Jesień na głowie

Wakacje minęły megaszybko i niestety czas wracać do szkoły :-((Ja sama jestem pracująca więc problem edukacji
mam za sobą.A teraz o tym jak doprowadzić włosy do ładu
po wakacjach.
1)Fryzjer i podciecie końcówek.
Niestety upał źle wpłynął na nasze włoski.Przesuszone,rozdwojone końcówki to niestety drobny szczegół który psuje wygląd naszych czupryn.Nie wystarczy je nawilżyć olejkami,jedwabami-TRZEBA je podciąć.Tak wiem szloch,płacz-tyle je chodowałam a tu teraz obciąć?!?!Też miałam ten dylemat.Ale po podcieciu końcówek,moje włoski zrobiły się jakby dłuższe.Serio!Nie bój się podciecia końcówek-pozbywajac się rozdwojonych końców twoje włosy zrobią się lżejsze i trochę dłuższe(Sama to przechodziłam ;-))

2)Olejki i jedwab
Ok końcówki podciete?Teraz trzeba nawilżyć włoski.Po umyciu chociaż raz w tygodniu nakładamy maskę odżywczą.
Ok 1 h wystarczy.Ja dla wzmocnienia efektu nakładam maskę i przykrywam włoski czepkiem fryzjerskim.No ale kto co woli...
Oprócz maski po każdym myciu na końcówki nakladamy jedwab.Odrobinka wystarczy aby włoski były miękkie gładkie.
Wystarczy tylko tyle a nasza czuprynka szybko wróci do normy.Nie rujnujcie sobie portfelow superdrogimi szamponami,maskami...Poniżej znajdziecie mój zestaw do czupryny.Szamponu i odżywki nie zmieniajcie.Trzymajcie się i piszcie jak wam idzie regeneracja głowy:-) Pozdro ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)