty ombre pierwszy raz widze...
    Ale kolczyki i stylizacje-są cudne;)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawienie :) Ja mam szpilki ombre tylko nie na platformie i nie czerwono -czarne a niebiesko-czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne buty! *.* Te ombre rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię ombre, szczególnie na włosach <3 buty mnie jeszcze nie przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałam dla siebie butków ombre ale niestety nie znalazłam, bo na stopę r. 35 jest mały wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety...
      A szukałaś na stronach czasnabuty.pl styloweobcasy.pl?
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. lovely shoes !!

    lets follow each others blog


    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe inspiracje i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Vivien14 lutego

    Śliczne są te szpilki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam włosy ombre ale mi się znudziły:)
    Ale te buty są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja szpilki zakładam wyłącznie na wesela, więc mam jedną parę;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet ładne takie cieniowane szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ombre w kazdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty, czerwone szpilki są idealne. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz genialnie :D Buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szpilki ombre są fantastyczne na Twoich nogach wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)